לפני כשלושה חודשים נפתח חשבון אינסטגרם פיקטיבי, אחד מיני רבים ברשת, של בחורה בשם בדוי, עם תמונות וסטוריז של דוגמנית וכוכבת רשת עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, העונה לשם פולינה מלינובסקיה:

View this post on Instagram

I need a glass of wine, or a bottle... Or a winery in Italy Bikini by @boudoir_by_alinailina

A post shared by Polina Malinovskaya (@polinamalinovskaya) on

את חשבון האינסטגרם הבדוי הזה, כך מתברר, הפעיל בחור ישראלי שניהל לאורך זמן שיחות פרטיות עם מפורסמים ואנשי חיי לילה ישראלים, חלקם נשואים, שלא ידעו שמדובר בחשבון פיקטיבי.

_OBJ

בסטוריז שעלו בימים האחרונים בפרופיל המדובר, חושף המתחזה את מטרתו ואת העובדה שהוא גנב תמונות מדוגמנית בינלאומית: "עבדתי על כולם כדי שיביאו את היוצר אפקס טווין לארץ. גיליתי שלבחורות יפות יש השפעה נפלאה על מפיקים בארץ".

"זה לא שקבעתי דייטים ולא הגעתי ועשיתי קטעים מגעילים, כולה דיבורים על מוזיקה עם תמונות יפות", הסביר המתחזה בסטורי שפרסם על המהלך הבעייתי. מיד לאחר מכן הוא חשף צילומי מסך של השיחות שניהל עם אנשי חיי הלילה וגם מפורסמים ישראלים.

חלק מהשיחות פורסמו בהקלטת מסך בה רואים בבירור את גלילת השיחות ואת התמונות שנשלחו על ידי הסלבס שנפלו בפח. "בואי נעבור לטלגרם", כתב אחד המפורסמים בשיחה עם המתחזה, "מתי את בארץ?" וגם: "נשמע כיף אם תהיי איתי ועם עוד חבר שלי", כתב מפורסם אחר ושלח לה תמונות שלו ושל חברו הטוב.

על מנת לשמור על פרטיותם של האנשים שנפלו קורבן למתחזה, אנו לא נפרסם את שם החשבון הפיקטיבי שנפתח, אך תסמכו עלינו שמדובר בצילומים והקלטות מסך מפתיעות במיוחד.

מירין דוראני, האדם שהתחזה לדוגמנית, נמסר בתגובה: "עשיתי את זה למען מטרה טובה ובשביל שיביאו את אפקס טווין לישראל. ניסיתי בעזרת פרופילים של בחורות יפות למשוך את תשומת לבם של המפיקים וכנראה שזה הצליח. גיליתי שלבחורות יפות יש השפעה נפלאה על מפיקי המסיבות".