שתף קטע נבחר

מכבי ת"א צפויה לשבור שיא הכנסות ממנויים

הצהובים צפויים לחצות את רף מכירת 20 אלף המנויים ולהכניס, כולל תאי הכבוד, כ-35 מיליון שקלים. שערים 4 ו-5 שמכילים כ-4,500 מקומות יוקצבו לקהל היריבות הגדולות. מנספורד לקראת הגומלין מול סודובה: "בטוח שאיביץ' יתקן מה שצריך"

מכבי ת"א צפויה לשבור שיא הכנסות ממנויים בישראל לקבוצה כלשהי עם פתיחתו של אצטדיון בלומפילד המחודש. עד כה מכרה האלופה 18 אלף מנויים.

 

ההערכה היא שלמעלה מ-20 אלף אוהדים ירכשו מנוי לעונה הנוכחית וכשלוקחים בחשבון את רכישת המנויים לתאי הכבוד, ההכנסות צפויות להגיע לסכום של כ-35 מיליון שקל. ברגע שמספר המנויים יגיע ל-22 אלף תיפסק המכירה.

 

מכירת המינויים של מכבי תל אביב (צילום: יובל חן)
מכירת המינויים בעיצומה(צילום: יובל חן)

 

שערים 4 ו-5 יישארו פנויים עבור הקבוצות היריבות, במיוחד במקרים של יריבות בעלות קהל רב. שני היציעים האלו מכילים כ-4,500 מקומות - צפי הביקוש למשחקים מול יריבות אלה. התקווה היא שאותן יריבות ישחררו מספר כרטיסים זהה לאוהדי מכבי כאשר אלו יגיעו להתארח במשחקים מולן.

 

ההכנסות הצפויות תאפשר לקבוצה להתמודד מול הפייר פליי הפיננסי של אופ"א. בשלב זה, אף שחקן בקבוצה לא יימכר אלא אם תגיע הצעה שלא ניתן יהיה לסרב לה מקבוצה אירופית. 

 

מכבי תל אביב אכזבה (צילום: ראובן שוורץ)
איביץ'. בלומפילד יארח העונה גם את הליגה האירופית?(צילום: ראובן שוורץ)

 

מנספורד: "איביץ' אחד המאמנים הטובים באירופה"

שרן ייני, אורוש ניקוליץ', אייל גולסה וארון שוינפלד לא צפויים להמריא עם הקבוצה למשחק הגומלין ביום חמישי (20:00) בליטא נגד סודובה. מכבי נמצאת עם הגב אל הקיר אחרי ההפסד הביתי 2:1 במשחק הראשון. על רקע המשחק החשוב ערכו היום (שני) הצהובים אירוע השקה למכירת המנויים באצטדיון בלומפילד המחודש שצפוי להיפתח החודש.

 

"הפסד הוא חלק מהכדורגל ועכשיו אנחנו צריכים להתאושש", אמר המנכ"ל, בן מנספורד, שנכח באירוע. מנספורד גם גיבה את המאמן: "יש לנו מאמן מצוין, אחד הטובים באירופה וסגל שלקח אליפות ב-31 הפרש, אני בטוח שביום חמישי יהיה טוב".

 

בן מנספורד מדבר (צילום: יובל חן)
בן מנספורד. משדר אמונה לקראת הגומלין מול סודובה(צילום: יובל חן)
 
 

על הטענות בדבר היעדר החיזוק: "צירפנו שחקנים טובים מאוד שיוכיחו את עצמם והחזרנו את עדן קארצב, אילון אלמוג ומתן חוזז. חוץ מזה, יונתן כהן ודן גלזר השתפרו מאוד ואני מאמין בסגל. כרגע דור פרץ שחקן מכבי ת"א ואם יהיו התפתחויות אתם תדעו".

 

טענה נוספת נוגעת למשא ומתן הכושל עם אלי דסה וגם לכך התייחס המנכ"ל: "הגשנו לו הצעה גבוהה, הצעה בלתי רגילה. אני מכבד אותו, אבל הוא לא איתנו ואנחנו ממשיכים הלאה. הייתה סיטואציה דומה עם טיבי. איתן לקח את הזמן וחזר אלינו. רצינו שהוא יישאר ואני שמח על זה".


פורסם לראשונה 12/08/2019 14:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ולדימיר איביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים