שוכרים דירת קיט? אל תשכחו לארוז את זה

המטבח הוא המקום הרגיש ביותר ובכל הנוגע אליו, אל לכם לקחת סיכונים. אתם פשוט לא יודעים מה הבעלים - שאפילו אם אתם מכירים באופן אישי - השאירו אחריהם. הנה כמה כלים שכדאי לכם לקחת (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אתם משכירים דירה או מחליפים את שלכם באחת בצפת או בנתניה, שכמובן שייכת למשפחה יראת שמיים שעליה אתם סומכים בעיניים עצומות, אבל המטבח הוא המקום הרגיש ביותר ובכל הנוגע אליו, אל לכם לקחת סיכונים מיותרים. אתם פשוט לא יודעים מה הבעלים השאירו אחריהם - או מה השוכרים הקודמים עוללו לחפצים שבו. סכינים שאינן חדות מספיק כדי לחתוך סלט, קרשי חיתוך מזוהמים וכו'.

בקיצור, יתכן שיש לכם בלגן שלם שם ומטבח חסר משאבים יהפוך את המשימה המרגיעה של הכנת ארוחת הערב, לכזו הגורמת לכאב ראש. היי, אתם בחופשה - אף אחד לא רוצה לחוות לחץ.

לכן, לפני שתצאו לדרך או תסגרו את הרוכסן במזוודה, הוסיפו לתוכה כמה כלי מטבח. בטח, ייתכן שעדיין תצטרכו להיות יצירתיים ופריטים גדולים יותר, כמו מחבתות, עשויים להיות פחות לטעמכם, אבל לפחות לא תאכלו סלט העשוי ממעין מחית ירקות או לחתוך אותו על צלחת חד פעמית שפיסות ממנה יכנסו אליו בשגגה.

שתי סכינים טובות

מרבית המקומות מצוידים בסכינים פשוטות, שלהן ידית פלסטיק עם להבים שלא שויפו מאז שיצאו מהמפעל. אתם יכולים לפרוס עוגה עם אלה, אך בהחלט לא לקצוץ תפוחי אדמה או אבטיח. אז כדאי שתביאו עמכם מהבית סכין שף איכותית ואחת בסיסית יותר - זה באמת כל מה שאתם צריכים בגזרה זו.

פומפיה

אתם יכולים להסתדר איכשהו אם אתם שוכחים את סכין השף שלכם, אבל אתם יכולים לעשות מעט מאד כדי לשכפל את העבודות שעושה פומפיה. בין אם אתם מגרדים גבינת פרמזן מעל לחם חם, מכינים לטקעס או אפילו מפזרים "תלתלי" שוקולד מעל עוגת הביסקוויטים המפורסמת שלכם, סביר להניח שאין לכם כישורי סכין מספקים כדי לזייף את החתיכות המשובחות שמייצרת הפומפיה.

קולפן

שום חופשה לא תושלם בלי סלט תפוחי האדמה הביתי שלכם, אבל סלט תפוחי האדמה הביתי שלכם לא יהיה טעים אם אתם לא יכולים להוריד את הקליפות האלה ממנו. אתם יכולים להשתמש בסכין, אבל קולפן קל משקל תופס מעט מאוד מקום בתיק שלכם, אך בעל משמעות רבה במטבח שלכם. בנוסף, מקלפות הן כלים מעולים לבשלנים צעירים יותר, כך שתוכלו להכניס את הילדים לעבוד בקילוף גזר, מלפפונים או כל ירק אחר.

קרשי חיתוך

אולי אין לכם עניין להגזים ולהביא את קרש העץ המסיבי האהוב עליכם, אבל אתם בהחלט יכולים לזרוק כמה קרשי חיתוך מפלסטיק לתוך המזוודה, כך שיהיו לכם משטחים נקיים ויציבים לפריסת אפרסקים או חיתוך סטייקים.

מיכלי פלסטיק

ברגע שתשתקעו בבית, תבינו את החשיבות של פריט זה. מיכלי פלסטיק אטומים לאחסון מזון יכולים לשמור על הכל, החל משאריות סלט פסטה ועד שקית פתוחה של קרקרים טריים, כך שלא תצטרכו לסמוך על קופסאות הפלסטיק המזוהמות שבמטבח שאינכם יודעים מה אוחסן בהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר