כבכל שנה יצא גם השנה "מסע לזכרם" של בניה שראל, ליאל גדעוני והדר גולדין ז"ל, לוחמי גדס"ר גבעתי שנפלו במבצע צוק איתן, בקרב שזכור בתור יום השישי השחור.

אולם הזמן עושה את שלו, ובכל שנה מספר המשתתפים יורד. לאור זאת, מארגני המסע ולוחמי גדס"ר גבעתי מבקשים מכל יכול לבוא למסע ולזכור את הנופלים. להנציח אותם דרך הרגליים ובנופי הארץ שלמענה מסרו את חייהם.

"במסע צועדים מאות בני נוער, לאורכו מועברים סיפורי החללים ואורך החיים שהיה להם", מספרים חבריהם בסיירת גבעתי. "בערב יושבים כלום סביב המדורה ובני המשפחות של בניה, הדר וליאל מצטרפים אלינו. במהלך היומיים הללו מנסים לספר כמה שיותר על הבנים. מי שיכול לבוא ולקחת חלק, זה באמת מבורך".

מסע 2019 יתקיים בין התאריכים 22 ל-23 באוגוסט, כא'-כב' אב תשע"ט, באזור הרי ירושלים. למסע ניתן להירשם בקישור הבא. פרטים נוספים ניתן לקבל בדף הפייסבוק של מסע לזכרם.

מפקד סיירת גבעתי, רס"ן בניה שראל, סגן הדר גולדין וסמ"ר ליאל גדעוני נהרגו במה שמכונה כיום "יום שיש השחור".

ב-1 באוגוסט 2014, יום שישי במהלך הפסקת אש, הכוח של הסיירת ביצע פעולה לאיתור מנהרות, אז הותקפו על ידי כוח ענק של מחבלים שחלק מהם יצאו ממנהרות.

לפחות 45 מחבלים נהרגו בקרב הזה, אולם אלה ששרדו הצליחו לברוח עם גופתו של סגן הדר גולדין. מפקדיו בסיירת ניהלו מרדף אחרי חוליית המחבלים במנהרה תוך סיכון חיים משמעותי, אולם הם לא הצליחו למנוע את החטיפה.

בהמשך מציאת פרטים מזהים של גולדין הובילו לקביעה כי הוא חלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע ומאז מנהלת משפחתו מאבק למען השבתו מידי החמאס בעזה.