המסעדה האהובה בת"א פותחת דיינר

מסעדת הבשר הפופולרית של ניני נוף בנווה צדק, "מקום של בשר", פותחת סניף חדש בהוד השרון בסגנון קצת שונה • המטרה: יותר קלילות, יותר המבורגרים

צילום: יונתן בן חיים //

כבר שנים שמסעדת "מקום של בשר" בנווה צדק נחשבת למוקד עלייה לרגל עבור חובבי בשר ברחבי הארץ. כעת החליט בעלי המסעדה, ניני נוף, שהגיע הזמן להתרחב, ופתח מסעדה חדשה במתחם שרונים בהוד השרון.

מתחם שרונים אגב, נחשב כבר עכשיו ליעד קולינרי שווה ביקור, לאחר שבשנה שעברה פתח בו השף שגב משה שתי מסעדות, "ניהון נו-בה" היפנית, ו"שגב קיטשן גרדן". כעת, לשתי המסעדות תצטרף גם מסעדת "מקום של בשר" בגרסת הדיינר.

"לקח לנו 12 שנה", מספר הבעלים ניני נוף. "החלטנו שהגיע הזמן לפתוח ל'מקום של בשר' אחות קטנה. הפעם זה לא סטייק האוס אלא דיינר. הנתחים המוכרים עדיין יימכרו אך בגדלים אחידים, ומנגד הרחבנו את מגוון ההמבורגרים שלנו".

במסעדה נמצא כמובן את ההמבורגר הקלאסי המפורסם ולצדו המבורגר מיוחד המוגש עם מיונז כמהין וצ'יפס בטטה. לצד אלו יוגש גם המבורגר טבעוני, שהוא למעשה קציצת ביונד מיט עם גבינה צהובה טבעונית וירקות. הסטייקים, בשבילם אנו נוהרים לסניף המקורי בנווה צדק, יהיו גם בסניף הנוכחי, אך באופן קצת שונה. כלומר, בגודל אחיד ועם רוטב אחד לבחירה. 

במנות העיקריות נמצא את מנת סנדוויץ הבשר המפורסמת ולצדה את הדברים "הרגילים"- סטייק פרגית, סלמון בגריל, שניצל עוף וספגטי מיט בולז. לדברי נוף, במסגרת ההרצה נעשים ניסיונות למספר מנות ספיישל מיוחדות שייחדו את המקום, אחת מהן תעלה בקרוב ותהיה מיט בולז סנדוויץ. נשמע כמו משהו ששווה לנסות.

בדיינר, כמו בדיינר, מצפים לנו לא מעט קינוחים מסקרנים, בהם מוס שוקולד עם ריבת תפוזים ודף שוקולד בלגי; ברד פודינג; פרופיטרול- פחזיות ממולאות בגלידת וניל ברוטב שוקולד חם; עוגת ביסקוויטים ומרק פירות עונה. 

למרות המיקום המפתיע יחסית, הוד השרון, נוף נשמע מרוצה ובטוח בעצמו: "אני נמצא ממש קרוב לכביש 5 ומוקף בערים גדולות, אין סיבה שאנשים לא יגיעו". כמו כן, נוף גם רומז לגבי העתיד: "בוא נחכה קצת ונתן לסניף הזה להצליח, אבל אני בטוח שבשביל הסניף הבא אני לא אמתין עוד שתים עשרה שנים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר