סוכנת השחקנים והמלהקת פרי כפרי הלכה לעולמה בגיל 71 אחרי מאבק במחלה קשה. כפרי, ילידת מרוקו שעלתה לארץ עם משפחתה כתינוקת וגדלה בחיפה, החלה את דרכה המקצועית כעוזרת הפקה בסרטי קולנוע וכן סרטי קולנוע בינלאומיים שצולמו בישראל, ועבדה כעוזרת במאי בסרטים "המכה השמונים ואחד", "בואו נפוצץ מיליון" ו"סוסעץ".

כפרי הקימה את סוכנות השחקנים שנושאת את שמה ב-1979, כשבין השחקנים הראשונים שיוצגו על ידה ניתן למנות את נתן דטנר, שלמה בר-אבא, מוני מושונוב רבקה נוימן וטליה שפירא. בין עשרות השחקנים והיוצרים שהסוכנות מייצגת כיום, נמנים יעל אבקסיס, קרן מור, ששון גבאי, תיקי דיין, מיקי ליאון, דבלה גליקמן, חני נחמיאס, איתי טיראן, ליהי קורנובסקי, חני פירסטנברג, אלון אבוטבול, גל תורן, אלי גורנשטיין וחנה אזולאי הספרי. רשימה חלקית בלבד, היות והסוכנות של כפרי הפכה ברבות השנים לאחת הסוכנויות גדולות והמוכרות ביותר בתעשיית הבידור בארץ.

כפרי עבדה כמלהקת בסרטים "ארץ פצועה", "ימים של אהבה", "הגמל המעופף", "ערב בלי נעמה", "טרנזיט" ו"סוכריות", בבימויו של יוסף פיצ'חדז, בו שימשה גם כמפיקה. בסרט כיכב בן זוגה של פרי, השחקן עזרא כפרי. השניים הם גם הוריה של האמנית איוה כפרי.

מטעם הסוכנות נמסר: "פרי שלנו אהובת ליבנו, הלכה היום מאיתנו, כשהיא מוקפת בבתה, בעלה, משפחתה והשחקנים והאמנים שלה שאהבו אותה, איתם עבדה ואותם טיפחה במשך שנים, שהייתה להם לא רק סוכנת אלא חברת אמת. יהי זכרה ברוך".