שתף קטע נבחר

איביץ': "בושה, המשחק הכי גרוע שלנו"

מאמן מכבי ת"א מאוכזב מהיכולת החלשה של שחקניו בהפסד 2:1 לסודובה: "אנחנו עדיין ישנים וצריכים להתעורר, יהיה מביך אם נודח". דור מיכה: "עובר עלינו משהו לא טוב"

 

"זה היה אחד המשחקים החלשים שלנו ואני מתבייש, זו לא הייתה מכבי תל אביב שאנחנו רגילים לראות". מאמן אלופת ישראל, ולדימיר איביץ', נראה שבור ואובד עצות לאחר ששחקניו הפסידו 2:1 בבית לסודובה הליטאית, תוצאה שמציבה אותם על סף הדחה בסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית .

 

המאמן התייחס לבעיות מהן סובלת הקבוצה: "ספגנו ארבעה שערים בבעיטות חופשיות במשחקים האחרונים. אנחנו עובדים על זה וזה לא נורמלי. חוץ מזה, יש עוד בעיות שאנחנו צריכים למצוא להן פתרונות. צריך למצוא את הסיבות לבעיות שלנו וזה יהיה מביך אם נסיים את הקמפיין האירופי כבר עכשיו אחרי שחלמנו לעלות לשלב הבתים בצ'מפיונס".

 

מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
הצהובים המומים בסיום(צילום: עוז מועלם)

מכבי תל אביב אכזבה (צילום: עוז מועלם)
יונתן כהן לא מבין איך זה ששום דבר לא הולך(צילום: עוז מועלם)

מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
"גם אני לא נראה טוב". מיכה(צילום: ראובן שוורץ)

 

איביץ' דיבר על משחק הגומלין שיתקיים בשבוע הבא: "אנחנו צריכים להאמין בעצמנו כדי לעלות שלב. זה בא לנו בתזמון רע מאוד ועכשיו נצטרך להגיע לליטא ולנסות לנצח אותם שם. חבל מאוד

שזה קרה ואנחנו חייבים להתעורר, כי אנחנו עדיין ישנים. אם הם באו לפה וכבשו פעמיים, אז למה אנחנו לא יכולים לעשות את זה?".

 

דור מיכה, שהציג יכולת חלשה אבל גם החל במהלך שהוביל לשער שכבשו הצהובים, אמר: "זה היה משחק לא טוב שלנו. דברים שבאו לנו בקלות בעונה שעברה באים קשה השנה. אנחנו לא נראים טוב וצריכים להרים את עצמנו. עובר עלינו משהו לא טוב ובאירופה הטעויות הקטנות עולות ביוקר. רצנו, ניסינו ונלחמנו, אבל צריך להכיר במציאות  - אנחנו לא מספיק טובים כרגע".

 

על עצמו אמר מיכה: "גם אני כמו כולם נראה פחות טוב. אני מנסה ונותן הכל, אבל לא בכושר כמו שאני רוצה להיות. אני מתחיל להיכנס לכושר לאט לאט, אבל לא חושב על זה יותר מדי. נגיע לליטא באמונה שלמה שאפשר לעבור. אפשר להפוך את התוצאה".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ולדימיר איביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים