שתף קטע נבחר

בניון חזר, ליברפול ומנצ'סטר סיטי סיימו בתיקו

הקשר הישראלי שב לכר הדשא, שותף ל-27 דקות וסיים עם חבריו ב-0:0 משמים ב'סיטי אוף מנצ'סטר'. חמישייה לאסטון וילה מול ברנלי, תמיר כהן לא שותף ב-3:0 של בולטון

אחרי חודש מחוץ למגרשים, חזר הערב (א') יוסי בניון לכר הדשא ושותף 27 דקות ב-0:0 המשמים של ליברפול ב'סיטי אוף מנצ'סטר' מול הסיטי. הקשר הישראלי החליף בדקה ה-63 את מקסי רודריגס ואף היה זכאי לפנדל שלא נשרק לזכות סגנית אלופת אנגליה.

 

 

שתי הקבוצות כמעט ולא הגיעו לאירועים ליד השערים, באחד המשחקים החלשים העונה בפרמייר-ליג. גם פרננדו ראה מגרש ונכנס לרבע שעה במקומו של ריאן באבל. עמנואל אדבאיור היה נקודת האור היחידה במנצ'סטר סיטי, אך פנדל מוצדק שסחט גם כן נעלם מעיני השופט.


מסצ'ראנו מנסה לעצור את רייט פיליפס (צילום: גטי אימג'ס)

 

וילה הביסה, בולטון הפסידה

מי שניצלה את התיקו של הסיטי וליברפול היא טוטנהאם, שהביסה בחוץ 0:3 את וויגאן ועלתה למקום הרביעי בפרמייר ליג. ג'רמיין דפו כבש בדקה ה-27, רומן פבליוצ'נקו קינח עם צמד מהיר (84 ו-90).

 

אסטון וילה הביסה 2:5 את ברנלי. האורחת מהתחתית עלתה ראשונה ליתרון משער של סטיבן פלטשר הסקוטי (10), אבל אז החלו להיכנס לפעולה שחקניו של מרטין אוניל.

 

אשלי יאנג השווה את התוצאה בדקה ה-32, ו-11 דקות מפתיחת המחצית השניה העלה סטיוארט דאונינג את וילה ליתרון 1:2 ומיד השלים צמד (58) כדי לרשום 1:3 למארחים על הלוח. אמיל האסקי הוותיק תרם אחד משלו (61), לפני שגבריאל אגבונלהור כבש את החמישי של וילה בדקה ה-68. מרטין פיטרסון עוד הוסיף שער לברנלי (90), אבל זה כמובן לא עזר לקבוצתו, שנמצאת במקום ה-19, אחד מעל פורטסמות' האחרונה.


אגבונלהור ודאונינג חוגגים את ה-2:5 על ברנלי (גטי אימג'ס)

 

ללא תמיר כהן שישב על הספסל במשך 90 דקות, ספגה אחר הצהריים בולטון את הפסדה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפעם 3:0 באיווד פארק של בלקבורן.

 

חניכיו של סאם אלרדייס חיכו 42 דקות עד שעלו ליתרון משער של ניקולה קאליניץ' הקרואטי. הוונדררס ניסו להשוות אך הוציאו כדור שני מהרשת בדקה ה-73, אחרי שג'ייסון רוברטס המחליף ניצל טעות בהגנת האורחים וכבש מקרוב. שש דקות לסיום קבע גאל ז'יבה את תוצאת המשחק כשהתרומם להגבהה של אל חאדג'י דיוף ונגח כדור שהכניע את ייסקליינאן.

 

הניצחון, שהיה הרביעי של הרוברס בששת המשחקים האחרונים, העלה אותם אל המקום ה-12 עם 34 נקודות. בולטון של אואן קוויל בצרות ונותרה מתחת לקו האדום כשבאמתחתה 23 נקודות.


פורסם לראשונה 21/02/2010 17:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בניטס ובניון
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים