שתף קטע נבחר

הדרבי בפתח: 500 אוהדים באימון הפועל ת"א

האדומים מתמרקים לקראת המפגש הטעון עם מכבי ת"א. מסתמן: לאלא וקנדה יפתחו בהרכב. שחקן בקבוצה על המצב בטבלה: "כמה חיכינו להפסד של חיפה, רק שלא נפשל"

כ-24 שעות נותרו עד לדרבי התל אביבי השני של העונה והמתח בעיר בשיאו. אם עד אמש (ש') המשחק בין שתי היריבות המושבעות היה על היוקרה העירונית ועל המקום השני בטבלה, אחרי ההפסד של מכבי חיפה למכבי נתניה הפכה ההתמודדות להיות בעלת משמעות גדולה גם למאבק האליפות.

 

הקבוצה ערכה אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק, כש-500 אוהדים הגיעו חמושים בדגלים, תופים ואמצעי פירוטכניקה. המאמן אלי גוטמן יחסר מחר את דדי בן דיין, שמתקשה להתאושש ממתיחה בשריר התאומים. את מקומו בהרכב ימלא גל שיש הצעיר, שקיבל שבחים על יכולתו בשני המשחקים האחרונים בהם פתח.

 

על פי האימון מסתמן כי גוטמן יעדיף לפתוח עם מהראן לאלא ולא עם דניאל דה רידר בהתקפה ועם עמרי קנדה על חשבון דני בונדר בעמדת המגן הימני. ערן זהבי, שאיבד את מקומו בהרכב מול קאזאן, ישוב ל-11 במקום זוראב מנטשאשווילי.

 

"כמה זמן חיכנו שמכבי חיפה כבר תפסיד", אמר הבוקר  אחד השחקנים בהפועל ת"א, "כבר נראה היה שהם בדרך לסוג של עונה מושלמת. אין ספק שההפסד שלהם מחמם את הדרבי עוד יותר, אבל אם אנחנו לא ננצח מחר, אז ההפסד שלהם בכלל לא משנה. אנחנו צריכים קודם כל לעשות את העבודה שלנו, שלא נכניס גם את מכבי חזק למירוץ האליפות".


שכטר, ורמוט וגוטמן באימון המסכם (צילום: יועד כהן)

 

נתון נוסף שהופך את הדרבי מחר למעניין במיוחד הוא ההזדמנות של הפועל לעלות ליתרון בניצחונות בדרבי בכל הזמנים, כאשר המאזן בין הקבוצות עומד כרגע

 על מצב של 41:41. בדרבי הראשון של העונה השוותה הפועל את מאזן הנצחונות אחרי שבשנים האחרונות סגרה פער די משמעותי. מחר, ינסו בהפועל להשיג את הניצחון ה-42 על היריבה השנואה.

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דאגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, גל שיש, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, מהראן לאלא (דניאל דה רידר), איתי שכטר.


פורסם לראשונה 21/02/2010 14:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיר והאוהדים
צילום: יועד כהן
מומלצים