שתף קטע נבחר

גרמני ישפוט במשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א

השופט הבינלאומי, מנואל גרפה, שובץ למשחק הצמרת הפיקנטי שייערך ב-15.3 בקרית אליעזר. שלישיית שופטים מקפריסין תגיע לשפוט בישראל כבר בשבת הקרובה

לאור האמנה שנחתמה בין ההתאחדויות לכדורגל של ישראל וגרמניה, שיבצה אחה"צ (א') הוועדה המקצועית של איגוד השופטים את השופט הגרמני הבינלאומי, מנואל גרפה, לנהל את המשחק בין מכבי חיפה ולמכבי ת"א שייערך בקרית אליעזר ב-15 למרס.

 

כזכור, יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, פעל בשבוע שעבר על מנת להביא שופט מגרמניה אשר ינהל את הדרבי התל-אביבי שייערך מחר, אולם בסופו של דבר המהלך לא צלח ומי ששובץ בסופו של דבר למשחק הוא מאיר לוי.

 

שלישיית שופטים מקפריסין תגיע לישראל בסוף השבוע הקרוב במטרה לנהל משחקים בליגת העל. הגעת השופטים מהאי השכן תתקיים במסגרת הסכם חילופי שופטים בין ההתאחדויות של ישראל וקפריסין. כזכור, כבר בעונה שעברה הגיעה שלישיית שופטים מקפריסין לנהל את הדרבי התל אביבי.


מאיר לוי. ישפוט בדרבי התל-אביבי (אלי אלגרט)

 

במקביל, שני צוותים של שופטים ישראלים ייצאו לקפריסין, כאשר ביום רביעי הקרוב ישפוט באי השכן שי שטרית יחד עם הקוונים אורן בורנשטיין ודני קרסיקוב, ואילו ביום ראשון הבא ישפוט איתן תבריזי ביחד

עם הקוונים עבד אל עוברה ועמיחי מוזס.

 

לאחרונה יצאו לשפוט בקפריסין מאיר לוי ואלי חכמון, מלווים בקוונים דודו ביטון, אייל חתוכה, ניסן דוידי ונימר אבו זיאד. על שלישיית השופטים שתגיע לישראל לשפוט במחזור הקרוב והיכן היא תשובץ, תודיע ההתאחדות לכדורגל מאוחר יותר.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שי שטרית. ישפוט באי השכן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים