שתף קטע נבחר

קרופניק: "לא רציתי לנקום במכבי חיפה"

בלם מכבי נתניה לא שומר טינה לאקסית, אותה ניצח אמש (0:1): "אני חושב שבסופו של דבר הם יזכו באליפות". על התקופה בארה"ב: "עשיתי שם יותר מדי שופינג"

שימו לב לדברים שמכבי נתניה עברה בשבוע החולף - המשכורות עוכבו, האוהדים מחאו, מועצת ההימורים בספורט הוציאה את הקבוצה מטופס הטוטו והבעלים, דניאל יאמר, עדיין לא הודיע באופן סופי אם יישאר בתום העונה. למרות זאת, החבורה של ראובן עטר, השיגה אמש ניצחון גדול (0:1) על האלופה, מכבי חיפה, והיא כבר שישית בטבלה.

 

בלם הקבוצה, ליאוניד קרופניק, שהיה אחד המצטיינים במשחק הזה ובעברו שיחק במכבי חיפה, התייחס לניצחון ואמר ל-ynet: "הייתה הרגשה מאוד טובה לחזור לנצח וזה לא בגלל שניצחנו את חיפה, אלא בגלל שלקחנו נקודות. לא רציתי לנקום במכבי חיפה כי אין לי על מה, אבל זה תמיד מתוק לנצח בשביל הקבוצה שלך. אני חושב שבסופו של דבר הם ייקחו את האליפות".

 

 

כידוע, קרופניק חזר העונה לנתניה במועד העברות אחרי שלא שיחק במדי בקבוצתו הקודמת בארה"ב. "כל החברים עזרו לי להתאקלם כי היו לי בעיות עם הכושר", סיפר הבלם והתייחס לתקופה הלא מוצלחת בקבוצתו הקודמת: "הייתי בחופש הרבה זמן ועשיתי יותר מידי שופינג בארצות הברית. אני חושב שזה היה ניצחון יותר חשוב עבור הביטחון שלי ואני מקווה להמשיך לעבוד קשה כדי לעזור לקבוצה".

 

"כל הרעש שהיה מסבב לא הפריע לנו", אמר קרופניק בהתייחסו לחוסר הוודאות סביב הבעלים והוסיף: "מכבי נתניה קיימת וזה לא משנה מי בעל הבית של הקבוצה, כי אנחנו צריכים לשחק. אני מקווה שדניאל יאמר יישאר אבל היו כבר הרבה בעלים שהתחלפו ואני מאמין שלמכבי נתניה תישאר קבוצה טובה".


דניאל יאמר. קרופניק: "מקווה שהוא יישאר" (ראובן שוורץ)

 

למרות שנתניה כבר נמצאת במקום השישי, הבלם היהודי-אמריקני סבור שכדי שהקבוצה תתברג בפלייאוף העליון היא חייבת להשיג רצף ניצחונות. "קשה להגיד שנישאר שם, כי אם זה היה סוף הסיבוב השני אז אנחנו בפלייאוף העליון, אבל יש עוד 7 משחקים וזה מוקדם לקבוע. אני מקווה שקודם כל נמשיך לשחק טוב ואחרי זה לנצח ולחשוב הלאה".

 

על המפגש הצפוי בשבוע הבא נגד בית"ר ירושלים אמר קרופניק: "משחק מול בית"ר הוא תמיד קשה. אני מקווה שנבוא מוכנים ויהיה בסדר. תמיד יותר כיף לשחק נגד קבוצות גדולות. לא ידעתי שהמאמן שלהם התפטר ואני לא יודע אם זה ישפיע, אבל זו הקבוצה שלהם ואני רק חושב על מכבי נתניה".

 

קרופניק זכה לשבחים גם מהצוות המקצועי של הקבוצה בראשותו של המאמן ראובן עטר שאמר: "אני מכיר אותו טוב והבאתי אותו מהמכבייה. היה ברור לי שקרופניק יצטרך להיכנס לכושר ולקח לו זמן. הוא עובד קשה באימונים והיה ברור לי שהרגע הזה יגיע והוא ישחק טוב וגם האוהדים ייהנו ממנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ליאוניד קרופניק
צילום: נמרוד גליקמן
מומלצים