שתף קטע נבחר

ברקוביץ' או אוחנה? "לאחר תום כהונת הזר"

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, דבק בעמדה לפיה הוא מעדיף למנות לנבחרת מאמן מחו"ל. הנבחרת תפגוש את חוף השנהב ב-11.8. אוחנה ידריך את הכחולים-לבנים במשחק האימון מול רומניה

האם אייל ברקוביץ' ימונה למאמן נבחרת ישראל? אולי בכל זאת אלי גוטמן ייקבל את התפקיד, או שאלישע לוי יזכה למעמד הרם ביותר בכדורגל הישראלי אחרי האליפות עם מכבי חיפה?

 

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, טוען כי הוא ממשיך לדבוק בעמדתו, לפיה הוא מעוניין למנות מאמן זר לנבחרת. יחד עם זאת, הסיכויים שלאחר הטורניר הקרוב ייקבל ברקוביץ' את התפקיד הינם ריאלים, כמו כל מועמד אחר. גם אלו של יריבו הגדול, אלי אוחנה. 

 

בהודעה שפירסמה היום (א') ההתאחדות לכדורגל נכתב: "יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, מבקש להבהיר ולהדגיש כי לא שינה את עמדתו בנושא מאמן הנבחרת, והוא עדיין תומך במינוי מאמן זר. לוזון ימשיך ויימצה את כל האפשרויות והמאמצים למינויו של מאמן זר, שיתאים לנבחרת הן מקצועית והן פיננסית. יחד עם זאת, לוזון לא פוסל מינויו של מאמן ישראלי זה או אחר (איווניר, אוחנה, גוטמן, ברקוביץ', אלישע לוי או כל מועמד אחר) לאחר סיום כהונתו של המאמן הזר".


אייל ברקוביץ'. לוזון דובק במינוי מאמן זר, על אפו ועל חמתו (אלי אלגרט)

 

אלי אוחנה ידריך את הנבחרת במשחק הידידות מול רומניה

במקביל לחיפושים אחר האיש אשר יירש את מקומו של דרור קשטן, החלו הכחולים-לבנים בהכנות למשחק מול רומניה ב-1 במרס. מי שידריך את הנבחרת יהיה מאמן הנוער של ישראל, אלי אוחנה, שצפוי לפרסם את הסגל להתמודדות עד לסוף השבוע.

 

"נוצרה סיטואציה בה לנבחרת הצעירה אותה מאמן מוטי איוניר יש גם כן משחק, והגיוני שאני, כמאמן נבחרת הנוער, אקבל את המינוי למשחק הידידות ברומניה", אמר אוחנה לאתר ההתאחדות לכדורגל. "הלוואי שהנבחרת הייתה עולה למונדיאל והסיטואציה הזו לא היתה מתרחשת, ואז דרור היה מאמן במשחק הזה, אבל זו המציאות שנוצרה", הוסיף.


אוחנה: "הגיוני היה שאקבל את המינוי למשחק" (אתר ההתאחדות לכדורגל)

 

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, תפגוש נבחרת ישראל למשחק אימון את ארגנטינה, שמצידה תערוך ניסוי כלים אחרון לפני המונדיאל בדרא"פ. המשחק יתקיים ככל הנראה ב-29 למאי. משחק נוסף שנקבע לכחולים-לבנים ייערך ב-11 לאוגוסט בצרפת, מול נבחרת חוף השנהב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים