שתף קטע נבחר

ארגנטינה: ראסינג ניצחה בבכורה של רוסו

אחרי שלושה הפסדים ברצף, 'לה אקדמיה' חגגה 0:1 על סן לורנסו של סימאונה, בבכורה של המאמן החדש. 1:1 בין ניואלס ללאנוס ובין טיגרה לחימנסיה

אחת הקלישאות העתיקות בכדורגל אומרת שמשנה מאמן, משנה גם מזל. לפנות בוקר (א') התקבלה שוב הוכחה לכך. הפעם במקרה של ראסינג קלוב, קבוצה עם המון סבל, שבמקרה שלה, בדרך כלל רוב הקלישאות לא בהכרח עובדות (אולי רק השליליות).

 

אחרי שלושה הפסדים רצופים, ופיטוריו של המאמן קלאודיו ויוואס, 'לה אקדמיה' חזרה לחייך עם 0:1 ביתי על סן לורנסו במחזור החמישי, במשחק הבכורה של מיגל אנחל רוסו על הקווים. המשחק היה רחוק מלהיות ברמה גבוהה והוא הוכרע שמונה דקות לסיום משער של גבריאל האוצ'ה. הרכש מארחנטינוס כבש מעמדת נבדל, אחרי הריבאונד של השוער מהנגיחה של פבלו לוגוארסיו.  


סוף סוף נחת לאוהדי ראסינג (צילום: רויטרס)

 

הניצחון העלה את ראסינג מעל רוסאריו סנטראל בטבלת הירידות ואולי חשוב מכך, נתן לה קצת אוויר לקראת מה שאמורה להיות עוד קדנציה לחוצה של המאמן החדש במאבקים נגד הירידה. סן לורנסו של דייגו סימאונה כבר עם שלושה הפסדים בחמישה משחקים, ולא ברור אם המאמן ישרוד הפסד נוסף בקרוב.

 

מאמן שבינתיים כן שרד בתפקידו הוא לואיס סובלדייה מלאנוס. אחרי חמישה הפסדים של הקבוצה מדרום בואנוס איירס בליגה ובליברטאדורס, נראה היה כי סובדלייה בדרכו החוצה, לאחר שער הנגיחה של חורחה אצ'וקארו (53) שהעלה את ניואלס ל-0:1. אבל האורחת הצליחה להציל נקודה משער של סנטיאגו סאלסדו (83, לא חגג את הכיבוש מול האקסית) ולהשאיר את מאמנה הצעיר לפחות שבוע נוסף.

 

גם טיגרה (פבלו פונטאנלו 20) וחימנסיה (דניס סטרקואלורסי 13) נפרדו ב-1:1, במשחק לא רע בכלל, בו האורחת מלה פלאטה היתה טובה יותר וסיימה מאוכזבת, לאחר ש'ניצחה' 1:2 בכדורים לקורה.

 

המחזור יימשך הלילה, כאשר גודוי קרוס תארח את בוקה ג'וניורס, בידיעה כי ניצחון יחזיר אותה לפסגה, לצד ולס וקולון. ריבר פלייט תנסה להתאושש מהפתיחה האיומה של העונה כאשר תארח את ארסנל. עוד הערב: באנפילד – רוסאריו סנטראל, אתלטיקו טוקומאן – ארחנטינוס. ביום שני: אסטודיאנטס – הורקאן.

 

הצמרת (5): 1. ולס וקולון 11 כ"א; 3. גודוי קרוס (משחק חסר), אינדפנדיינטה וטיגרה 8 כ"א. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיגל אנחל רוסו
צילום: רויטרס
מומלצים