שתף קטע נבחר

עידן שריקי: "הדרום שלנו, ננסה להפתיע בחיפה"

החלוץ שכבש צמד ב-2:5 על הפועל ב"ש, מרוצה מאשדוד הנוכחית: "כבר אמרנו שיש לנו את היכולות האלה". מחמאות לניר ביטון ועידן ויצמן, שחזרו מהמשחק עם פציעות

"זו אשדוד שחיכיתי לראות", אמר יוסי מזרחי בסיום ה-2:5 של קבוצתו על הפועל ב"ש בשבת, לפני שהבהיר על היריבה בשבוע הבא: "מכבי חיפה זו אופרה אחרת". בעיר הנמל לא ראו תצוגת שערים כזו כבר זמן רב, כשמי שזכה לעיקר המחמאות הוא עידן שריקי, שכבש צמד.

 

"השבוע התאמנתי טוב והרגשתי חד", אמר שריקי, שלא פתח בהרכב ב-1:1 מול מכבי פ"ת בשבוע שעבר. "אני חושב שהראיתי את זה בגדול במשחק, אבל יותר חשוב שהדרום שלנו. ניצחנו קבוצה שהיתה במאבק מולנו על הפלייאוף העליון ואני שמח שיש לנו עכשיו שקט ממנה".

 

החלוץ המשיך ואמר: "כשאנחנו מגיעים למצבים אנחנו כובשים, כבר אמרנו שלאשדוד יש את היכולות האלה. הקישור עשה עבדה מצויינת והזין אותי ואת דימיטאר מקרייב בכדורים ואני מקווה שנמשיך ככה, כי בלי המשכיות אין טעם לכל זה".

 

 

ומה יהיה מול חיפה? שריקי דווקא אופטימי. "ננסה להפתיע אותם בקרית אליעזר. המשחק נגד חיפה הוא הכי קשה שיכול להיות. נעבוד קשה ונתכונן למפגש איתם, אבל בינתיים תנו לנו ליהנות מהניצחון על הפועל ב"ש".

 

שחקנים נוספים שזכו למחמאות מהצוות המקצועי הם הקשרים, ניר ביטון ועידן ויצמן. הראשון אף כבש שער בכורה בליגת העל ולקראת הסיום גם ספג מכה קשה באפו. ויצמן סבל ממתיחה במפשעה ולכן הוחלף, אך במועדון בטוחים כי יהיה כשיר למשחק הבא בקרית אליעזר.


שריקי חוגג: "בלי המשכיות אין טעם" (רועי עידן)

 

אוהדי הקבוצה הכינו לקשר האורחת והסמל לשעבר, דוד רביבו, קבלת פנים מעורבת. לצד הפרחים שהוענקו לו לפני שריקת הפתיחה, הוצב שלט עם הכיתוב - 'רביבו, באשדוד משחקים הוגן', זכר לשער שהבקיעה הפועל ב"ש בסיבוב הראשון, בזמן שעידן ויצמן היה שרוע על הדשא ורביבו המשיך במשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שריקי: "תנו לנו ליהנות"
צילום: רועי עידן
מומלצים