שתף קטע נבחר

אחרי חצי שנת בצורת - שראפובה שוב אלופה

הרוסייה קינחה שבוע מצוין בממפיס עם 2:6, 1:6 בגמר על ארבידסון, בדרך לתואר ראשון מאז ספטמבר. גברים: קוורי ואייזנר עלו לגמר

מלכה על אדמת המלך. דווקא בטורניר ממפיס, עירו של אלביס פרסלי, מריה שראפובה חזרה לחייך וזכתה לפנות בוקר (א') בתואר הראשון שלה מזה חצי שנה.

 

שראפובה, ששיחקה העונה רק משחק אחד ערב הגעתה לממפיס (הפסידה בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה הפתוחה), השלימה שבוע מושלם מבחינתה עם חמישה נצחונות ויחס 0:10 במערכות, לאחר 2:6, 1:6 בגמר על השבדית שעלתה מהמוקדמות, סופיה ארבידסון.

 

בעקבות התואר ה-21 בקריירה שלה, והשני בסך הכל מאז אמליה איילנד בתחילת 2008, תתקדם שראפובה מהמקום ה-16 בעולם ל-13, דירוגה הגבוה ביותר מאז ינואר 2009. זאת, אחרי שכבר הידרדרה ל-126 בעולם, לאחר היעדרות של תשעה חודשים עקב הפציעה בכתף, ממנה חזרה לסבב רק במהלך העונה שעברה.  


שראפובה בפוזה מוכרת (צילום: גטי אימג'ס) 

 

"כשהגעתי לכאן, רק רציתי לשחק כמה שיותר משחקים כדי לחזור לכושר וכמובן לנצח. זה בדיוק מה שקרה, אז מה עוד אני יכולה לבקש?", סיכמה האלופה, שבגמר לקחה תשעה משחקונים ברצף מול המדורגת 102 בעולם. יריבתה ביצעה אמנם ריצה מרשימה מהמוקדמות עד הגמר, אך לא הצליחה לתת פייט לרוסייה.

 

גברים: דרבי אמריקני בגמר

בטורניר המקביל לגברים, סם קוורי וג'ון אייזנר העפילו לגמר, יממה אחרי שנבחרו לייצג את ארצות ברית במפגש הדייויס בעוד שבועיים. לראשונה מאז 2000, הנבחרת לא תכלול את אנדי רודיק או ג'יימס בלייק, הכמעט קבועים בסגל.

 

 

קוורי, שהדיח את 'איי רוד' ברבע הגמר, המשיך את המומנטום עם 3:6, 4:6 על הלטבי המצוין, ארנסט גולביס. אייזנר הענק (2.06 מ') עבר 5:7, 6:4, 3:6 את הגרמני פיליפ פטשנר.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים