בוקשטיין: "לא מתגמל כלכלית להוציא קליפ"

שנה אחרי שילדה את בתה הבכורה, אניה בוקשטיין (37) מוציאה שיר חדש, "דופק", עובדת על מופע ומתחילה בחזרות למחזמר חדש • "אני אוהבת לעבוד ולא מוכנה לוותר על זה", היא אומרת

צילום: איליה מרכוס // בוקשטיין במראה חדש לקליפ

שנה אחרי שילדה את בתה הבכורה סשה, אניה בוקשטיין מוציאה שיר חדש, "דופק", שיהיה חלק מאלבום חדש, שלישי במספר שלה.

את השיר כתבה בוקשטיין והלחינה בעצמה (העיבוד המוזיקלי של עומרי בר), והוא יוצא בלוויית קליפ שביימו איליה מרכוס ודימה חמלניצקי. במקביל עובדת בוקשטיין על מופע חדש שיחזיר אותה לבמה, מככבת על המסך שלכם בסדרה "המדובב" ב־yes ובקרוב גם תשחק במחזמר חדש, "לא רק בלונדינית".

"את השיר הזה כתבתי בהשראת חברים שלי, שמסכנים שוב ושוב את הלב שלהם עם הבן אדם הלא נכון", מספרת בוקשטיין (37), "נותנים את עצמם לבן אדם שלא בטוח שיחזיר את האהבה שהם מחפשים".

הוצאת קליפ ממש מושקע. זה בטח לא משתלם כלכלית. 

"זה לא מתגמל כלכלית, אבל אם עושים אמנות ואוהבים את זה - זה שווה הכל. ילדתי את הבת שלי, היתה לי שנה מאתגרת ומהממת, והיה לי רצון לחגוג שיר חדש בגדול. אני מאוד מאמינה בוויז'ואל. הקליפ בנוי קצת כמו סרט קצר, עם התחלה, אמצע וסוף. נכון שיש בו המון השקעה. זו פעם ראשונה שאני חתומה כמפיקה על קליפ, ובאמת עבדתי נורא קשה, אבל הייתי מוקפת סוללה של אנשים מדהימים. 

"לדמות הגבר בקליפ בחרתי את הצלם אייל נבו, שצילם אותי לשער המגזין הראשון שלי כשהייתי בת 23. נדלקתי עליו בשנייה שהוא פתח לי את הדלת כי הוא חתיך הורס. הרומנטיקה לא עבדה, אבל נשארנו חברים טובים. הוא בן אדם שלא מוכן שיצלמו אותו, אבל היה מוכן לזרום איתי עם הדבר הזה".

• האקסטרים המאולץ של "המירוץ למיליון"

• צפו: ג'ניפר לופז מטיילת בישראל

• מגעים להבאת סלין דיון להופעה בישראל

מבלי ליפול לקלישאות, האימהות שינתה אותך?

"מבחינת כתיבה זה זרק אותי למקומות חדשים, ואני מניחה שהשירים הבאים גם יהיו בכיוונים אחרים. האימהות בעיקר הפכה אותי לאדם עם פחות זמן פנוי. בעבר עבדתי 18 שעות ביום, והיום אין לי יותר אפשרות כזאת, ואני גם לא רוצה. אז כמו כל אמא טרייה אני מחפשת את האיזון בין העשייה לבין השקט הנפשי להיות עם הילדה שלי ולגדל אותה בנחת. להגיד לך שמצאתי? מי שתמצא - שתדבר איתי על הפטנט (צוחקת). בשורה התחתונה אני אותה אישה שאוהבת לעבוד ולא מוכנה לוותר על זה. אני מנסה למצוא את המקום לעשות גם וגם, כמו רוב נשות העולם".

בקרוב את מתחילה חזרות למחזמר "לא רק בלונדינית", שמבוסס על הסרט עם ריס ווית'רספון.

"זו תהיה הפקה פרטית, שתעלה כנראה בהיכל התרבות. כבר כמה שנים טובות שלא עשיתי תיאטרון, ולא יכולתי לוותר על התפקיד הזה, זה נשמע לי פאן אדיר". 

ויש את הסדרה "המדובב" שאת משחקת בה בימים אלה.

"כמעט פספסתי את האודישן כי לא היה לי מה ללבוש (צוחקת). זה היה שלושה חודשים אחרי הלידה. בסוף מצאתי איזו טי־שרט ובאתי. מהרגע הראשון היה לי חיבור חזק עם עמוס תמם. חוץ מזה, מאוד עניינה אותי הדמות הזאת, שנלחמת על העצמאות שלה, על המקום שלה, שבעלה לא ממש רואה אותה ולא מכיר ביכולות ובכישרון שלה, אישה שהגורל לקח אותה למקום שבו היא לא ממצה את הפוטנציאל שלה. הלכתי עם הדמות הזאת רחוק. אני אוהבת שזה צבעוני וקצת גדול מהחיים". 

בקרוב הופעה?

"מאז הלידה לא היתה לי הופעה גדולה, אז אני עובדת על זה. אני נורא מחכה לפגוש את הקהל".

• מרגול תחליף את רני רהב?

• הצלם הישראלי של "מהיר ועצבני"

• קייטי פרי הורשעה בהפרת זכויות יוצרים

• שיא היעדר המוסר: בקרוב בקפריסין?

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר