בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (חמישי) 35 חודשי מאסר על עדן עמרם ואזנה בן ה-23, שנהג באלימות כלפי בת זוגו, אמה וחברתה, בין השאר בזמן שבת הזוג נשאה ברחמה את בתם. הנאשם הכה את אשתו, יסמין, שפך עליה וודקה ובמקרה אחד גם נעל אותה ואת בתם הפעוטה בביתם. השופט, שמאי בקר, הביע זעזוע מהמקרה וכינה את התיק: "יוצא דופן בחומרתו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

כתב האישום חולק לחמישה מקרי אלימות שונים, שהתרחשו במהלך מספר חודשים בשנת 2018. אחד המקרים, המזעזע ביותר אולי, אירע בחדר הלידה עצמו. הוריה של יסמין ביקשו להתלוות אליה לחדר הלידה, אך ואזנה התנה את הצטרפותו בעזיבתם. ההורים הסכימו וביקשו רק לאחל ליולדת לידה קלה. ואזנה לא הסכים. במהלך הוויכוח, ובחדר הלידה עצמו, ואזנה היכה את פניה של חמותו וגרם לה המטומה מסביב לעין.

במקרה אחר, במהלך ויכוח בין ואזנה ויסמין, שהייתה בחודש החמישי להריונה, זרק ואזנה את הטלפון שלה מהחלון וניפץ אותו. לאחר מכן דחף אותה וגרם לה לשטפי דם ברגליים. בתגובה יסמין הטיחה את הטלפון של ואזנה ארצה.

התינוקת הועברה לסבתה דרך החלון

באירועים אחרים, לאחר לידת התינוקת ובנוכחותה, ואזנה היכה את אשתו, סטר לה, עיקם את אצבעותיה, ירק בפניה, שפך עליה בקבוק של וודקה ונעל אותה ואת בתם התינוקת בביתן במשך שעות. בחלק מהמקרים ואזנה נהג כך מול אביו, לאחר שהתקשר אליו וקרא לו. פעם אחת, במהלך אירוע דומה, התקשרה יסמין לאימה וקראה לה. ואזנה לא הסכים להכניס את האם, ויסמין העבירה לה את בתה התינוקת דרך החלון.

ואזנה גם תקף את חברתה של יסמין, דניאל, בה חשד שהיא מסכסכת בין בני הזוג. ואזנה הגיע לגלידריה בה עבדה דניאל, התווכח אתה ואיים עליה, ולאחר מכן יצא וזרק לבנה מטווח קרוב על בית העסק. דניאל הצליחה להסתתר אך נזק גדול נגרם.

בגין כל אלו, גזר עליו בית משפט השלום 35 חודשי מאסר בפועל. השופט בקר הסביר בגזר הדין שהחליט להחמיר עם ואזנה, על אף בקשותיה של אשתו: "סבורני כי זה המקום שבו מתחייבת פטרנליסטיות מסוימת, על מנת לאפשר לאישה האומללה הזו לנשום בשקט, מבלי להיות תחת חשש כי תופל ארצה, כי תספוג יריקות לפניה, כי יוטח בה בקבוק וודקה בגבה, או שתישפך הוודקה עצמה על פניה".