ארה"ב: בן 16 ניצח באליפות ה"פורטנייט" – וגרף 3 מיליון דולר

חודשיים של תחרות באצטדיון טניס בניו יורק, במסגרתה התחרו 40 מיליון צעירים, הגיעו לרגע השיא עם זכייתו של קייל גירסדורף: "זאת תחושה הזויה - הגעתי לשם, שיחקתי מדהים ופשוט ניצחתי"

זמן צפייה: 02:13

קייל גירסדורף, נער בן 16 מפנסילבניה, ארצות הברית, הפך אתמול (ראשון) לאלוף העולם הראשון במשחק ה"פורנייט", לקח את הגביע וגרף סכום צנוע של שלושה מיליון דולרים. "למען האמת התחושה די הזויה", סיפר לאחר זכייתו. "הגעתי לשם ושיחקתי מדהים ואז פשוט ניצחתי".

בחודשיים האחרונים הפך איצטדיון הטניס היוקרתי "ארתור אש" בניו יורק לזירה לוהטת של בני נוער, מסכי ענק, ומאות מחשבים שהכניסו את כולם לתוך הזירה המדוברת בעולם – האי הבודד של פורטניט. בתחרות כולה השתתפו 40 מיליון מתמודדים, מתוכם עלו לגמר מאה שחקנים מכ-30 מדינות, שהתחרו על פרס של 30 מיליון דולר שהתחלק בין המנצחים.

עוד בחדשות 13:

הראפר נצ'י נצ' נפרד משם הבמה – ומוציא אלבום חמישי

המפיק הצעיר שהגשים חלום – ופתח תיאטרון למחזות זמר

גילה את אמריקה: הקומיקאי גורי אלפי חוזר משנה בארה"ב

קייל גירסדורף, זוכה אליפות הפורטנייט בניו יורק
קייל גירסדורף, זוכה אליפות הפורטנייט בניו יורק | צילום: חדשות 13

כ-250 מיליון בני אדם ברחבי העולם, רובם המוחלט צעירים, משחקים במשחק הווידאו הפופולרי, המשלב לא מעט חשיבה אסטרטגית, מהירות, קבוצתיות ובעיקר הרבה אקשן. רוב השחקנים הצעירים עושים זאת כתחביב, אולם יש מי שהפכו את זה למקצוע ומגלגלים מאות אלפים ואפילו מיליוני דולרים, בעיקר מצפיות בסרטונים המתעדים אותם משחקים, שהופכים לוויראליים בתוך זמן קצר.