יום שלישי, 21.05.2024 שעה 22:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-38 33הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 2 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 3 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 4 - 1
  • מכבי חיפה

איביץ': אנחנו יכולים להבקיע שלושה שערים ויותר

מאמן הצהובים לקראת הגומלין מול קלוז' הערב ב-20:00 במוק' הצ'מפיונס: "הטעות של יאניוטיס? העונה לא אדבר על שחקנים בודדים". ריקן: "מאמין שנעלה"

|
ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים (איציק בלניצקי)
ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים (איציק בלניצקי)

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ’ ושחקן הקבוצה אבי ריקן ערכו הערב (שני) מסיבת עיתונאים לקראת הגומלין במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות מול קלוז’ הרומנית, בו יצטרכו הצהובים למחוק פיגור של 1:0 כדי להעפיל לסיבוב השלישי ולהמשיך לחלום על שלב הבתים בצ’מפיונס.

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ’ התייחס להכנות ואמר: “זה המשחק השני בהתמודדות, אנחנו צריכים לחזור מפיגור של שער אחד ומשחקים בבית. אנחנו רוצים לחזור ולעלות לשלב הבא, נעשה את הכל כדי שזה יקרה. זה לא משחק קל, קלוז’ קבוצה מנוסה במפעלים האירופיים וקבוצה נהדרת בליגה הרומנית. היו לקלוז’ משחקים לפני המשחק וראו את זה, לנו זה היה בעצם המשחק הרשמי הראשון, להוציא את אלוף האלופים. אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולא לתת לקלוז’ סיכוי לעשות משהו ולבעוט לשער”.

ישיר: מסע"ת מכבי ת"א לקראת קלוז'

הסיכויים לעלות: “אנחנו יכולים לשחק מולם ולנצח, אולי לא יצרנו הרבה ברומניה, אבל יצרנו יותר מהם. המשחק השני יהיה שונה, השחקנים שלי יודעים מה אני דורש ואני בטוח שהם יתנו מאה אחוז. אלה השחקנים שיש לי כרגע והם השחקנים הכי טובים שיש והם יוכיחו פעם נוספת שהם השחקנים הכי טובים בישראל, אני בטוח בזה ובטוח בשחקנים שלי. אני לא רוצה להלחיץ אותם, גם אם תהיה תוצאה רעה זה עליי, לא עליהם”.

ולדימיר איביץ' (איציק בלניצקי)ולדימיר איביץ' (איציק בלניצקי)

העובדה שקבוצתו לא כבשה במשחק הראשון: “אני חושב שאנחנו יכולים להבקיע שלושה שערים ואפילו יותר, אנחנו עובדים בצורה טובה משני צידי המגרש ועשינו עבודה טובה גם במשחק הראשון. אנחנו יודעים ממה להיזהר, שילמנו על טעות אחת במצב נייח ונצטרך להיות מרוכזים במאה אחוז. האוהדים שלנו יעזרו לנו וידחפו אותנו ואני רוצה לתת להם בדיוק את מה שהם רוצים לראות”.

שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)

הטעות של אנדראס יאניוטיס בשער שספגו הצהובים ברומניה: “דיברתי הרבה פעמים בעונה שעברה על שמות, העונה לא אעשה את זה, אדבר על הקבוצה כקבוצה בלבד. הקבוצה מנצחת משחקים והקבוצה מפסידה משחקים, לא שחקנים בודדים. אף פעם לא אפנה אצבע מאשימה לשחקן כזה או אחר, בטח לא בפני התקשורת. אני מדבר איתם פנים מול פנים, העונה לא אדבר על שחקנים בודדים”.

אנדראס יאניוטיס (נעם מורנו)אנדראס יאניוטיס (נעם מורנו)

ההשתתפות במפעלים האירופיים וההדחה בעונה שעברה: “ליגת האלופות היא התחרות הגדולה ביותר באירופה, לשחק במוקדמות זה מיוחד וכולנו מוכנים לתת את המקסימום שלנו ולהראות את האיכויות שלנו ואנחנו יודעים איך לעשות את זה. אני בטוח שיהיה משחק טוב, אם ניתן מאה אחוז אני מאמין שהתוצאה תהיה לטובתנו. ההפסד לסרפסבורג הנורבגית בליגה האירופית בעונה שעברה? בטעות צפינו לפני יומיים-שלושה בתקציר של המשחק הזה ואת הפנדל שנשרק שם, זה דבר ששורקים פעם אחת במאה מקרים, אבל אני לא חושב על השופטים, אני חושב על הקבוצה שלי. זה לא קשה לי, זאת עונה חדשה ותחרות חדשה וניתן את הטוב ביותר שלנו כדי לעלות לשלב הבא”.

שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)

קשר הקבוצה אבי ריקן התייחס להפסד במשחק הראשון ואמר: “זו הייתה המחצית הראשונה במפגש, יש לנו משחק סופר חשוב שבסופו נדע מה עשינו בהתמודדות. אנחנו רוצים לנצח וצריכים להיות מאוד אינטנסיביים וזה מה שננסה לעשות. אנחנו צופים משחק קצת שונה, נצטרך להביא איכות ולכבוש שערים, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה ולכבוש שערים”.

אבי ריקן במסיבת העיתונאים (איציק בלניצקי)אבי ריקן במסיבת העיתונאים (איציק בלניצקי)

העובדה שמכבי ת”א לא כבשה ברומניה: “אנחנו יכולים לכבוש בכל רגע נתון ואנחנו מגיעים למשחק עם הרבה אמונה וביטחון. התמיכה של הקהל עם 10,000 כרטיסים שכבר נמכרו תעזור לנו. גם בעונה שעברה לצערנו הפסדנו בקמפיין האירופי, אבל שוב, ההפסד ברומניה היה רק המחצית הראשונה במשחק ונצטרך לתקן את התוצאה מהמשחק הראשון כדי לנצח במפגש, אנחנו מאמינים ובטוחים ביכולת שלנו לנצח ולעלות לשלב הבא”.

שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)

הספיגה במשחק הראשון: “אנחנו עובדים הרבה על המצבים הנייחים, לצערנו זה מה שפגע בנו במשחק הראשון, אבל נגיע מוכנים כדי שזה לא יקרה שוב ונקווה גם שלא יהיו לקלוז’ יותר מדי קרנות. הטעות של אנדראס יאניוטיס? אני לא אוהב לשים את האצבע על מישהו אחד, כולנו ספגנו את השער הזה. הוא שוער טוב ומקצוען והוא יכול לעודד אותנו”.

ז'איר אמאדור ואבי ריקן (איציק בלניצקי)ז'איר אמאדור ואבי ריקן (איציק בלניצקי)

הסיכויים לעלות לשלב הבא: “אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים להציג כדורגל יותר טוב, אבל בכל זאת הסטטיסטיקה לא הייתה יותר מדי לרעתנו, אבל ברור שאנחנו יכולים להציג יותר איכות. אנחנו לוקחים את הלחץ שיש עלינו בצורה טובה ונכונה ומאמינים בעצמנו. אני מאמין שנעשה את העבודה כמו שצריך ונעלה. אני מזכיר לכם שלפני ארבע שנים כשהגעתי למכבי ת”א זה היה ישר לקמפיין אירופי בסיומו עלינו לליגת האלופות. אם נחשוב יותר מדי זה יהווה מכשול, מצפה לנו משחק לא קל ואנחנו צריכים להתרכז רק בזה אם אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא”. 

שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */