יום רביעי, 02.04.2025 שעה 18:53
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

האצטדיון החדש בפ"ת מחפש שם להפועל ומכבי

בסוף העונה "האורווה" ייהרס ובמלאבס מתלבטים לגבי שמו של המגרש החדש: "סטלמך" או "האצטדיון העירוני". צפו בסיור במגרש ובדיון בין הקבוצות

|
האצטדיון החדש של פ
האצטדיון החדש של פ"ת, אילוסטרציה. איך הוא יקרא?

בסוף העונה זה יקרה. אם לא יחול איזשהו אירוע יוצא דופן, בחודש מאי הקרוב יעלו דחפורים על מתחם האצטדיון בפ"ת ויביאו אל קיצו מקום שהפך ל'קאלט' אצל חובבי הכדורגל הישראלי, דווקא בגלל היותו סוג של פארסה השופכת אור על מצבו של הכדורגל הישראלי.

מצב כר הדשא בכי רע, כדי להגיע לשירותים עוברים שבעת מדורי גיהנום, אך אם תשאלו חלק מוותיקי העיר, הם לא לעולם לא יוותרו על האצטדיון בו גדלו.

במרחק הליכה מהשטח בו יקומו מגדלי מגורים במקומה של ה"אורווה", נמצא בשלבי בניה מתקדמים האצטדיון החדש שעתיד להחליף את המגרש הישן במהלך העונה הבאה.

שני יציעים גדולים משני צידי המגרש כבר הושלמו, סך התכולה שלהם תעמוד על כ-12,000 מקומות, כאשר בצד הדרומי של האצטדיון שוקדים כרגע על קבלת האישורים המתאימים לבניית יציע נוסף בעל תכולה של כ-4,000 מקומות נוספים.

בצד הצפוני של האצטדיון קיים קיר בטון גדול שמזכיר מעט את אצטדיון "טדי" שבירושלים, ואם יהיה צורך בעתיד הוא ייהרס לטובת טריבונה נוספת שתגדיל את תכולת האצטדיון לכ-20,000 מקומות.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
האיצטדיון של פ"ת ע"ש סטלמך?

תוכנית הבניין המקורית אומרת כי הבניה תושלם באפריל 2011, אך מנהלי העבודה נמצאים במו"מ מתקדם עם קבלן העבודות למען הקדמת סיום המיזם כבר בחודשים ספטמבר-דצמבר 2010. מהנדס החברה לפיתוח פ"ת, דני גוטמן, נשמע אופטימי: "כרגע הנושא נמצא במו"מ, אני מקווה שהוא יצלח ויכול להיות שכבר בשלב מוקדם של העונה הבאה יהיה ניתן לעשות שימוש באצטדיון".

מלבד התקדמות הבניה של האצטדיון, בפ"ת מתעסקים בימים אלו לא מעט בשם שיוענק לו, כאשר בעבר כבר הצהיר ראש העיר, איציק אוחיון, כי האצטדיון ייקרא ע"ש תורם נדיב שיסייע בהקמתו. לפי אנשי החברה לפיתוח פ"ת, כל הכספים הדרושים להקמת המיזם כבר התקבלו, ולא מכיסו של אף תורם נדיב.

אוהדי הפועל פ"ת פתחו בקמפיין הקורא לעירייה להנציח את שמו של שחקנה הגדול ביותר של הקבוצה בכל הזמנים ובעבר גם קפטן נבחרת ישראל, נחום סטלמך ז"ל, באצטדיון החדש. סטלמך, כידוע, היה שותף לזכיה בשש אליפויות וגביע מדינה בהפועל פ"ת, כולל השיא המפורסם של חמש אליפויות רצופות, ושירת במשך שנים גם את נבחרת ישראל כאשר ב-1999 נפטר בעת שליחות מטעמה בוולנסיה.

אוהדי הפועל פ&qout;ת (אלעד ירקון)
אוהדי הפועל פ"ת. החתימו קרוב ל-3,000 איש על העצומה (אלעד ירקון)

לשם קריאת האצטדיון ע"ש "ראש הזהב", הם החתימו כבר קרוב ל-3,000 איש על עצומה שתוגש לראש העירייה בתקווה שיאמץ את הרעיון, כאשר בין השמות הבולטים שהצטרפו למאבק הזה נמנים יורם ארבל, גברי לוי, רענן כץ, בני קוזושווילי וזאב זלצר.

האוהדים הצליחו לרתום לסוגיה גם מאות מאוהדי הפועל חיפה, בני יהודה ובית"ר ירושלים שחתמו על העצומה במהלך משחקיהם מול הפועל פ"ת בעת האחרונה, כאשר, כצפוי, בצד השני של הכביש לא מתלהבים מהרעיון שהאצטדיון העירוני החדש ייקרא דווקא ע"ש שחקן עבר מהפועל פ"ת, גדול ככל שהיה.

חלק מאוהדי מכבי פ"ת סבורים כי בכל שער מיציעי האצטדיון החדש צריך להיות מונצח שחקן עבר מאחת הקבוצות, אולם חלק אחר מהם סבור כי האצטדיון פשוט צריך להיקרא "אצטדיון עירוני".

לצורך הדיון בנושא, כינסנו את ראשי הקבוצות, יו"ר מכבי פ"ת, שינו זוארץ, והבעלים של הפועל פ"ת, גל חצור, שחקני עבר משתי הקבוצות - שוער הפועל, מיקי שיינפלד, וקשר מכבי, אייל בגלייבטר, וכן אוהדים משני המחנות.

כך או כך, אוהדי הפועל פ"ת מבטיחים כי לא משנה איך תחליט העירייה לקרוא לאצטדיון, הם יקראו לו ע"ש "ראש הזהב", וטוענים כי כפי שדבק באצטדיון הנוכחי הכינוי "אורווה" על-ידי האוהדים, כך יהיה גם עם האצטדיון החדש.

לכתבה זו התפרסמו 458 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 458 תגובות ב-330 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
330
HOPE ARENA19/03/2010 09:13
ארנה הופ עש נחום סטלמך  ליציע הפנטים של הפועל ראש הזהב ושל מכבי  יקראו לוזוניה,קונטרול או שם שמכבי רוצה  שאר היציעים .ישראל 1,2,3,4 זה הכ'' נטרלי 
השב   •  10
329
טל28/02/2010 01:28
השב   •  00
328
בשם המשפחה27/02/2010 07:50
יש הרבה טרמפיסטים על הרעיון שלהעלה ההיסטוריון ניסים קלדרון ,כבר לםני 4 שנים, בכתבה בנושא במקומון "שחק" [הכתבה שמורה במערכת] ניסים גם יידע את משפחת סטלמך בנושא. החזית הכחולה  עוזרת למנף את  היוזמה.,ואנו מתפללים שיחד הם יצליחו
השב   •  00
327
כפיר26/02/2010 16:29
"ראש הזהב"
השב   •  10
326
שער 1-224/02/2010 15:16
תבדוק שוב את המקורות שלך הרעיון הוא של חברי החזית הכחולה ומהכרות אישית אני יודע זאת ולא מפופוליזם בעיתונים של אותו אחד
השב   •  00
325
עומרי23/02/2010 17:26
זה כמו ארווה
השב   •  00
324
כנסו כנסו23/02/2010 16:09

ח תאמינו לי אתם רק ציורים הישראלים יודעים לעשות תראה משהו סימן שזה בדרך לא חרטות ותמונות תאמינו לי אם אתם מאמיני שזה היה כך אתם חיים בסרט הודי..!!

השב   •  00
323
אביאל23/02/2010 13:16
השב   •  20
322
חיים סיגלון23/02/2010 11:17
רעיון האיצטדיון ע"ש "ראש הזהב" שניסים קלדרון מריץ ,כבר תקופה ארוכה, הוא רעיון מקורי וגאוני,מדוע גאני? מפני שבפעם הראשונה בישראל איצטדיון כדורגל,לא יהיה ממוספר בשערים,אלה בשמות כדורגלני עבר מפ"ת.ושער הכבוד ע"ש משפחה מכבית משפחת בן דרור, והאיצטדיון? אין בכלל מחלוקת,"ראש הזהב" ע"ש סטלמך ז"ל השם שנתן ניסים קלדרון,נקלט ועובר במקומונים מידי יום שישי,כולל באתרי אינטרנט, ונכנס גם לרבים מאנשי מכבי פ"ת שהסכימו,ותומכים בהיסטוריון הכל יכול. עכשיו תגידולי אתם, קלדרון לא גאון?
השב   •  00
מני24/02/2010 10:23
זה ילדותי מאוד מצידך.
השב   •  00
321
יוני23/02/2010 09:51
אני אישת אוהד מכבי חיפה ובכדי שקהל יגיע וימלא את האיצטדיונים החדישים האלה כמו שנבנים בחיפה 32000 מקומות כל שבת (לא כולל ליגות אירופאיות ) ובפתח תקווה צריך לעשות איחוד בקבוצות ושתיהיה קבוצה אחת בעיר גם מבחינת מימון על ידי עירייה זה יהיה יותר נוח אבל כנראה שהכבוד עדיין משחק תפקיד בארץ
השב   •  01
320
פנתר כחול22/02/2010 20:40
זה שאתה לא מכיר את השחקן הענק הזה זה לא אומר שאנחנו לא מכירים אותו,לך תחזור לחור עם שתי האודים שלך שבאים עם מונית למשחק,אתה והנהגי מונית האודים היחידים של מקקי.חוץ מזה יש לכם בכלל שחקן עבר שמשהוא מכיר אותו.תן לי לנחש לא.ותיזכורר בחיים לא הייתה לכם קבוצה וגם לא תהיה.מי אתה בכלל.
השב   •  10
319
רק מכבי22/02/2010 11:07
עם כל הכבוד לסטלמך(שדרך אגב 90 אחוז מהילדים שמגיבים פה לא יודעים מיהו אלא רק נסחפים עם הזרם)העיריה קראב אולם על שמו וזה מספיק מכובד. לא צריך להגזים.יש מספיק אנשים בעיר שאפשר לקרוא למגרש על שמם.
השב   •  02
318
גיא הרץ21/02/2010 20:23
איזה קבוצה יותר טבוה מכבי או הפועל?
למכבי כחול להפועל אדום
לפי דעתי מכבי הרבה יותר טוב להפועל אין קבוצה
השב   •  712
כחול תמיד22/02/2010 13:57
השב   •  10
317
גבי21/02/2010 20:19
השב   •  00
316
מאיר שמיר21/02/2010 19:06
לאיזה שחקן של מכבי מגיע.?
מאיר טיירי?
השב   •  10
315
צהוב בנשמה21/02/2010 15:11
כי מגיע לו.
השב   •  30
314
Gate521/02/2010 15:09
לאצטדיון צריך לקרוא ראש הזהב.
השב   •  40
313
כחול תמיד21/02/2010 15:07
האצטדיון צריך להיקרא על שם נחום סטלמך גם כי הוא שחקן ענק וגם כי הפועל עם יותר אוהדים ממכבי ואם מכבי יעשו עצומה עם יותר אוהדים הם יוכלו לקרוא לאצטדיון איך שהם רוצים. רק הפועל!
השב   •  60
כחול תמיד22/02/2010 13:58
השב   •  10
312
שער 4 בדם21/02/2010 15:05
בנאדם ושחק ענק. הכי גדול שיצא מהעיר הזאת עד עכשיו. אוהדי הפועל הם רוב מכריע בעיר. אם מכבי יוכלו להשיג יותר חתימות מהפועל הם יכולים לקרוא לו איך שהם רוצים (דבר שלא יקרה לעולם) אז יאללה הפועל! בפ"ת יש רק הפועל!
השב   •  30
311
שי21/02/2010 11:35
אם אתם מתעקשים אני מסכים שתקראו את האצטדיון על שמי.
השב   •  00
310
כחוליגן21/02/2010 09:35
זה השם המתבקש !
השב   •  20
309
שער 420/02/2010 21:32
האצטדיון צריך להיקרא על שם נחום סטלמך ז"ל כי בפתח תקווה יש רק הפועל!
השב   •  30
308
ישראל בכר20/02/2010 21:05
כנראה שהשיטה של  ההיסטוריון שלנו ניסים קלדרון, נקלטה היטב אצל ברקוביץ,אחרת איך תסבירו, ששניהם  עשו תהמולה לרעיון,כל אחד לקידום עיניינו,והם הצליחו  להביא את הנושא לכל אתר ועיתון בישראל, מה שברקוביץ עושה היום,קלדרון כבר עושה תקופה ארוכה בכל אתרי הקבוצה,ובמקומונים בפ"ת,שטיפת המוח הצליחה, והשם ראש הזהב,נקלט חאנשים בראש, וכמו האורווה, כך יקראו לאיצטדיון החדש, על אפם וחמתם של  מספר מכבים עם סמרק באף.עובדה גם בגלייבטר כמו זלצר וספיבק המכבים תומכים ברעיון של  קלדרון , 
השב   •  20
307
אבי20/02/2010 20:45
גם עכשווי, גם אחד מהכדורגלנים היותר טובים שהיו פה, וגם יותר טוב מסטלמך.
חוץ מזה, אותו סטלמך עזב את הפועל לטובת קבוצות אחרות והלטובת הכסף הגדול, אז מי הוא בכלל שייצג את העיר פ"ת? סתם נוכל סהרורי!
השב   •  014
שיראל21/02/2010 06:48
לפי השם רק מגרש ננסי ע"ש הגוי   מ.גמד.וב
השב   •  10
פ"ת של הפועל22/02/2010 00:33

טוב נו מה אני מצפה מאוהד נחות של מכבי..

מגמדוב הוא אולי השחקן הכי אפור ששיחק אי פעם על אדמה ישראלית.. הוא בהחלט הסמל של הקבוצה הג''יפה שלך

השב   •  30
כחול תמיד22/02/2010 14:01
בטח השחקן הזה שיחק לפני 50 שנה אז איך הוא יעבור בשביל הכסף פעם לא היו מקבלים הרבה כסף
השב   •  00
306
יחזקאל הבגדדי20/02/2010 19:24
מסכימים ? הצביעו: כחול
השב   •  47
305
ע"ש עמוס לוזון20/02/2010 19:14
איך אתם חושבים הוא נהיה מיליונר?
השב   •  11
304
איציק.20/02/2010 19:07

זה שם יפה ומכובד שיכול להזכיר גם עבר מפואר וגם ראיה צלולה לעתיד יחד עם זאת עכשיו גם אולי תבינו מדוע הדרבי של פ"ת זה הדרבי הכי חם במזרח התיכון וכמה קשה לבנות פה אצטדיון..חם-אש!
:))

השב   •  04
303
רפי20/02/2010 19:07

נחום סטלמך היה גדול הספורטאים שגדלו בפ"ת וזאת גם אוהדי מכבי פ"ת יעידו . אפשר שכל יציע באיצטדיון ייקרא ע"ש שחקן עבר גדול של כל אחת מהקבוצות , אבל שם האיצטדיון חייב לשאת את שם הספורטאי הגדול מכולם .

השב   •  20
302
צהבהב20/02/2010 18:49
בהנהלה צריכים להבין שאיצטדיון

מודרני מושך את הקהל למגרשים.

מהחל לנו אצטדיון חדש בהקדם.
השב   •  01
אוהד הפועל ימני20/02/2010 19:15

צפוי להיות אחד היפים! יאללה שיבנו אותו כבר

השב   •  00
301
כחול של הפועל!20/02/2010 18:31
איצטדיון "ראש הזהב" ע"ש נחום סטלמך!!
יאללה הפועל!1
השב   •  00
300
פ"ת של הפועל20/02/2010 18:27
השב   •  00
299
עודד20/02/2010 18:14
ראשית, אקדים ואומר שלעניות דעתי ראוי להעלות על נס ספורטאים גדולים מהעבר. משחר ההיסטוריה היו אנשי הבידור כגיבורי תרבות הראויים להערצה בפי כל. משמשים הם וישמשו בעתיד כמודל לחיקוי והערכה בקרב העם הצמא ל"לחם ושעשועים". שחקנים כמו סטלמך ז"ל מהווים חלק מנוף התרבות ונדבך חשוב בהיסטורית הספורט הקצרה שלנו. אך עם כל זאת עדיין יש לשים את הדברים בפרופורציה הראויה ולצערי אכניס למשוואה את עניין הכסף והממון. עם כל הכבוד, לקרוא אצטדיון שהושקעו בו מאות מליוני שקלים ואמור להפוך למוסד עירוני מיצג וחשוב של העיר פ"ת ע"ש ספורטאי (ושוב עם כל הכבוד) בסדר גודל של "ראש הזהב" נראה קצת מוגזם! ג''סי אוונס הוא עדיין לא וכנראה לא יהיה.. כן ראוי, מתוקף ייעודו של המונומנט כמוסד עירוני המשמש את שתי הקבוצות העירוניות להיקרא " אצטדיון אם המושבות" למה? ובכן, אם יורשה לי לחטוא בפטריוטיזם עירוני וכמאמין גדול במיתוג, יתרום מתן השם הנ"ל להחזרה לקדמת הבמה את הכינוי הנהדר שפ"ת זכתה לו מכורח ההיסטוריה ומהווה בגאווה רבה את שמה השני של העיר. ובהמשך לפתיח שלי, אגלה לכם סוד קטן. שמו של סטלמך מונצח כבר כמה שנים כש עירית פ"ת קראה אולם ספורט מכובד בעיר המשמש את דור העתיד המחיל את צעדיו אל עולם הספורט בו לסטלמך מניה חשובה לאין שיעור. גיבור תרבות כבר אמרנו.
השב   •  01
298
אוריהו20/02/2010 17:36
למה לא קבוצה 1 לפ"ת??
השב   •  02
297
איצטדיון ראש בלטה /בטטה20/02/2010 17:33
איצטדיון ראש בלטה /בטטה על שם דני לוי וכנופיתו

השב   •  20
יניב20/02/2010 17:49
קרעת אותי  עצוב אבל נכון
השב   •  00
296
M-P-T20/02/2010 17:27
שמות אובייקטיביים ומסמלים את המקום.


השב   •  20
295
גליה מרציאנו20/02/2010 17:21
יוזמתו של ניסים קלדרון ההיסטוריון מספר 1 ,של הפועל פ"ת, הפכה אותו למלך.בדרכך נלך מר קלדרון,עד שנקבל את הבשורה המתוקה, "איצטדיון ראש הזהב"  ע"ש נחום סטלמך ז"ל.
השב   •  10
294
יוסי ולנסי20/02/2010 16:57
רוב האוהדים בפ"ת אוהדי הפועל פ"ת אז ככה שסביר להניח שיש סיכוי טוב לקרוא לאיצטדיון איך שבא להם הבנת ? ח
השב   •  21
293
Virtualz20/02/2010 16:54
אתם יכולים לראות סירטונים להכנס לאתר המוזיאון של הפועל פ"ת ולראות!
הרוב פה כותב שטויות
אין שכל אין דאגות
שיהיה עוד מעט שבוע טוב לכל עם ישראל ולניצחון על רעננה!
השב   •  51
292
גדי20/02/2010 16:43

קודם כל לא יקראו לאיצטדיון על שום שם של ליצן חצר כזה או אחר שהבקיע בשורות הפועל ואפילו לא כזה שהבקיע למכבי
זהו איצטדיון עירוני מכספי העירייה ומהמיסים שהתושבים משלמים כאן ובעיר פתח תקווה יש גם אוהדים של שאר קבוצות הליגה לכן לא יעזור לכם כלום זהו איצטדיון עירוני
ודבר נוסף לכם אוהדי הפועל הרי עוד העונה תירדו ליגה ואמן גם מהלאומית תנשרו עוד ליגה עד שהלוזון האחרון ירקוד על מה שהיה הבועל פעם אז אתם צריכים מוזיאון ולא מגרש כדורגל

השב   •  110
Virtualz20/02/2010 16:50
השב   •  20
291
Mister-G20/02/2010 16:43
הגעת בתזמון טוב, אל מתקנים חדשים וראויים.
עכשיו צריך להתחיל לבנות קבוצה שתהיה ראויה לאוהדים הכחולים.
להמשיך לשלב שחקני נוער כמו העונה, לחזק ברכש ישראלי + מושבה קרואטית קטנה כמו בימים היפים.
השב   •  00
290
ק20/02/2010 16:39

השב   •  00
289
אוהד אדום !20/02/2010 16:37
השב   •  02
288
אבי20/02/2010 16:31

למרות היותי אוהד את מכבי - אני חושב שמן הראוי לתת לסטלמך את הכבוד הראוי כפי שהוא נתן כבוד לעיר פ"ת ולמדינה כולה. אין מקום לתככנות ויריבות. "ראש הזהב" הוא שם מנצח. בהצלחה ל 2 הקבוצות !

השב   •  121
ככ20/02/2010 16:39
השב   •  01
287
צהוב עולה20/02/2010 16:24
השב   •  30
286
חביב20/02/2010 16:18
חושבים כאן, ש-2 הקהלים של 2 הקבוצות הפועל ומכבי פ"ת יכולים להביא ביחד איזה 7,000 צופים, שבכלל הרוב המוחץ הוא הפועל.

להפועל פ"ת יש יותר מ-100,000 אוהדים בארץ וכן אתם לא מאמינים?

גג בשנות ה-50 וה-60 היו פה יותר ממיליון תושבים נכון?

הפועל פ"ת זכתה בחמש אליפויות רצופות ועשרות אלפיי תושבים החלו לעודד אותה.
אותם אלפים הולידו ילדים והם נינים וכל אחד התחנך כאוהד הפועל פ"ת.

לפחות 95% מאוהדי הפועל פ"ת לא נראים באצטדיונים כולם בבית אין קבוצה אין קהל.

הנה ראיתם איזה פוטנציאל היה לנו לפני 3 שנים נכון?

במשחק העלייה לליגת העל, הבאנו 7,000 אוהדים וכמה יש באורווה? 6,000 בערך? עוד 1,000 אוהדים הצטופפו ביציעים היה טירוף, אלף נוספים!

תראו אם נגיע בעזרת השם לגמר גביע המדינה מתישהו, אתם עוד תראו איך יהיו מלא כחולים בר"ג.

יש לנו פוטנציאל לכ-40,000 אוהדים ברמת גן.


אף אחד אינו מכיר את הקהל של הפועל פ"ת-קבוצה טובה+אצטדיון טוב- אצטדיון של 12 אלף או 20 אלף מלא עד 0 מקום.

אין קבוצה טובה, אבל אצטדיון טוב?

גג לאצטדיון החדש שיכיל 12,000, יגיעו בשיא כ-7,000(שהיום זה 3000-1500), או ב-20,000 מושבים יגיעו
כ-10,500 כחולים לפחות.

יש לנו יותר אוהדים ממכבי חיפה,
ואני מדבר על אוהדים , אוהדים אמיתיים.
מבחינת האנשים שאוהבים את חיפה בארץ, יש להם פי 2 עלינו.

אבל מבחינת אוהדים, כאלה שבאמת אוהדים את הקבוצה ולא כאלה שאוהדים אותה בגלל ההצלחות שלה ב-10 השנים האחרונות,

לנו יש יותר -אוהדים- ממכבי חיפה.


אנחנו עוד נשחזר את העבר, עוד יגיעו עשרות האלפים ליציעי הפועל פתח תקווה ואתם תראו מי אנחנו!

השב   •  83
285
ברוכי20/02/2010 16:14
רק בחולון העיר הרביעית בגודלה נשארו עם מתקנים מהמאה הקודמת. העיקר שראש העיר רוצה לארח אליפויות אירופה בהתעמלות
השב   •  21
284
porza milan20/02/2010 16:10
השב   •  20
283
מה זה מכבי?פ''ת של הפועל לעולמים!$20/02/2010 15:56

השב   •  00
282
איצטדיון ראש הפלזמה20/02/2010 15:10

איצטדיון ראש הפלזמה

השב   •  10
281
אריק20/02/2010 15:00
סנטיאגו פתח תקוה
השב   •  00
280
tal20/02/2010 14:49
בלינסון ארינה שם טוב
גם האולימפי די וופסון שם לא רע

הוספיטל ארינה אולימפיק די פ"ת סטדיון
השב   •  20
279
אורדון20/02/2010 14:43
אוהדים מלכם צ''יקו
השב   •  03
כחול תמיד21/02/2010 18:47
השב   •  10
כחול תמיד22/02/2010 14:41
אולי לנו יש פי 7
השב   •  10
278
פ"ת של הפועל20/02/2010 14:32
אתם (אתה) יכול לרשום פה תגובות מפה עד השמיים.בסופו של יום הרוב קובע, פ"ת של הפועל והאצטדיון יקרא "ראש הזהב" באחריות!!
השב   •  20
277
סכניני אדום וגם תל"אביב אדומה ואני אוהד שלהן לכל ה20/02/2010 14:22
השב   •  00
276
יוסי20/02/2010 14:18
להשתמש באצטדיון,זה לא שלהם זה במקום האורווה,בכסף ששמיר שילם לערית פתח תקוה,אז לכל אוהדי מכבי תכירו בעובדות סוף סוף,אתם חיים בסרט,
השב   •  40
275
ואסילי20/02/2010 13:57
השב   •  00
274
איצטדיון ראש הפלזמה20/02/2010 13:40
   אני איתך אני מציע לקרוא לאיצטדיון   ראש פלזמה על שמו של קוזו הגדול ביותר ששיחק בהפועל  אפשר להמליץ           
השב   •  10
273
בע''ה יהיה טוב!20/02/2010 13:32
מזה הארווה 2 מזה סרט עוד מעט יצא הארווה 3 והארווה 4? ואז יצא האחרון הארווה סוף העולם.
השב   •  00
272
כחול בעיניים20/02/2010 13:24
קוזו ארנה זה השם כי שחקן נשמה כמוהו קם פעם בשני דורות
השב   •  10
271
מוטי20/02/2010 13:23
השב   •  20
270
רון אוסקר20/02/2010 13:21
למה לא לבאר שבע
השב   •  02
269
66620/02/2010 13:16
קראו לאצטדיון על שם איתן טייב
השב   •  00
268
הרצל קביליו המלך!20/02/2010 13:15
מאשר אוהדים למכבי פ"ת.
השב   •  31
267
אחמד20/02/2010 13:14
השב   •  11
כחול תמיד21/02/2010 18:44
ואז תתדברו אז שקט
השב   •  00
266
דודי20/02/2010 13:13
השב   •  00
265
לירן20/02/2010 13:09
תתחדשו! מגיע לכם, מגיע לנתניה, מגיע לחיפה וגם לנו מישהו.

כל תשתית המגרשים בארץ צריכה שיפור דחוף.

גם לאשדוד מגיע ובכך לקבוצות שיש להם בסיס בליגת העל גם יהיה מקומות לארח משחקים..
השב   •  30
264
גלעד20/02/2010 12:52
איצטדיון אוטיץ
איצטדיון סלש
איצטדיון הפנינה בדרך אל הים
איצטדיון התהילה על שם לוזון
השב   •  00
263
ד20/02/2010 12:49
יש לנו הרבה יותר ממכם יא עגלה קודם תקחו אליפות אחר כך דבר חח
השב   •  41
כתום גאה20/02/2010 13:13
שנדבר על המקום שלכם ועל המקום שלנוו ?
שיהיו לכם שחקני בית כמו שלנו נדבר אחונה
השב   •  10
כחול לעד20/02/2010 18:51
מי דיבר על שחקני בית
בנאדם פה מדבר על X אתה מביא לו y
השב   •  00
262
האליפות ירוקה20/02/2010 12:48

בכל מקום אליו חיפה מגיעה יש שיא חדש הכי הרבה אוהדים בליגה הבאנו את היציע הצפוני בטדי לראשונה פתחו בגללנו בבלומפילד אף פעם לא יודעים מי הקבוצה הביתית כשחיפה מגיעה והיחידים שמלאו את ר"ג פעם אחרי פעם אחרי פעם בקיצור  אין גדולה כמו חיפה ולא תהיה גם

השב   •  54
261
שחר20/02/2010 12:42
שניהם אין להם אוהדים..שירדו ליגה
השב   •  23
כחול תמיד21/02/2010 18:39
השב   •  10
260
Virtualz20/02/2010 12:41
אנחנו נקרא לו ככה כמו שקוראים לאורווה האורווה!
השב   •  00
259
האליפות ירוקה20/02/2010 12:41
השב   •  10
258
Virtualz20/02/2010 12:41
השב   •  00
257
Virtualz20/02/2010 12:41
השב   •  01
256
Virtualz20/02/2010 12:39
ב"ש לא קבוצה יותר גדולה מהפועל פ"ת תסתגכל לפי גביעי מדינה טוטו ואליפויות סגנויות אירופה דבר איתי
השב   •  10
255
חיפאי20/02/2010 12:38
אני איתכם..
השב   •  00
254
אלי איילון20/02/2010 12:32
איצטדיון הברון
איצטדיון המושבה
איצטדיון סטלמך
איצטדיון פתח-תקווה
השב   •  00
253
בועז20/02/2010 12:25
איזה ביזיון באר שבע קבוצה יותר גדולה מפ"ת ובטח שיש לה יותר קהל מנתניה ולשנהים כבר יש איצטדיון חדש..
השב   •  26
עמרי20/02/2010 12:50
בויא אל תדאג אחי בונים אחד חדש 16000 מקומות. תבדוק בארכיון כתבות של ב"ש באתר
השב   •  10
252
האיצטדיון בפ"ת20/02/2010 12:23
אני בתור אוהד מכבי ת"א מאוד שמח שהאיצטדיון הזה בפ"ת כבר בתהליכי בנייה מתקדמים כי הגיע הזמן כבר לבנות איצטדיונים חדישים.גם עם הכדורגל שלנו לא כזה טוב לפחות איצטדיונים יהיו ברמה טובה.
השב   •  10
251
הרצל קביליו המלך!20/02/2010 12:23
השב   •  00
250
אלי ואקנין20/02/2010 12:07
עם אתם מדברים עם כבר אז תיסתכלו על עצמכם הכבוד ההדדי זה שתיתנו לשחקן שנתן הרבה לכדורגל ולנבחרת הרבה בחורים סטלמך וזהו
השב   •  10
249
שי20/02/2010 11:57

אוהדי הפועל אתם פתטיים והילד הזה שם שמייצג אתכם בוידאו רק מראה עד כמה.. אתם מתרפקים על עבר רחוק שרוב רובו של הקהל שלכם לא היה בחיים באותה התקופה כדי לחוות אותו.

הילד הזה מדבר על "אצטדיון הפועל מה אצטדיון הפועל" ועוד רגע מזיל דמעה. חלאס כבר, אוהדי פוזה שרק מחפשים סיבות לדרמה.
אתם מזכירים לי את פילוס ש"פונה אל הלב של כולנו".

השב   •  25
כחול תמיד21/02/2010 18:39
אתם מספיק לכם שורה של 5 כיסאות כל מי שבא למשחקים שלכם בא בגלל שהוא משחק בבית ספר שלכם לא בגלל שהוא אוהד
השב   •  10
248
כחול2220/02/2010 11:55
המשמעות היא שניתן לקרוא לאיצטדיון החדש על שם הזיקה להפועל ולא למכבי כיוןן שהאיצטדיון לא ממש עירוני.
מכבי משחקת באיצטדיון של הפועל ולכן הריסתו מחייבת במשהו מינימלי להחזיר להפועל פ"ת באיצטדיון החדש.
השב   •  10
247
אבי סויסה20/02/2010 11:47
בכלל עם מדברים אז אנחנו צריכים לקבל את האצטדיון הזה האוורוה זה שלנו גם יותר אליפויות וגם יותר קהל וגם יותר בהרבה טובים ממכבי מי אלה מכבי בכלל בקיצור פ"ת של הפועל תודה לכולם שאתם תומכים בנו
השב   •  00
246
יובל20/02/2010 11:47
השב   •  00
245
דני לוי20/02/2010 11:44
השב   •  20
244
כחול תמיד20/02/2010 11:44
השב   •  00
243
שי20/02/2010 11:43
ולפני שאתם קופצים אני לא חי בסרט ולא מדבר על היורו או על המונדיאל אלא על טורנירים לנבחרות הצעירות וכאלה.
השב   •  10
242
כחול תמיד20/02/2010 11:20
השב   •  70
241
קובי20/02/2010 11:20
ללוזונים שימוש במתקן,אבל בנושא שם האיצטדיון ,לא ניתן לאף אחד לקבוע,זו החלטה שלנו בלבד,סטלמך,
השב   •  00
240
צפוני20/02/2010 11:14
השב   •  30
אייל20/02/2010 11:18
תראה את טדי  קריית אליעזר  ור"ג  מה זה צריך להיות כאילו העוהדים הפסיקו באמצע והלכו .


השב   •  30
239
אייל20/02/2010 11:13
עד שעושים פה משהו טוב בארץ זה לוקח כל כך הרבה שנים !
באירופה תוך חצי שנה מרמים איצטדיון פי שלוש גדול מזה.

לגבי מקומות ישיבה , חייבים לפחות 20,000 אלף בכל איצטדיון שיבנה .
המטרה היא לתת חוויותצ כדורגל לאוהדים וככה יבואו עוד אוהדים  משמע יותר הכנסה למועדון משמע יותר כסף לקבוצה איכותית משמע יותר כדורגל טוב .

עד שלא יהפכו את הכדורגל לחוויית כדורגל פה בארץ הכדורגל לא יוכל להתקדם מטר .
וזה אומר : *שחקנים עם כושר גופני טוב *אימונים מקוצעיים וזרים איכותיים  * איצטדיונים יפים עם בתי קפה ומדעדות ולסלק את האליומות .
השב   •  10
238
בני20/02/2010 11:12
קטן עבורם,או שישחקו ביהוד,
השב   •  20
כחול תמיד20/02/2010 11:18
האורווה הוא שלנו ונתנו להם לשחק
השב   •  10
237
צהוב בנשמה20/02/2010 11:09
הם עוברים לאצטדיון חדש בלי בורות.יהיה קשה.
השב   •  11
236
אבי20/02/2010 11:03
אני רואה שיש פה אוהדים של קבוצות שאומרים למה לבנות 12 אלף אין להם מספיק אוהדים וכאלה.מתי תכניסו לראש שהאיצטדיון הוא לא רק בשביל הפתח תיקוואיות אלא גם בשביל הקבוצות האורחות שיבואו .הבנתם?
השב   •  00
235
דדון20/02/2010 10:58

השב   •  20
234
יהלום עפולאי20/02/2010 10:57
התחילו לבנות שנתיים לפנינו ועוד מעט ייסיימו שלנו תקוק כבר יותר משנה וחצי כל הכבוד לפתח תקווה ולכל מי שבונה שם את האצטדיון הוא ממש העתק של האיצטדיון השלד שלנו! בהצלחה.
השב   •  21
233
מכביסט!20/02/2010 10:53
זה סימן שהם ילדים קטנים.
הפועל פתח תקווה היא אימפריה ויש לה 6 אליפויות ו-5 מהן היו רצופות! בדיוק כמו לביתר י-ם
אני זוכר טוב את השנים שלבוא לאורווה היה כיף גדול בזכות הקהל האדיר בכחול

הלוואי במגרש החדש תחזרו בגדול, מכבי נתניה זוכרת אתכם לטובה והלוואי שגם המגרש שלנו שיבנה במהרה בימינו יהיה הסיפתח לצמרת

בהצלחה להפועל פתח תקווה מכל הלב!
מאחד שמעריך אימפריות כדורגל אמיתיות
השב   •  120
כחול תמיד21/02/2010 18:32
שיהיה את המגרש החדש אנשים ירצו לבוא למשחקים גם אם הם לא אוהדים את הקבוצה וגם יבאו יותר אוהדי הפועל וזה יעלה את הרמה של הקבוצה
השב   •  00
232
סעיד20/02/2010 10:52
פ"ת היא עיירת פיתוח ישנה ומוזנחת. אין להם אוהדים. במקרה הטוב באים 600 צופים למשחק של הפועל  ו200 למשחק של מכבי. עכו מביאה בממוצה 8000 אוהדים למשחק.
השב   •  03
רונן20/02/2010 11:27
ברחו לך כמה אפסים.

השב   •  10
כחול תמיד21/02/2010 18:30
של הפועל בחיים כמה אוהדים יש לכם 100 אני רואה הרבה משחקים שלכם ולא שומעים את הקהל
השב   •  20
231
הרצל קביליו המלך!20/02/2010 10:45
השב   •  11
230
נתנייתי20/02/2010 10:38
הלואי שיהיה לכם איצטדיון ועלינו ועל כול קבוצה בליגת העל שיהיה איצטדיון חדש גועל נפש המגרשים בארץ מה שהולך פה קטסרטרופה שחקנים לא ירצו לבוא לפה מחול בגלל זה לא עושים ליגה ישראלית לפרו ח ;]בשביל זה יש אותי אני מעצב תלבושות :)
השב   •  00
229
צהוב20/02/2010 10:35
השב   •  00
228
עמיר20/02/2010 10:30
הפובי
השב   •  00
227
אוביקטיבי20/02/2010 10:29
פיירברג ! התעוררי !
השב   •  00
226
Virtualz20/02/2010 10:26
השב   •  00
225
יהלומן מחדרה חוזר סוף סוף:]20/02/2010 10:11
גם שלנו בדיוק ככה עם החומות מאחורי השערים ושלנו גם יש שתי טריבונות מאוד דומות לשלהם בשני הצדדים חבל שהפסיקו לנו תעבודות חבל יכלנו היום כבר להיות האצטדיון החדש ואולי יאמר היה משקיע חבל =\ עם כל התקוה עכשיו שיבוא מישהו קצת יותר רציני מיאמר מישהו שישקיע בקבוצה עם אצטדיון מפואר
השב   •  00
224
יניב20/02/2010 10:11

מי שבוחר זו העירייה,לדעתי זה שם יפה,מעבר לזה איצטדיון "קטן" אבל נאה!

השב   •  00
223
לאידוע על נפגעים20/02/2010 10:03
מני לוי - אחי אתה נכנס במני?
השב   •  00
222
אליאור20/02/2010 09:58
למרות האיצטדיון שנבנה לכם בלומפילד עדיין יהיה האיצדיון הכי טוב בארץ עם המשטח דשא הכי טוב
השב   •  44
אביעד20/02/2010 16:08
כמו להשוות בין איצטדיון ר"ג לאצטדיון האמירויות
השב   •  00
221
קובי מויאל20/02/2010 09:56
לא לוותר
השב   •  20
220
ליאור שמח20/02/2010 09:55
עם אנרגיות חיוביות
השב   •  20
219
יהלומן מחדרה חוזר סוף סוף:]20/02/2010 09:55
בחיים לא ניתפרק בחיים אנחנו כבר 30 שנה ללא תואר ויש לנו אוהדים שהייתם מתים להביא למשחקי בית מה שאנחנו מביאים בחוץ בחיים לא נתפרק
השב   •  02
כחול תמיד21/02/2010 18:28
אין כסף למשכורות בכלל ותבוא למשחק של הפועל פעם תיראה איזה אפסים ולמה לא באים כמעט
השב   •  00
218
רק בחיפה יש מכבי20/02/2010 09:47
בחיפה, באר שבע, פתח תקווה, נתניה, יפה!

יהיה סוף סוף כיך לבוא למשחק חוץ.
השב   •  20
217
יש לי שם20/02/2010 09:44
מלאבס השם הכי טוב : אחי אתה בא למלאבס D: ?
השב   •  10
כחול תמיד21/02/2010 18:27
גם יפה אבל ראש הזהב אחי יותר יפה
השב   •  10
216
ראובן20/02/2010 09:43
כל איצטדיון מודרני זה ברכה לכדורגל הישראלי.מה זה משנה כמה אוהדים יש לכמבי או הפועל פ"ת?
השב   •  40
215
קרלוס20/02/2010 09:39
אין על סי די בעולם
השב   •  00
214
קובי20/02/2010 09:37
לא נראלי לי שהתחילו לבנות את האיצטדיון החדש , זה לוקח איזה 4 שנים איצטדיון כזה !
השב   •  21
ירוק בנשמה20/02/2010 12:43
השב   •  00
יוסי20/02/2010 14:16
השב   •  00
כחול תמיד21/02/2010 18:26
השב   •  00
213
הפעול20/02/2010 09:34
הם מביאים במשחק הכי טוב שלהם בעונה אולי 3 אלף ועוד כמה מאות של האוהדים של הקבוצת חוץ.
סתם יהיה מלא קרחות ביציע
השב   •  01
כחול תמיד21/02/2010 18:26
להפועל יש קהל אחי למכבי אין תילך אתה לכל משחק בית של הפועל ותחזור עצבני בגלל שהם אפסים אז מה אתה רוצה שלא באים אוהדים בכלל
השב   •  00
212
בוקרא פלמישמש20/02/2010 09:32
יש את "האמירויות" למה לא לקרוא לו "אצטדיון המושבות" ..אדון לוזון
השב   •  10
211
יניב20/02/2010 09:26
הולכים לבנות בבאר שבע.
נחמד
השב   •  20
210
מכבי ת"א20/02/2010 09:17
"האיצטדיון על שם למי לעזאזל איכפת"
שתי קבוצות לא מעניינות כלל,שיתנו את האיצטדיון לנבחרות האולימפית והנוער בבקשה ושימשיכו לשחק באורווה.
השב   •  11
209
מכבי ת"א20/02/2010 09:13

השב   •  11
208
אייל20/02/2010 09:11
השב   •  101
קווקזי אמיתי20/02/2010 09:42
השב   •  00
207
דוד20/02/2010 09:09
לא צריך איצטדיון חדש בכלל כי לא צריך את שתיי הקבוצות האלה בליגה כך שלא מעניין בכלל איך יקראן לאיצטדיון
השב   •  02
כחול תמיד21/02/2010 18:25
בסדר גם אם לכם לא היה כמה שניים את גידאמק אתם היתם יורדים ליגה כבר כי לפני שהוא בא הייתם אחרי הקו האדום ואז הוא בא והציל אותכם
השב   •  10
206
יואב20/02/2010 08:57
מה הבעיה שיקראו ל איצטדיון ה"לוזונים"
או האורווה החדשה
השב   •  01
205
מכבי ת"א20/02/2010 08:55
או "על שם בני קוזושווילי"
השב   •  00
204
מישהו20/02/2010 08:49
אפשר . כמו 128 שאמר מה רע על שם אבי לוזון? או על מישהו שעזר מאוד לקבוצות או לעיר או גם לבניית האיצטדיון.. כמו מכבי חיפה! היא קוראת לאיצדטיון החדש שלה "סמי עופר"
השב   •  02
כחול תמיד21/02/2010 18:20
השב   •  10
203
עמית20/02/2010 08:43
איצטדיון המלאבס
השב   •  10
202
כריים20/02/2010 08:43
השב   •  00
201
דניאל20/02/2010 08:40
השב   •  01
200
דניאל20/02/2010 08:38
הפועל ניקרה אותכם אנחנו לא רואים אותכם
השב   •  02
199
3333 המלך20/02/2010 08:37
למה שהאיצטדיון פשוט יקרא "האיצטדיון העירוני בפ"ת" או "האורווה 2 "?
השב   •  20
198
קובי20/02/2010 08:34
השב   •  20
197
דניאל20/02/2010 08:30
יאלה מכבי מכבי אולים אל הפועל
השב   •  01
196
לביא20/02/2010 08:28
במקום לדאוג ולהשקיע כל כך באיך יקראו לאיצטדיון הזה ואני חלילה לא מזלזל בשם וברצון לתת את השם של גדול שחקני ישראל בכל הזמנים אבל אני חושב שמן הראוי קודם כל ולפני הכול להעיף מפה את דני לוי והמשפחה שלו, כל עוד הוא במעודון האיש האנאלפבית הזה שמעורר גועל נפש אדיר אצל כל מי שצופה בו ובעיקר שומע אותו ובאותה נשימה גם המועדון הזה שהוא מזדהה איתו אז אין לנו עתיד ועם כל הכבוד לעבר הוא בטח לא יהיה חשוב עוד שנתיים שלוש שנהיה בליגה לאומית/ארצית .. לא השם של האיצטדיון ולא האיצטדיון, דני לוי והחתן שלו והשותף העברין שלו שמו להם למטרה לגזול את כל כספי הציבור מהעירייה - הטוטו וההתאחדות לכדורגל שמגיעים למועדון היקר הזה והם עושים את זה בצורה מעוררת כבוד, כל השחקנים שהם קנו השנה שווים 30 אחוז מהתקציב לכל השנה  - 15 אחוז הולך לעניניים שוטפים ו - 55 אחוז הולך לכיסם ומדובר בהרבה מילונים טובים (הכול בדוק תאמינו לי), שום נציג של שום חבורת אוהדים כזו או אחרת תשנה את המצב, אם אתם אוהדי הפועל פ"ת רוצים מועדון בריא, עם הישגים שיהיה לו טעם באיצטדיון חדש כדאי שתקחו עורך דין טוב ותחתימו את כל האוהדים במקום על עצומת שם על מסמך משפטי הדורש שהם יקבלו חקירה של המשטרה על כל מה שקורה במועדון הזה מבחינת הכספים, בכדי שכל החבורה הזו ללא יוצא מהכלל תעוף מיידית מניהול המועדון, חג פורים שמח לכולכם.
השב   •  41
195
יוסי20/02/2010 08:19
פיתח את העיר ואין לו זהות עם אף קבוצה בעיר
השב   •  20
194
אליאור20/02/2010 08:02
כאשר המשחקים יארכו בשעות הצהריים בשמש חצי מהאיצטדיון יהיה מוצל בגלל הגג.זו בעיה לא קטנה כאשר רואים את המשחק בטלוויזיה,בעצם לא רואים כלום וזה פגוע מאוד באיכות השידור וזה גם אסון לצלמים מחפשים זווית צילום נורמלית בגלל הצל במגרש.אפשר לראות את זה בשידורים מאירופה,אותה הבעיה.

בעצם למה צריכים גג?במקום הגגות האלה שבונים בפ"ת,נתניה,ב"ש וחיפה אפשר להגדיל את האיצטדיונים בלפחות 6-7 אלף מקומות ישיבה.

אל תגידו אין צורך בארץ באיצטדיונים מעל 20 אלף מקומות,יש צורך.תהיה אפשרות לנבחרת לשחק כמעט בכל הארץ מה שיגרום לחשיפה יותר גדולה לנבחרת,ולא לשחק רק באיצטדיון ר"ג המיושן.

חוץ מזה 4-5 איצטדיונים חדישים עם 20 אלף מקומות ישיבה אפשר יהיה בקלות להציג מועמדות לאירוח אליפות אירופה,תהיה חגיגת כדורגל.מדינת ישראל רק תרוויח מזה בגדול בכל האספקטים.
השב   •  30
193
דורי מורן20/02/2010 07:48
כתבה יפה מאוד, רק חסר  בה האיש שמריץ,את הקמפיין ,והעומד  מאחורי  הרעיון,האיש שחי ונושם את נחום סטלמך כבר שנים ארוכות, הוא גם הגה את השם איצטדיון ראש הזהב,והוצי את המדבקות "בעזרת השם ננציח"לאיש הזה קוראים,היסטוריון הפועל פ"ת ניסים קלדרון, האיש מאחורי הקלעים.
השב   •  30
מנשה צדקה20/02/2010 08:15

 ההיסטוריון חסר לי בכתבה, אני עוקב כבר תקופה ארוכה ,אחרי מסע הפרסום בכתבות היוצאות ממנו,,על חתימות של כל האנשים רמי המעלה שמוזכרים בכתבה שהוא דאג לרתום למאמץ,לי הוא חסר בכתבה.

השב   •  10
192
אדיר20/02/2010 07:46
זה מזכיר לי את הקהל שלנו שלא אוהב לבוא לוסרמיל אבל בכל זאת יש לנו ממוצע קהל 6000 ובע''ה אם בואו של האצטדיון החדש הרבה אבל הרבה יותר באר שבעיים יחזרו למגרשים !!
השב   •  00
191
האדום20/02/2010 07:29
איצטדיון עירוני פ"ת עם שם שונה לכל יציע.לדוגמא ,שער סטלמך,שער לוזון וכו''
השב   •  00
190
אוהד קלוי20/02/2010 07:23

יש  לי יש לי


אצטדיון הלוזורים

השב   •  01
כחול תמיד22/02/2010 14:36
השב   •  10
189
שומר החומות20/02/2010 07:05
השב   •  00
188
ישראל ישראלי הישראלי20/02/2010 06:15
שלא יהרסו את האורווה,תשאירו אותו רק בשביל מכבי פ"ת,ואת האצטדיון החדש תעניקו להפועל פ"ת.ככה הלוזונים ישתגעו מסבל וקנאה!
השב   •  00
187
זאביק20/02/2010 06:01
השב   •  13
K120/02/2010 09:39
מי צרי את ביתר ירושלים ואת החוליגנים שבאים איתם
השב   •  31
186
כחול בדם20/02/2010 05:17
אחלה שם שמייצג בכבוד את הקבוצה השולטת בעיר עם רוב מוחץ של אוהדים והיסטוריה הרבה יותר מפוארת.
אם יש מישהו שמתווכח לגבי השם בוא ננהל בפ"ת הצבעה כוללת לכל העיר ונראה מה יקרה..
פ"ת של הפועל ולא יעזור למונית של מכביכס
השב   •  50
185
איציק20/02/2010 04:41
איפה זה פתח תקוה ?  את כל האוהדים שם אפשר להכניס לטיולית. לא חבל על השקעה.
השב   •  11
184
עמישה אימפריה!20/02/2010 04:28
הפועל פ"ת זכתה באליפויות כשהיו בליגה 5 קבוצות. וזה בהגזמה.
עובדה שמאז היא לא לקחה שום תואר, אפילו לא הגיעה לאירופה.
חבר''ה תהיו ריאלים- הפועל פ"ת זה בסה"כ עבר !
לעיניינו, האצטדיון צריך שם נטרלי, לא לצד של מכבי ולא של הפועל.
הפועל אתם בסכ"ה ע-ב-ר !
השב   •  63
K120/02/2010 09:44
לקבוצה עם 50 איש בקהל שמתוכם 45 משפחת לוזון אין זכות לפתוח את הפה
השב   •  21
פ"ת של הפועל20/02/2010 13:08
כלום
השב   •  11
183
דרוזי צהוב כחול בנשמה20/02/2010 04:21
במיוחד אצטדיון הי"א של מ.ס אשדוד ..

בהצלחה ומברו מכל הלב ..

גם של חיפה יפה וגם של נתניה וקראתי שבב"ש יש תוכנית של בניית אצטדיון חדש שיהיה בהצלחה , מברוק ..
השב   •  20
182
חי20/02/2010 04:19
מכבי לאכול את הלב כמה שיותר עם כל הכבוד מגיע לנו גם יותר קהל גם יותר אלפות וגם יותר טובים ממכם פ"ת של הפועל חבורה של פחדנים כל האוהדים שלכם לא סופרים אותכם סטלמך@@!!
השב   •  22
181
אלון ברד20/02/2010 04:13
עם כל הכבוד לנחום סטלמך ז"ל,זה שהוא היה שחקן גדול ככל שיהיה לא אומר שצריך לקרוא לאיצטדיון על שמו,במיוחד אם אוהדי מכבי לא מסכימים לזה ולדעתי גם אם אוהדי הפועל פ"ת יצליחו להחתים 99.9% מהמדינה+ביבי נתניהו+ברק אובמה+אבו מאזן וחסן נסראללה,כל עוד אוהדי מכבי פ"ת לא מסכימים אז צריך למצוא שם אחר,מה הקשר שהם מחתימים אוהדים של בני יהודה והפועל חיפה..?ח

האוהד של הפועל פ"ת רוצה שיקראו לאיצטדיון בשם הזה רק בשביל שיוכלו לנכס לעצמם את האיצטדיון{כלומר שהאיצטדיון יהיה איצטדיון הפועל }.
אז מספיק עם הפרובוקציות המטומטמות האלה
השב   •  11
180
אורן20/02/2010 03:34
נו באמת "האיצטדיון הערוני" אולי פשוט תקראו לו "מגרש הכדורגל".
מספיק הצצה קטנה על שמות האצטדיונים בעולם כדי להבין כמה שם כזה לא מתאים.

ואם כבר ע"ש דמות אז שתיהיה מזוהה עם שתי הקבוצות שעתידות לשחק באצטדיון ולא אחת.
השב   •  10
179
שונא הפועל20/02/2010 03:27
השב   •  24
178
אורן20/02/2010 03:23
בלומפיד איצטדיון של 15 אלף איש מתמלא מקסימום 5 פעמים בשנה, אז בנתיים גם זה יותר מידי.
השב   •  00
177
מוטי עצבני20/02/2010 03:01
זה איצטדיון עירוני אז למה שאוהדי הגועל פ"ת יחליטו לקרוא לאיצטדיון סטלמך אה ? אני אומר צריך לשפץ את השוק בפ"ת ולקרוא לשוק סטלמך
השב   •  64
176
נתנייתי20/02/2010 02:47
רק ככה הליגה שלנו תשתפרר איזה יופי תתחדשו בקרוב אצלינו באיזה שנה :/
השב   •  10
175
ניר20/02/2010 02:41
האיצט'' העירוני ע"ש "דני לוי" האיש שלידו אייל ברקוביץ'' נראה (ונשמע) כמו פשוש שזה עתה עזב את הקן, כמו שה תמים שמתחבא מלהקת זאבים. ואפשר גם ע"ש "אבי לוזון" האיש הכי נמוך (ברמתו)בכדורגל הישראלי.
השב   •  20
174
הרע במיעוטו20/02/2010 02:35
אני באמת שמח שסוף סוף הולך להיות איצטדיון חדש אבל למה לא משלימים אותו עם יציעים מאחורי השער כמו כל איצטדיון נורמלי באירופה ,האמת שאם כל הכבוד כמה שהוא יהיה גדול ומושקע שום דבר לא יהיה שווה בלי יציעים מאחורי השאר כי זה יראה כמו בית כלא עם חומה שתכער את האיצטדיון!
השב   •  30
173
קקמייקה20/02/2010 02:34
עכשיו הוא יוכל להכיל את כמות האוהדים המאסיבית של מכבי פ"ת.
השב   •  10
172
ניר20/02/2010 02:33
לדרבי כל אחת מהן מביאה 12 צופים. לא חבל על בזבוז המקום?
השב   •  22
171
דניאל20/02/2010 02:31
מה לא יכלו לחשוב על משהו יותר טוב?
שיקראו לו האיצטדיון העירוני פ"ת או האורווה 2 חח סתם אבל מה חסר שמות מה הקטע?אה ומה הקטע שיש כול הרבה מקומות באיצטדיון?שלא תחשבו שאני לא אוהד חיפה אני כן.ובמשחקים של חיפה בבית לא מגיעים 20 אלף למרות שאין 20 אלף מקומות אומנום יש פחות אבל בכול זה אנחנו קהל יותר גדול פי מהקהל של מכבי והפועל פ"ת
השב   •  00
170
גיא20/02/2010 02:23
בואו נשנה את השם של בלומפילד לחודורוב.ושהאיצטדיון החדש בחיפב על שם אבי רן.למה לא להם לא מגיע מה הבעיה.
השב   •  40
169
אור20/02/2010 02:17
צריך להיקרא "המלאבס"
השב   •  20
168
רפתן20/02/2010 02:14
השם החדש.. הרפת. כמו האורווה.
השב   •  31
3333 המלך20/02/2010 08:47
אתה לא הצלחת להצחיק אף אחד.
השב   •  00
167
עמיחי20/02/2010 02:06
בקצב כזה של בניית איצטדיונים,נוכל לארח אחד כזה כאן.הדרך הבטוחה הקלה והיחידה כנראה להעפיל(גם לא צריך מאמן יקר)
השב   •  40
ירוק20/02/2010 09:50

השב   •  10
ADS20/02/2010 10:54

ישראל לא יוכל לארח את יורו בגלל שאין ליד מדינות מאירופה אבל את מונדיאל יש סכוי לעשות עם מצריים שיש לאצטדיונים גדולים

השב   •  00
רמבו האדום20/02/2010 12:24
אם לא לבד, אז אפשר עם קפריסין.
השב   •  10
166
אבו טריקה20/02/2010 01:51
מגיע לכם לעיר היפה שלכם!
השב   •  20
165
ירושלמי20/02/2010 01:48
השב   •  00
164
חיים20/02/2010 01:42
השב   •  00
163
גיסנו20/02/2010 01:40

האיש אולי הכי מפורסם שיצא מפ"ת בשנים האחרונות - אצטדיון אברם גרנט!

ורגע של רצינות - עם כל הכבוד, מאז האליפויות של הפועל פ"ת כמה היסטוריה כבר יש לשתי הקבוצות האלה? כמה שחקנים באמת גדולים יצאו משם? כל יציע על שם שחקן מקבוצה? יעשו יציעים על שם מוטי קקון ואסי טובי?!?!?!

בחיאת ראבאק.

אצטדיון סטלמך נשמע מכובד מאוד, ובימינ הוא מקושר הרבה יותר עם נבחרת ישראל מאשר הפועל פ"ת.

השב   •  10
162
לוזון20/02/2010 01:38
כי לשם שינוי במשחקים עם קבוצות גדולות יהיה מקום לכולם ולשם שינוי משחקי הנבחרת יכולים להתקיים לא רק ברמת גן
השב   •  20
161
o.k20/02/2010 01:36
אף קבוצה בליגה לא מביא 20K אוהדים.
השב   •  00
160
ashpitz20/02/2010 01:29
השב   •  00
159
ashpitz20/02/2010 01:28

השב   •  00
158
אורן20/02/2010 01:27
השב   •  10
157
בית"ריסט20/02/2010 01:18

השב   •  00
156
גיא20/02/2010 01:09
ומה עם זלצר? או בגלייבטר? או מגאמדוב? אם לא יפרוש עם תואר אז לפחות עם אצטדיון על שמו. רן בן שמעון לא היה שחקן גדול שתרם לנבחרת? איסמעיל עמאר. שרון צופין. יצחק מקמל. הרצל פיטוסי. אורי פלד. גיא יצחק. סולי צמח. אימפריה. לא חסר שמות, אתם פשוט חושבים שמגיע לכם הכל.
השב   •  01
155
אלון20/02/2010 01:07
שתי הקבוצות יחד לא יכולות להביא 5000 אוהדים.  עירייה טיפשה, חבל על הכסף בייחוד שהפועל תרד ליגה העונה
השב   •  02
154
Tetris20/02/2010 01:05
צח שבנה את האיצטדיון הוא זה שצריך להיות על שמו

מה שכן אפשר לעשות שער סטלמך שער קוזושבילי אפילו שער מגמדוב! להנציח את שמות השחקנים הגדולים של 2 הפתח תיקוויות בשערים
כי איצטדיון סטלמח שקבוצת מכבי פתח תיקווה משחקת בו
קצת לא במקום.
השב   •  00
153
Tetris20/02/2010 01:00
כי גם ככה לא יבואו 3 אלף למשחק!
השב   •  00
152
ליאור שמח20/02/2010 00:55
 ויהי מה
השב   •  10
151
דודי20/02/2010 00:55
10000 מנויים ואחרי 2 משחקים בקושי 2000 אוהדים.
רואים שאתה ילד.
השב   •  30
150
דודי20/02/2010 00:55
שגם ההווה והעתיד שלו זה להתבוסס בבינוניות? נראה שהתבלבלת.
לנצח תזכרו את גביע הטוטו בתור התואר הכי מכובד שלכם.
את השיא שלנו עוד לא שברו ולא ישברו.
כמה נוח שראש המאפייה שלכם מנהל את הכדורגל.
השב   •  20
149
דודי20/02/2010 00:49
הוא גם שיחק בשתי הקבוצות.
ולשלומי, זה לא אותו דבר. רובי ז"ל הוא הווה קרוב והוא של הפועל חיפה בלבד.
נחום סטלמך הוא שם דבר בישראל. אם יש שחקן של מכבי שאתה חושב שראוי מבחינת התרומה שלו למכבי, לעיר ולנבחרת אתה מוזמן להציע. כרגע סטלמך זה השם הכי מכובד שמוצע ושיש.
השב   •  10
148
דודי20/02/2010 00:45
היציעים עומדים מוכנים אחרי שלב הבטון, עדיין יש את כל שאר התשתיות וכל שאר הסידורים כדי שיהיה אצטדיון.
השב   •  00
147
עודד20/02/2010 00:45

ח אבי לוזון

השב   •  10
146
דודי20/02/2010 00:42
עד תחילת שנות ה2000, לפני שהקבוצה עברה פירוק, רוב המשחקים היינו ממלאים איצטדיון. שזה יוצא 6-8 אלף צופים. רובם שלנו.
מאז שמאיר שמיר מפרק את הקבוצה, דני לוי בהנהלה, מוכרים את כל השחקנים כל שנה מחדש. לא משקיעים בכלום, הורסים את הנוער, הורסים את השם, הורסים את הסמל, רוב האוהדים לא מגיעים. הגרעין הקשה ממשיך להגיע, אבל "הקהל הרחב", אוהדי כדורגל הלא פנאטים, מעדיפים שלא להגיע למשחקים. כמו כן, מאז שהקבוצה פחות מצליחה, ולא משחקת כדורגל מושך, כמות האוהדים ש"יבזבזו" שבת על משחק קטן, כמו בכל קבוצה אחרת.
לסיכום, בסיס האוהדים של הפועל הוא בערך 8-12 אלף, כמובן תלוי בהצלחת הקבוצה והתנהלותה, מי כמוך יודע. הבסיס של מכבי הוא ב2-4 אלף.
אז נכון, זה לא כמו 100 אלף של מכבי תל אביב, או 60 של בית"ר ואפילו ביחד זה לא מגיע ל40 של הפועל תל אביב. אבל עדיין בממוצע שתי הקבוצות מביאות יותר קהל ממה שנכנס באולם הפחים.
השב   •  20
145
אדום בדם20/02/2010 00:35
השב   •  00
144
אדום בדם20/02/2010 00:32
השב   •  20
143
בר20/02/2010 00:28
אז רק בדרבי יהיה מחסור בכרטיסים. לפחות יראה כאילו היציעים מלאים. אפילו חצי מהאורווה הם לא מצליחים למלא, אז שימלאו 12,000 מקומות??
השב   •  12
142
אלירן20/02/2010 00:28
אני פונה אליכם למרות שאתם מעטים.. היה ספורטאי בעיר שהביא אליפויות, גביעים, סגנויות, היה קפטן נבחרת ישראל, ואתם מקלים ראש ?? מה לעשות שמהאגודה שלכם לא יצא דבר משלל הדברים שציינתי.. כבדו את האיש ותבינו שאדם וספורטאי שכזה צריך להנציח באיצטדיון המרכזי של העיר. יאלה הפועל!
השב   •  12
141
לא לא20/02/2010 00:15
למה מי אתם אוהדי בני יהודה מי ישמע לכו תפצחו גרעינים בשכונה
השב   •  00
140
מיכאל20/02/2010 00:05

השב   •  10
139
איציק יעקובוביץ20/02/2010 00:02
או שבסוף יקראו לו איצטדיון לוזון
השב   •  00
138
pooshkash20/02/2010 00:02
השב   •  10
137
יואל משה סלומון !19/02/2010 23:56
השב   •  22
136
צהוב בנשמה19/02/2010 23:50
הפועל+מכבי פ"ת בכתורת ראשית.
כבוד.
השב   •  63
135
משה כצמן19/02/2010 23:39
אין ספק שהקמפיין מצליח, הודות להיסטוריון הפועל פ"ת ניסים קלדרון, ובן רביוב,ששוטפים את המוח יום וליל ,כדי שרק השם הראוי לאיצטדיון היקלט,ואכן השם נקלט, איצטדיון ראש הזהב.
השב   •  50
134
הפועל בעורקים.!19/02/2010 23:36
בקושי 20 אוהדים..
השב   •  01
133
ברקוביץ;19/02/2010 23:36

השב   •  42
132
אלעד.א19/02/2010 23:34
באמת אין ספק שהגיע הזמן שיהיה אצטדיון נורמלי בפ"ת.בקשר לשם שלו.למרות שלמכבי פ"ת אין הרבה אוהדים (וזה בעדינות) זה לא פייר שאיצטדיון עירוני יקרא על שם שחקן (גדול ככל שיהיה) של קבוצה אחת מהעיר.בחיפה למשל בחים לא הייתי רוצה שיקראו לאיצטדיון על שם מישהו שמזוהה עם הפועל חיפה.
השב   •  91
אבי לוזון19/02/2010 23:49
שהאיצטדיון החדש שבונים בחיפה נקרא ע"ש אדם שמזוהה עם מכבי חיפה
השב   •  31
אלעד.א20/02/2010 00:02
לבנייה של האצטדיון הזה ככה שאין לאף אחד על מה להתווכח.ולשמחתכם הוא ישמש גם את הקבוצה שלכם.וסמי עופר זה לא שם כמו יעקב שחר ולא רובי שפירא ז"ל.ולא שחקן עבר של אחת מהקבוצות זה לא כזה דומיננטי כמו לקרוא לאיצטדיון ע"ש סטלמך ז"ל.
השב   •  10
תומר20/02/2010 00:25
השב   •  00
ירוק ירוק20/02/2010 01:13
לאצטדיו ןייקראו החללית על שם סמי עופר שפשוט השקיע את כספו בבניית האצטדיון. לא מתוך הערכה אליו.
השב   •  10
ירוק20/02/2010 01:16
אני יודע שיש כאלה שמתנגדים לסמי עופר (אוהדי הפועל חיפה) אבל זה לא הופך אותו להיות מזוהה איתנו.
השב   •  10
אלעד.א20/02/2010 16:35
מנוי שער הזהב (יציע הכבוד).
השב   •  00
131
אלעד.א19/02/2010 23:31
השב   •  00
130
ירוק אחד19/02/2010 23:30
השב   •  02
129
הכח הסגול19/02/2010 23:25
בונים שני יציעים מקורים ואחרי שנה יבנו יציע מאחורי השער ובעוד שנה היציע האחרון מאחורי השער השני ?
תגמרוט עד הסוף כל האיצטדיון מאחורי השערים והיציעים המרכזים שיהיו מקורים .
לא עדיף ישר 20 אלף מקומות ישיבה ?
השב   •  141
ליאור ה"מבין" כהן20/02/2010 04:30
השב   •  01
128
אבי לוזון19/02/2010 23:23
חבר''ה, מי זה נחום סטלמך הזה בכלל? אני אבי לוזון! גדול ראשי ההתאחדות לכדורגל בהיסטוריה של כדור הארץ והיקום! אני האיש שכמעט והביא אותנו למונדיאל! אני האיש שאחראי לליגת העל המוגדלת והמשופרת בעלת השיטה החדשה והמדהימה שאף אחד לא באמת מבין! אני האיש שהפך את מכבי פ"ת מכלום לאימפריה אירופאית! אני ואני ואני!


וקצת יותר ברצינות - אוהדי בית"ר תומכים - האיצטדיון צריך להיקרא ע"ש נחום סטלמך ז"ל, ראש הזהב, אחד הגדולים שהיו פה. הגיע הזמן שיחלקו קצת יותר כבוד לאגדות הכדורגל מהעבר.
השב   •  432
אלון20/02/2010 06:55
אני בטוח שלא. בדיוק כמו שאני לא הייתי מוכן שיקראו לו אצטדיון מלמיליאן או אצטדיון אוחנה. אמנם סטלמך היה שחקן גדול ואדם גדול, אבל צריך להנציח אותו בדרכים אחרות. אני לגמרי מבין את אוהדי מכבי פ"ת.
השב   •  11
127
רונן19/02/2010 23:21
אתה אמיתי?? אתה מצדיק אותנו ומודה שאתם קבוצה ששייכת להיסטוריה, קבוצה עם עבר עלוב ועם 0 עתיד אז מה אם לפני 80 שנה לקחתם אליפות ח למי אכפת מזה??! ששיחקם דוקים עם עוד 2 קבוצות? אנחנו נתנו בראש לליגה כבר 2 עשורים סע סע
השב   •  12
126
גדי19/02/2010 23:20
השב   •  10
125
זיו19/02/2010 23:20
השב   •  00
124
אורן19/02/2010 23:17
השב   •  32
בר20/02/2010 00:25
זה הכל העיר של חרדים וזקנים. פ"ת מתה.
השב   •  03
123
ביתר בנשמה19/02/2010 23:09
ח
השב   •  70
122
לא מבחינתי19/02/2010 23:03
השב   •  41
121
אליאור שרעבי19/02/2010 23:00
אני גר בפ"ת פשוט מחליא אותי להגיע למשחקים של הפועל באצטדיון האורווה פשוט חרא להגיע לאצטדיון המגעיל הזה.

סוף סוף בונים אצטדיון ראוי ויפה בפתח תקווה, רק מה שחבל.

ששיא הצופים ש-2 מחנות האוהדים בעיר יכולים להביא יחד זה גג 7,500-8,000 צופים, מתוך 20-12 אלף מושבים באצטדיון.

שבת שלום.  
השב   •  23
120
עידן19/02/2010 23:00
לא יהיו בו אוהדים.
השב   •  35
119
שון19/02/2010 22:58
דעתם של 500 אוהדים של מקקי לא נחשבת!
פ"ת של הפועל! - איצטדיון "ראש הזהב" ע"ש סטלמך.
השב   •  70
118
ליאור19/02/2010 22:57
איזה מצחיק ואירוני אם נשחק עד להעלמות טוטאלית באיצטדיון על שמו של זה שהרס הורס ומפרק את הקבוצה. של זה שמושך בחוטים ואומר שלא מתערב. שמכר את העבר ההווה ואת העתיד שלנו. שבאחוז קטן מהרווח שהוא עשה על האורווה הוא יכול לבנות אצטדיון חדש.
השב   •  12
117
ביתרי לעד19/02/2010 22:56

אצטדיון ללהלנד

השב   •  21
116
ליאור19/02/2010 22:55
איזה מצחיק אם נשחק עד להעלמות טוטאלית מהמפה באיצטדיון על שמו של זה שהרס והורס אותנו?
השב   •  10
115
דודי19/02/2010 22:53
שם דבר בכדורגל הישראלי ואחד מגדולי שחקני הפועל פ"ת. עם כל הכבוד למכבי והפועל, קריאת האיצטדיון על שמו של נחום סטלמך ז"ל לא באה לייצג את אחת הקבוצות, אלא את האיש והאישיות הענק הזה. 
הוא סמל בפתח תקווה ושל פתח תקווה. רק על שמו. אני לא רואה שמות אחרים שמתאימים או ראויים לאצטדיון, בטח לא שם של תורם עשיר שאין לו כלום עם העיר או עם כדורגל.  
השב   •  100
114
פ"ת בנשמה19/02/2010 22:51

מה שסוף סוף אפשר לאומר שלקחו את החברה הכי טובה על מנת להרים את האצטדיון הזה קווים מבצעת שם את כל עבודות התקשורת .סוף סוף עבודות ברמה ובתקן עולמי . שאפו

השב   •  00
113
אדוה החמודה19/02/2010 22:50
בשנות ה80 סטלמך הורשע בפרשת שוחד חמורה. וכל זאת, לפחות לדעתי, זכויותיו ותרומתו לכדורגל בישראל עולים על הטעויות שעשה.
השב   •  30
112
ביתרי19/02/2010 22:50
טדי האצטדיון הכי יפה שהיה ויהיה ועכשיו בשלב הראשון מרחיבים אותם ל 30.000 מקומות והשלב הסופי ל 50.000 ואז לא משנה כמה אצטדיונים ייוהיו הם לא יגיעו לרמה של טדי !
בהצלחה מחר ביתר ירושליים !
השב   •  12
111
אריאל19/02/2010 22:48
שתי קבוצות, כל אחת מביאה 300 אוהדים למשחק בית ובונים להם איצטדיון.
קשה לשפץ רק את הדשא באורווה במקום זה?
השב   •  44
110
מירו19/02/2010 22:47
נחום סטלמך ז"ל שחק גדול אבל האוהדים לא יקבלה את זה אריל שרון כן מקובל על כולם כה מנהיג גדול באשיות אהובה
השב   •  15
109
הוזה בהקיץ19/02/2010 22:44
איצטדיון  בני קוזושוילי כי מגיע לו על כל השנים שנתן מגופו ומדמו וזה לא קלישאה  או בקיצור איצטדיון קוזו  ב
השב   •  33
הוזה בהקיץ19/02/2010 23:31
או לפחות איזה פסל מכובד בכניסה  אין יותר שחקנים כמו קוזו כבר לא מייצרים  דברים כאלה
השב   •  20
108
אדוה החמודה19/02/2010 22:38
איזה שמועות קשות על סטלמך?
השב   •  01
107
כחול בנשמה19/02/2010 22:33
אני לא רואה שם אחר שראוי להיקרא האיצטדיון החדש מלבד ראש הזהב שהוא נחום סטלמך אם מישהו חושב שיש מישהו יותר ראוי מנחום סטלמך אז הוא לא שפוי
השב   •  52
106
דר19/02/2010 22:32
אני בתור אוהד מכבי ת''א לא הייתי רוצה שהאצטדיון בלומפילד לדוגמא יקרא ''אבוקסיס''או משהו כזה ואני חושב שזה גם לא פייר למכבי פ''ת ..
מי שחושב שאני צודק שילחץ על הכחול מי לא שילחץ על האדום..
השב   •  8042
פ"ת של הפועל19/02/2010 23:08
שבת"א יש שתי קבוצות גדולות אם הרבה קהל
בפ"ת יש קבוצה אחת והיא הפועל פ"ת
השב   •  123
יהודל''ה19/02/2010 23:24
אז אני מוכן שזה יהיה אפילו השם החדש של טדי!
השב   •  184
מתן הצהוב ח20/02/2010 07:47
ח איזה גנוב אתה יאלה כמה צחקתי חח
השב   •  70
ירוק עולה20/02/2010 17:15
השב   •  00
כחול תמיד22/02/2010 14:30
זה איצדטיון של הפועל מי שואל אותם זה במקום האורווה הם לא רוצים שישחקו במקום אחר או יבנו איצדטיון אחר
השב   •  00
105
גמל מגודל19/02/2010 22:31
תתחילו לפרגן גם לנו לא פירגנתם ביתר והפועל תל אביב לכם יש אצטדיונים גדולים שכיף לבוא לראות משחקים שם ואנחנו סובלים כל שנה ושנה אז גם לנו ולפתח תקווה ונתניה מגיע אצטדיונים על רמה !
השב   •  110
104
אוחנה מלמיליאן19/02/2010 22:28
והנה ניגמר עידן, עידן שבו איצטדיונים כמו "האורווה" ו"הקופסא" שפעם היו תאטרון חלומות נגיעו לקיצם, אני מאמין שכולנו עוד נתגעגע לימים האלה.
השב   •  31
ירוק19/02/2010 22:45
חייבים להתחדש. ולגבי כינויים- אולי החדש בחיפה יקרא "החללית"?
מה שכן נתגעגע זה לזכרונות שהיו שם.
השב   •  30
103
פ"ת של הפועל הרוב קובע19/02/2010 22:20
בגלל זה יקראו לו סטלמך כי אין למכבי אוהדים
השב   •  81
102
אורי19/02/2010 22:19
איצטדיון לוזון!
השב   •  43
101
טיישון פרינס והאגדה19/02/2010 22:19
הרי יהיו קרחות כמעט בכל משחק וכנ''ל באיצטדיון החדש שיהיה בחיפה.
אי אפשר להנות מכדורגל עם מנטליות כל כך מכוערת ומגעילה של שחקנים. כשאני ישמע ששחקן הגיע שעה חצי שעה לפני אימון בשביל לבעוט בעיטות חופשיות ונשאר שעה אחרי האימון בשביל אותו דבר או פנדלים אז הכל כבר ישתנה. תראו לדוגמא קבוצות מרוסיה וברזיל וכו''.מידע שאני יודע בהחלט חוץ מקבוצות כמו קורינטיאנס סאנטוס פלמנגו ופלומיננזה לרוב אין מגרש כל כך מפואר.נכון יש פי 20 מבחינת אוכלוסיה אבל אתה רואה ילדים משחקים כדורגל עם אבנים ונהנים. כששחקן בארץ ישאר לנוח לפני יום שבת ולא ייצא בערב שישי לבלות לפני משחק בשבת אז אני אוכל להגיד וואלה יש כאן איזושהי השתפרות. קודם שישנו את עצמם אחרי זה את האיצטדיון, כדורגל שיחקתי בחורים שלא ראיתם והדבר האחרון שבכינו בגללו זה איך הדשא נראה.
השב   •  104
עידו20/02/2010 00:38
אנחנו שיחקנו בעפר גם..
תרבות הספורט בכלל והכדורגל בפרט במדינה הזאת מאוד נמוכה, וחבל.
בכל מקרה, תתחדשו פתח-תקוות ;)
השב   •  00
אייל גלברג20/02/2010 01:05
מה עם המנטליות של האוהדים..? כרגע שמשחקים בדירי חזירים אז מתנהגים בהתאם.. אבל תאר לך איך זה ישפיע על השחקנים הכמות והתפאורה כאשר יבואו אנשים כמו אל תיאטרון. בחיפה יש אוהדים בכל הארץ והיא הכי ראויה למתקן היפה באירופה
השב   •  00
100
אסף19/02/2010 22:18
השב   •  51
99
הפועל שלי19/02/2010 22:16
אתר one תמשיכו לעלות כתבות על האיצטדיון זה מאוד מעניין וחוץ מיזה לאצטדיון יקראו סטלמך נקודהה..!

יאלה הפועל מלחמה מחר מנצחים את רעננה מלחמה.!
השב   •  71
98
רמי19/02/2010 22:16
על אפך וחמתכם זוארץ ומכבי פ"ת העלובים.
מה אתם בדיוק הבאתם לעיר ב-70 שנה חוץ מקדחת?
השב   •  121
97
יוסי19/02/2010 22:15
מה אתם חושבים שאם כתוב שייבנה איצטדיון אז באמת יבנו איצטדיון ??
תישאלו את אוהדי נתניה כמה זמן הם מחכים !
השב   •  10
96
עומד בפני שוקת שבורה19/02/2010 22:14
השב   •  01
95
נדיר19/02/2010 22:13
ממש חבל שבונים איצטדיון כזה טוב לקבוצות שאין להם קהל.לא חארם על איצטדיון כל כך מפואר כמו שמתוכנן..
השב   •  33
94
נועם19/02/2010 22:11
כי כבר שנים אנשים מפ"ת(גברי לוי ולוזון) יושבים בראש ההתאחדות ומנגבים לנו את ההרצלים.
השב   •  32
93
קיקי19/02/2010 22:10
בשם השלום והאחווה בין העמים
השב   •  24
92
sura19/02/2010 22:10
אולי סוף סוף יתחילו באמת אצטדיונים להבנות פה והכדורגל יעלה רמה
אבל תזכרו תמיד
חיפה חזק בתמונה
השב   •  30
91
צהוב בלב19/02/2010 22:08
השב   •  91
ירוק19/02/2010 22:44

השב   •  42
אייל גלברג20/02/2010 01:06
אחרי ר"ג וזה כנראה בעוד הרבה הרבה זמן.
השב   •  00
90
אורי19/02/2010 22:07
איצטדיון מדהים כל הכבוד לעריית פתח תקווה
השב   •  51
89
כחול19/02/2010 22:07
הפתרון הכי טוב! חצי מהיציעים יוקדשו לאנשי מכבי וחצי יוקדשו לאנשי הפועל. הוגן לכולם וגם מכבד שחקנים ואנשים נוספים שמגיע להם לא פחות.
השב   •  24
88
צהוב בלב19/02/2010 22:07
כל רגע הוא אומר:"אצטדיון הפועל זה אצטדיון הפועל.אין מה לעשות,אצטדיון הפועל.המקור זה אצטדיון הפועל" די כבר ניפחת לי ת''שכל הבנו שהאצטדיון במקור הוא של הפועל פ"ת.
השב   •  34
87
יחזקאל הבגדדי19/02/2010 22:06
השב   •  40
86
אלי צ''יקו19/02/2010 22:02
השב   •  51
85
תומי19/02/2010 22:01
השב   •  33
84
כנסו כנסו19/02/2010 22:00
לפי דעתי האיצטדיון צריך להיקרא: התקווה
השב   •  31
83
אדוניי שפירא19/02/2010 22:00
כל אוהדי מכבי וכל אוהדי הפועל ביחד במשחק אליפות לא ממלאים תאצטדיון :\
השב   •  05
82
בית"רי19/02/2010 21:54
מהאורווה
השב   •  91
81
אסי19/02/2010 21:52

מה דעתכם על הפועל פ"ת יורדת ליגה?

השב   •  213
אוהד19/02/2010 22:06
לוזר
השב   •  34
כחול תמיד22/02/2010 14:28
כמה תגובות בן אדם יכול לכתוב ולשנות את השם ועוד אתה חושב שעחשבו שיש לכם הרבה אוהדים ח
השב   •  00
80
רון19/02/2010 21:49
או כל חברה אחרת שמוכנה לשלם כסף עבור הזכויות. צריך להזרים כסף למיזם כמו היכל נוקיה ביד אליהו.
השב   •  61
79
רועי19/02/2010 21:49
מקווה שנראה שם משחקים שמתאימים לליגה ראשונה. ושיהיה בהצלחה לכולם
השב   •  32
78
שוקי19/02/2010 21:48
מלקק לחמך שהיה חבר של סטלמך .
ממילא נירית לא נותנת לך !
השב   •  33
77
עובדיה19/02/2010 21:47
השם הכי טוב "אצטדיון מלאבס"
השב   •  82
ירוק19/02/2010 22:43

השב   •  21
76
יואל משה סלומון19/02/2010 21:44
השב   •  62
75
ben19/02/2010 21:43
זה יהיה השלט כניסה
השב   •  130
74
דני לוי19/02/2010 21:43
השב   •  17
73
יואל משה סלומון19/02/2010 21:42
השב   •  41
72
גיא .נ.19/02/2010 21:41
אין להם 5000 צופים בכלל והם עושים אותו 12000 זאת תיהיה פשיטת רגל רצינית
השב   •  67
גמל מגודל19/02/2010 22:30
תתחילו לפרגן גם לנו לא פירגנתם ביתר והפועל תל אביב לכם יש אצטדיונים גדולים שכיף לבוא לראות משחקים שם ואנחנו סובלים כל שנה ושנה אז גם לנו ולפתח תקווה ונתניה מגיע אצטדיונים על רמה !
השב   •  30
maor20/02/2010 00:55
לא זה לא שהם לא מפרגנים הפועל מעדיפים את האיצטדיונים הישנים בשביל שיהיה להם על מה לבכות!
השב   •  20
71
חצור סיני19/02/2010 21:41
רובם ילדים ,שלא יודעים אפילו באיזה תפקיד שיחק סטלמך.
בפ"ת יש רק קבוצה ומועדון אחד , וזה מכבי
השב   •  412
כחול19/02/2010 23:03
השב   •  50
70
דרוזי<><>שרוף על<><><><><>דנבר-ומכבי חיפה19/02/2010 21:40
אבל את האמת מחקה לתשובות שלכם בחוץ
השב   •  97
צהוב עולהה20/02/2010 02:09
באיצטדיונה החדש של העיר חיפה. אצטדיו ה"000" ההיסטרי הקהל במתח ח
השב   •  04
69
חי -שדרות19/02/2010 21:39
האוהד היחידי של מכבי פ"ת
השב   •  71
68
שרון- אוהד מפ"ת19/02/2010 21:38
קודם כל  שבת שלום
אני אוהד מכבי מהחיתולים הייתי גם במגרש הישן בעין גנים וגם באורווה. שתדעו שלפני ששמו באורווה את יציעי הבטון היה שם יציע מעץ שהקיף את כל המגרש וזה היה נהדר נתן אוירה מדהימה כשבנו את האורווה אני באיזשהו שלב הפסקתי לבוא כי זה היה מביש ומגעיל עכשיו עם המגרש החדש אני חושב לחזור אבל למה לא בונים אותו כמו שצריך עם יציע מקורה ובאליפסה מסביב למגרש? למה עם כבר עושים ,לא עושים כמו שצריך? תראו את טדי כמה שהוא חדש הוא לא משהו בכלל בעיקר בגלל הקיר בטון שנותן תחושה של חסר.
השב   •  53
67
בפ"ת יש רק מכבי19/02/2010 21:38
אסור לתת להם לקרוא לאיצטדיון עירוני בשם של שחקן שלהם גדול ככל שהיה
יש כבר אולם ספורט על שמו ,שילכו לעיריה ויבקשו רחוב ליד השוק.
השב   •  211
66
דני19/02/2010 21:37

אני חושב שהשם הכי מתאים לאיצטדיון   "המונית"
השב   •  54
ירוק19/02/2010 21:55
כל האוהדים של שתי הקבוצות מגיעים במונית אחת מסכנה.
הפועל פ"ת אולי מסוגלת למלא אותו.אבל מכבי פ"ת? מועדון קטן ומעצבן בלי עתיד בלי אוהדים ובלי עבר שהסיבה היחידה שהוא שורד זה שהחזיקו אותו אנשים חזקים ומחלקת נוער טובה
השב   •  63
כחול תמיד22/02/2010 14:28
אמן תקבלו בדרבי בראש אלה הפועל
השב   •  20
65
יונתן19/02/2010 21:37
השב   •  02
64
עדי19/02/2010 21:37
בן רביוב קוראים לו, לא?
מרגש.
השב   •  20
63
צהוב19/02/2010 21:36
השב   •  53
כחול תמיד22/02/2010 14:26
אמן תפפסידו
השב   •  00
62
tbf19/02/2010 21:35
אתה משווה את התרומה של רובי שפירא לעיר חיפה לתרומה של סטלמך לעיר פ"ת?
חוצפן
השב   •  21
61
דני דין19/02/2010 21:35
יושבים מול המחשבים בשוק ושולחים תגובות עם שגיאות כתיב .
הפועל מזמן לא קיימת , לא בבוגרים ולא בנוער !
השב   •  38
60
בית"רי19/02/2010 21:34
מנסים ומנסים לחכות ולא יוצא ח
טדי האצטדיון הכי יפה במדינה
השב   •  62
אייל גלברג20/02/2010 01:09
בלי יציע דרומי אין לכם על מה לדבר. זה בושה לראות אצטדיון בח'' שתבואו לחיפה לחדש כולי תקווה שיבנה לכם הדרומי..אחרת אתם ממש תקנאו
השב   •  00
59
כפיר19/02/2010 21:33
השב   •  10
58
סכנין19/02/2010 21:31
השב   •  716
ישראל א.19/02/2010 22:19
אוהד סכנין תשמור על האוהדים שלכם,דאוהדי הפועל פ"ת פי 4 מאוהדי סכנין כדאי שתדע זאת ותדע זאת.תלמד
השב   •  92
כחול תמיד20/02/2010 11:47
תלמד לכתוב אחי
השב   •  20
כחול תמיד22/02/2010 14:26
וכם אוהד סכנין יקר בכל יום ויום מס'' האהודים שלכם קטן בגלל שהם מתפוצצים
השב   •  10
57
שי19/02/2010 21:31

hope=תקווה
איצטדיון הופ פתח תקווה

השב   •  50
56
שמעון הגמד19/02/2010 21:30
את מי זה יעניין שתשחקו בליגה א , אייך תקראו לאיצטדיון !
יצאתם טמבלים !
השב   •  46
כחול זה הצבע19/02/2010 23:00
נצליח לעשות משהו שבחיים לא תצליחו-למלא מונית
השב   •  30
55
פ"ת של הפועל19/02/2010 21:28
ואם מכבי לא רוצים שיעברו לעמישב.
עוד נחזור ונשחזר את העבר.
השב   •  80
54
א''19/02/2010 21:27
השב   •  16
53
ירוק19/02/2010 21:27
השב   •  51
ירוק19/02/2010 22:39

השב   •  01
גיל19/02/2010 22:56
היציע הדרומי חסר
השב   •  00
52
איציק19/02/2010 21:26
בהתחלה גם אני חשבתי כמוך, אבל מה הפואנטה בלעשות את זה אם האצטדיון יהיה ריק?
השב   •  03
איתמר19/02/2010 21:42
אתם אף פעם לא ממלאים אותו, ומסתדרים יופי. אז יש לכם איצטדיון של 20,000 איש, ואתם מביאים בין 5000-10,000 אוהדים למשחק ועדיין טדי אחד האיצטדיונים ולכן צריך להשקיע בכל איצטדיון, כי עוד עשור או שתיים אחת מהפתח תקוויות עם מינון נכון עוד תגיע לצמרת הליגה.
השב   •  71
יאלה בית''ר20/02/2010 11:58
שמע אנחנו ממלאים אותו במשחקים נגד הגדולות למשל נגד הפועל הוא היה מלא ב20,000 איש
השב   •  00
איתמר20/02/2010 19:07
אבל אני זוכר טוב מאוד שנגדנו לא מילאתם את האיצטדיון עד 0 מקום. אתם הבאתם 12,000 ככה ואנחנו הבאנו כ-3000-3500 ככרטיסים שהביאו לנו. ברור שאני לא משווה, אבל לך תדע מה יהיה בפתח תקווה עוד עשור או שניים.
השב   •  00
51
איציק19/02/2010 21:25
השב   •  20
50
אבי19/02/2010 21:25
הגיע הזמן להתעסק באיכות הכדורגל שיש לנו בארץ מאשר להתעסק בשם של איצטדיון שלא יראה הרבה אוהדים.
השב   •  01
49
שמשון19/02/2010 21:25

השב   •  07
48
בית''ר עד המוות19/02/2010 21:24
השב   •  40
47
איציק19/02/2010 21:24
השב   •  02
46
רון הירוק (חולוניה)19/02/2010 21:24
מה אתם אומרים?
השב   •  71
רון הירוק (חולוניה)20/02/2010 14:37
השב   •  10
45
שלומי19/02/2010 21:24
השב   •  70
כחול תמיד20/02/2010 11:44
יקראו לו איציק אוחיון
השב   •  00
44
בית"רי בדם19/02/2010 21:22
השב   •  20
חן19/02/2010 21:27
גם שם הפסיקו לבנות לפני כמה חודשים
השב   •  20
43
בן19/02/2010 21:21
זה כמו באמת שיקראו לאצטדיון של חיפה על שמו של רובי שפירא ואת בלומפילד ישנו לאצטדיון נמני
השב   •  31
42
בן19/02/2010 21:21
אבל לדעתי מוגזם אם יבקשו לעשות שם 20,000 מקומות ישיבה זה לא נורמלי המגרש יראה ריק רוב הזמן לדעתי בפ"ת לא מסוגלים להביא 20000 אוהדים אפילו למשחק אחד 12,000 מספיק. אחרת המגרש יראה ריק כל הזמן.
השב   •  15
41
משה19/02/2010 21:20

השב   •  10
40
מישהו.19/02/2010 21:18
למה 12,000 אלף באורווה יש 7,000 מקומות נירא לי והם לא ממאלים אותו
ועם כבר אומרים שיביואו יותר קהל למגרש נוח אז לעשות מגרש עם 9,000 מקומות או 8,000 מקומות.?!
השב   •  112
איתמר19/02/2010 21:40
השב   •  40
דיוה הגדול מכולם19/02/2010 21:59
צריך איצטדיונים על רמה בישראל. אי אפשר שהכל יהיה מזופט, קטן ולא בנוי לעתיד.
השב   •  60
39
שלומי19/02/2010 21:17
האם אתם מוכנים שהאצטדיון החדש בחיפה יקרא על שם רובי שפירא ז"ל ?
השב   •  86
ירוק19/02/2010 21:26

השב   •  30
איתמר19/02/2010 21:39
להקרא האיצטדיון העירוני, או שם ניטרלי אחר.
השב   •  40
ירוק מהכרמל19/02/2010 21:57
שהפועל חיפה תהיה הרבה פחות מזוהה עם האיצטדיון החדש בחיפה.
השב   •  22
ירוק19/02/2010 22:00
אנחנו נקרא לו אצטדיון אבי רן.לא משנה איך יחליטו לקרוא לו.
השב   •  40
כחול תמיד20/02/2010 11:44
השב   •  10
38
אוהד מכבי19/02/2010 21:17
בשורה אחת.
השב   •  140
רועי19/02/2010 21:34
אז זה לא משנה.
השב   •  130
בית"ר19/02/2010 22:11
חבל שהפסיקו את עברייני מקלדת !!
השב   •  80
שונא כל מה שקשור ללוזון20/02/2010 00:57
השב   •  20
37
ישראל א.19/02/2010 21:16
השם טטלמך נחום מקובל על הרוב אזי תקבעו אותו. כל יציע על שם שחקן ידוע שכיבד את העיר בכדורגל. זו מחווה יפה.מחווה יוצאת דופן בהצלחה.!
השב   •  90
36
אריאל19/02/2010 21:15
השב   •  70
3333 המלך20/02/2010 08:44
השם הזה ימשוך לאיצטדיון 1,000,000 אוהדים של הפועל פ"ת ואוהד אחד של מכבי פ"ת. ח
השב   •  10
35
צהוב בדם19/02/2010 21:15
השב   •  14
34
יודע דבר19/02/2010 21:15
יש לנהל דיון ציבורי בנוגע לשמועות הקשות על עברו של כוכב העבר !
השב   •  312
33
איתי19/02/2010 21:12
הכי טוב!
השב   •  40
32
ירוק19/02/2010 21:12
ח סתם מזל טוב ויאאלה שיתחילו לשחק בו כבר
השב   •  120
אייל גלברג20/02/2010 01:10
השב   •  11
31
גיל19/02/2010 21:11
להפועל עבר מפואר ,הווה הזוי ועתיד בזוי , פרטים אצל דני לוי
השב   •  48
30
בזבוז כסף .19/02/2010 21:11
סתם בזבוז כסף יש דברים חשובים בעולם מאשר לבנות ל 2500 אוהדים בלחץ אצטדיון
השב   •  77
כחול זה הצבע19/02/2010 22:56
הלוואי יאמר יפרק אותכם
השב   •  60
29
אוהד מאוכזב19/02/2010 21:09
עם איך ששני הקבוצות נראות כרגע גם אם יבנו את הקאמפ-נו לא יבאו אוהדים
השב   •  61
28
מכבי חיפה19/02/2010 21:09
השב   •  20
27
שונא מקקי19/02/2010 21:08

סיימו אותו ורק מחפשים שם ? או מחכים לסוף שנה להרוס את האורווה ואז לבנות ?

השב   •  32
כחול תמיד20/02/2010 11:40
השב   •  00
26
ירוק19/02/2010 21:08

השב   •  22
25
Virtualz19/02/2010 21:08
האיצטדיון צריך להקרא על שמו של נחום ז"ל ואם לא על שמו אז על כינויו "ראש הזהב" למרות שהוא בא מהצד של הפועל הוא היה ספורטאי למופט ועל כך מגיע לו אז בבקשה!
וגם אוהדי קבוצות אחרות מסכימים וחותמים על העצומה הנ"ל..
ואם תוכל לעזור עוד יותר זה להצביע בעד פה באתר
השב   •  210
24
Piquenbauer19/02/2010 21:07
יש אוהדים. השם צריך להיות "השממה".
השב   •  1210
23
סהר19/02/2010 21:05
טדי, איצטדיון חיפה, איצטדיון באר-שבע ועכשיו גם בפ"ת?! בקצב הזה אפשר לחשוב שלוזון רוצה לארח מונדיאל
השב   •  90
22
ירוק19/02/2010 21:05
אמנם אצטדיון יפה אבל לא נמאס מהאצטדיונים עם שני צדדים?מה זה החרא הזה?עדיף לבנות אצטדיון נורמלי עם יציעים מכל סביבי המגרש!
השב   •  311
21
אלונזו19/02/2010 21:05
השב   •  43
20
שם לכל מגרש בע''מ19/02/2010 21:03

זה השם האולטימטיבי למגרש הזה.

על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  199
ירוק19/02/2010 22:00

השב   •  63
19
בדיחיפה 019/02/2010 21:02
גם לכל אוהדי הקבוצות האחרות
מי שמעדיף את הפועל פתח תקווה כחול
מי שמעדיף את מכבי פתח תקווהאדום
השב   •  15128
חיפאי19/02/2010 22:52
השב   •  68
18
meidan19/02/2010 21:00
הנצחת שמו של נחום סטלמך הוא רעיון קדוש, ששני הקבוצות ובייחוד מכבי צריכות לבוא אחת לשניה ולתת לבנאדם הגדול והמנוח הזה את הכבוד ולפחות שהאצטדיון העירוני שלהם יקרא על שמו. בלי קשר לספורט ויריבות ספורטיבית כבוד לבנאדם גדול.
השב   •  221
17
המדגס19/02/2010 21:00
השב   •  61
16
בר זיגדון19/02/2010 21:00
ראשון כמו מכבי חיפה לפני ואחרי הקיזוז
השב   •  92
בדיחיפה 019/02/2010 21:04
השב   •  60
L.F FANS19/02/2010 21:11
ומקום 16 אחרי הקיזוז
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  15
לביתרי.19/02/2010 21:28
נשבע לך הטמטום שלכם עולה לקצוות חדשים גם אם חיפה תדרדר בפלייאוף היא לא יכולה לרדת למתחת למקום 6.   
השב   •  32
15
כתום19/02/2010 21:00
ממלא אין שם כדורגל
השב   •  1311
מומו19/02/2010 21:05
השב   •  43
לוזון19/02/2010 21:06
השב   •  52
כתום גזען19/02/2010 21:30

השב   •  45
14
מכבי19/02/2010 20:59
אלה מכבי לזין את האדומים בדרבי
השב   •  155
בעל לב אדום19/02/2010 21:29
כי אתה לא רוצה שכולם יראו את התקוות שהיו לך לפני ההפסד המביך ביום שני. הפועל טובים יותר ונוכיח את זה בדרבי (על אף שלא צריך להוכיח)
השב   •  34
פ"ת של הפועל19/02/2010 22:54
בת"א יש רק מכבי
בפ"ת רק הפועל
השב   •  71
13
קופיקו עצבני19/02/2010 20:59
ואולי אפילו הפועל בליגה הארצית תשחק במתקן המפואר.
השב   •  58
12
קוף ירוק19/02/2010 20:57
על שם שושן
השב   •  00
11
רוברטו פלאסיוס19/02/2010 20:56
אי אפשר להבין כלום ממנה. כדאי שתחשבו שוב.
השב   •  21
10
סטלממך19/02/2010 20:56
יש להם ביחד בערך 2000 אוהדים
השב   •  3220
מומו19/02/2010 21:04
איפה צפרירים ?
השב   •  201
יוסי19/02/2010 21:12
אוהד שואל שאלה ענינית למה צריך איצטדיון כזה גדול לשתי קבוצות ללא אוהדים , אז מה אתה קופץ עם צפרירים ?
השב   •  911
פ"ת של הפועל19/02/2010 22:53
אמן מכבי יפרקו אותכם בדרבי
תודה לך קאזאן
השב   •  122
יוסי20/02/2010 00:13
אתה לא חושב שאם היו עושים לכם איצטדיון קטן וקומפקטי , נניח עם ששת אלפים מקומות , הייתם צצליחים יותר ?
הלא העידוד שלכם יטבע בים המושבים הריקים במקרה של 12 אלף מקומות .
השב   •  12
כחול תמיד20/02/2010 11:36
אוי אתה לא מבין מה אתה אומר שלהפועל אין קהל את מי אתה אוהד בכלל
השב   •  20
יוסי20/02/2010 12:04
אתה לא חושב שאיצטדיון עם ששת אלפים מקומות שיושבים על המגרש לא ייתן לכם הרגשת ביתיות יותר טובה מאיצטדיון של 12 אלף מקומות ?
השב   •  02
9
ORAN19/02/2010 20:55
היה צריך לבנות בפ"ת איצטדיון כמו שיש בראשון.
12,000 מקומות זה ממש מיותר
השב   •  67
כחול תמיד20/02/2010 11:22
מה זה מש
השב   •  20
8
צהוב בלב19/02/2010 20:55
חייביים שיקראו לאצטדיון על שם נחום סטלמך ז"ל בשביל אוהדי הפועל שינציח את שמו!
השב   •  132
7
עופר19/02/2010 20:55
בימקום האורווה שיקראו לו הרפת
השב   •  76
6
דור19/02/2010 20:55
השב   •  2810
5
חן19/02/2010 20:54
דברים כאלה חשובים מאוד לכדורגל הישראלי אם הוא רוצה ללכת כמה צעדים קדימה.

אי אפשר לשאוף לשחק כדורגל ברמה גבוהה עם איצטדיון ברמה כל כך נמוכה.

האיצטדיון הזה, האיצטדיון החדש שיבנה בחיפה, בנתניה ובב"ש יכולים לסמן על עידן חדש בכדורגל הישראלי.
השב   •  362
בעל לב אדום19/02/2010 21:27
צריך לשנות את רוח המשחק, השיטות של לוזון והיכולת של השחקנים. הפועל וחיפה זה לא מספיק
השב   •  60
בכל זאת19/02/2010 21:45
נכון שאיצטדיון זה לא הכל, אבל זו התחלה. קודם איצטדיון, אחר כך קבוצות הילדים יתחילו אשכרה ללמד כדורגל, ליגת הנוער תבוטל ו"קבוצות מילואים" של נערים צעירים ישחקו בליגה השלישית רק בשביל להתאמן ולחכות לצ''אנס להגיע לבוגרים. אולי המנטליות הגעילה של השחקנים תשתנה, אבל אני בספק כי זה לא הכדורגל זה בכלל התרבות הזוועתית בארץ שהפכנו למדינת ערסים. הכל יתחיל באיצטדיון, ואולי, אולי, עוד כמה שנים באמת ישחקו כדורגל בארץ ולא מה שנקרא "כדורגל ישראלי" שהקשר בינו לכדורגל מקרי בהחלט. אפשר רק לקוות.
השב   •  71
4
יורם ארבל19/02/2010 20:53
השב   •  70
3
סער19/02/2010 20:53
גם סוס מת לא ירכב פה!
השב   •  64
2
יוסי19/02/2010 20:51
השב   •  893
גיל19/02/2010 22:52
השב   •  30
hyp20/02/2010 01:45
XDD
השב   •  40
דניאל20/02/2010 02:28
סתם אני נקרע פה ח הרגתה אותי אחי
אבל לא יפה אולי קצת אבל יש זה כי אין לה כדורגל שם
השב   •  30
1
באר 719/02/2010 20:51
ישראל משתדרגת !
אנחנו פ"ת וגם חיפה בונים איצטדיונים חדישים !
בקרוב בלומפילד יהיה אצטדיון מסריח יחסית להפועל ומכבי כי הם קבוצות שמגיע להם לפחות איצטדיון אם 25000
מקומות !
השב   •  426
בעל לב אדום19/02/2010 21:24
רמת האקוסטיקה שמימית, יותר מרוב מגרשי אירופה. דשא אירופאי לכל דבר ומראה מרשים ביותר. בעוד כמה שנים בעזרת השם יחליטו הפועל ומכבי ביחד לבנות קומה חדשה לכל שער באיצטדיון כך שהוא יהיה מתאים לשתי הקבוצות הגדולות בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי
השב   •  1911
באר 719/02/2010 21:43
אבל אני חושב שיש יחסית קצת מקומות ישיבה !
אני יודע שהדשא קרוב ליציע והדשא ברמה אירופאית!
אבל למשל בדרבי בטח מלא אנשים רוצים לבוא ואז אין מקום !
השב   •  80
kofyarok19/02/2010 21:43
בלומפילד בחיים לא יהיה אצטדיון מגעיל הוא וטדי הכי טובים בארץ ורק תיקון לאוהד הפועל עד שיבנו לכם את שתי הקומות אנחנו כבר נהיה הקבוצה הכי גדולה בארץ עם הכי הרבה אליפויות ואם אתה חושב שכיום אתם גדולים יותר ממכבי חיפה אז רק תזכור שיש לכם אליפות אחת ב20 שנה
השב   •  164
ירוק מהכרמל19/02/2010 22:01
האיצטדיון של העירייה, אתם יכולים להחליט גם לבנות עוד 3 קומות, אבל כל עוד שלא יהיה אישור של העירייה זה חסר משמעות.
השב   •  111
שאלתיאל שרעבי19/02/2010 22:11
ב-20 שנה , נכון עשינו אליפות אחת (אפילו שזה היה צריך להיות 2, אבל כולנו מכירים את הסיפור עם בית שאן)

אבל אנחנו עשינו היסטוריה

ב-80 שנה. ב-80 שנה יש לנו כ-13 אליפויות ו-12 גביעים מדינה, ושמונים שנה אנחנו נחשבים למועדון גדול בארץ.

אתם? 11 אליפויות 5 גביעים, ועוד התארים האלה הם ב-26 השנים האחרונות, שרק ב-15 השנים האחרונות אתם נחשבים לקבוצה גדולה.

בניתם היסטוריה בזמן קצר של 15 שנה, אנחנו- 80 שנה.
השב   •  611
אלעד.א19/02/2010 23:31
זה לא נראה לך קצת פתטי כבר לספור אליפויות מלפני קום המדינה שלא היו קבוצות יריבות בקושי.המשטרה הבריטית.בלפוריה נו באמת.יש לכם 7 אליפויות מקום המדינה.לנו 11 וה12 בדרך.ודרך אגב הגביע הראשון הוא מ62 או 63 ככה שהיסטוריה שלנו קצת יותר עמוקה ממה שאתה חושב.היו לנו שחקנים גדולים ומסורת גם בעבר.התארים התחילו בעיקר משנות ה80 ..(דיברת על אליפות שגנבו לכם.צודק זאת הייתה בושה וחרפה מה שהיה במשחק השרוכים אבל אל תשכח ששופט נתן לכם אליפות ב86 שהייתה צריכה להיות שלנו.)ומתחילת שנות השמונים זה 30 שנה ולא 15.על שאר הנושאים אירופה וכו'' אם תרצה תקבל הסבר גם.
השב   •  72
אייל גלברג20/02/2010 01:13
שחיפה ב- 80 שנה תעשה 50 אליפויות?
השב   •  31
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */