אופיר נרצח מול אשתו וילדותיו הנכות כשביקש לחנות בחניית נכים

אופיר חסדאי מרמלה נרצח במהלך ויכוח על חניה • ברכבו היו באותה עת אשתו וילדותיו הנכות • "לא נתפס שדווקא הוא נרצח בחניית נכים", אמרה חברתו

אופיר חסדאי ומשפחתו // צילום: באדיבות המשפחה // אופיר חסדאי ומשפחתו // צילום: באדיבות המשפחה

אופיר חסדאי, בן  40 תושב רמלה, נרצח ביריות על ידי אדם בן 74 שרצה לתפוס את חניית הנכים, מול אשתו וילדיו הנכים. "החיים שלי נהרסו", מספרת אלמנתו. מועד הלוויתו טרם נקבע.

 

חסדאי הגיע במכוניתו לחניון ברמלה עם אשתו דקלה, הסובלת מניוון שרירים, ועם בנותיו התאומות בנות תשע, שאחת מהן חולה בשיתוק מוחין. ברכב הייתה גם תינוקת נוספת של בני הזוג, שחולה כמו האם בניוון שרירים. מאחר והרכב בו נסעה המשפחה נושא תו נכה, פנה חסדאי ז"ל אל חניית הנכים. הוא ניסה להיכנס עם רכבו לחניית הנכים, אולם החשוד ברצח ניסה במקביל להיכנס אף הוא לחנייה, ובמקום ניטש ויכוח. חסדאי יצא מרכבו, ואז ירה בו הגבר השני שתי יריות. חסדאי פונה לבית החולים במצב אנוש, שם נקבע מותו.

 

אלמנתו, דקלה, סיפרה ל"ישראל היום": "אופיר היה אבא למופת. בגלל המחלה שלנו הוא התחיל לעבוד בלילה כדי להיות בבית בשעות היום ולטפל בי ובילדות. החיים שלי נהרסו".

 

חבריו של אופיר מספרים שמדבר באדם עם לב זהב, שהקדיש את חייו על מנת לטפל ברעייתו וילדותיו. "הוא חסך מעצמו כדי שלא יחסר להם שוב דבר, במיוחד לאור המצב הרגיש עקב התנאים הפיזיים של בנותיו ורעייתו. זה פשוט לא נתפס שדווקא הוא נרצח באכזריות כשהוא מבקש לחנות בחניית נכים", מספרת חברה של המשפחה.

 

מעיריית רמלה נמסר כי היא הצמידה למשפחה סיוע מתוגבר של אגף הרווחה העירוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר