תיק האונס הקבוצתי בקפריסין קיבל היום (ראשון) תפנית מוחלטת כשכל הצעירים הישראלים שנעצרו שוחררו לחופשי - ואת מקומם במעצר תפסה המתלוננת, שבדתה את ההאשמות החמורות. כעת מתברר מה התרחש בתוך חדר החקירות - והביא את השוטרים להבין את התמונה כפי שהיא באמת. בנוסף, סיפקה הצעירה הסבר לחשד שהתעורר לאחר שבדיקות ה-DNA העידו על שלושה מעורבים נוספים בפרשה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

פריצת הדרך בתיק התרחשה אמש כשעימת ראש צוות החקירה, מריוס כריסטו, את הצעירה עם סרטון שצולם בליל האירוע ועם ראיות נוספות שהיו בידו. התפנית הגיעה לאחר שאמר לה: "אני רואה שאת מחייכת כאן, תגידי לי את האמת - האם היה אונס?". על שאלה זו ענתה בסופו של דבר הצעירה בשלילה, וחשפה את הגרסה האמיתית לאירועים.

עו"ד ניר יסלוביץ' (צילום: חדשות)
עו"ד ניר יסלוביץ' | צילום: חדשות

"קיימתי יחסי מין עם שלושה נערים ונער רביעי ביקש להצטרף", סיפרה הצעירה בחקירתה. "לא רציתי אז הוא סילק אותי מהחדר. הוא העיף אותי החוצה, ואפילו לא הספקתי לקחת את הנעליים שלי".

"הרגשתי מושפלת", הסבירה בת ה-19 לחוקר. "ירדתי מהחדר ופגשתי שתי חברות שלי. סיפרתי להן מה קרה והן אמרו לי מיד להגיש תלונה במשטרה". לאחר הגשת התלונה, הגיעו השוטרים המקומיים אל המלון בשעות הבוקר המוקדמות ועצרו את החשוד המרכזי. בדיעבד מתברר כי העדות הראשונית שהוא מסר לשוטרים, ולפיה אינו מכיר את הצעירה, היא זו שסיבכה אותו. בהמשך הקשיב לעצת פרקליטו, עו"ד ניר יסלוביץ', וסיפר הנער את האמת.

שחרור הנערים מהמעצר (צילום: החדשות)
שחרור הנערים מהמעצר | צילום: החדשות

לאחר שהודתה ששיקרה, פרצה הצעירה בבכי וסמל כריסטו הבהיר לה שכעת היא נחקרת באזהרה. החקירה נמשכה כל הלילה, ובבוקר הודיעו השוטרים לנערים שהם יוצאים לחופשי. כעת, הצעירה חשודה בהגשת תלונת שווא והיא צפויה להגיע מחר לדיון בפני שופט מקומי.

בשבוע שעבר הניחו השוטרים בעקבות בדיקות ה-DNA כי חשודים נוספים מעורבים בפרשה, ואף פתחו בחיפושים אחריהם. אולם, וידויה של הנערה סיפק תשובה גם לשאלה זו, לאחר שסיפרה שיממה בלבד לאחר שהגישה את התלונה - קיימה יחסי מין בהסכמה עם שלושה ישראלים נוספים.

שחרור החשודים באונס בקפריסין (צילום: החדשות)
שחרור הנערים מהמעצר | צילום: החדשות
הנערים ששוחררו ופרקליטם (צילום: חדשות 12)
הנערים ששוחררו ופרקליטם | צילום: חדשות 12

הצעיר הישראלי שהיה החשוד המרכזי בפרשה אמר בצאתו מהמעצר בקפריסין: "האמת שלנו יצאה לאור. אלוהים יעניש אותה. אותנו לא מעניין אם יעמידו אותה לדין, העיקר שהיא נעצרה". אותו צעיר הוסיף: "כל נער שבא לאיה נאפה צריך להיזהר".

"הוכח שצדקנו לאורך כל הדרך והקדוש ברוך הוא עשה פה נס גלוי", אמר אחד מהורי החשודים. "אני רק יודע שאנחנו שמחים ומלאים באושר כי אנחנו יודעים שהאמת יצאה לאור, והילדים האלה חוזרים הביתה".