שתף קטע נבחר

מיננקו הרגיעה: "אחזור חזקה יותר"

קופצת המשולשת הישראלית שנפצעה אתמול באליפות ישראל בקפיצה לרוחק בה זכה בתואר, פירסמה פוסט מעודד: "מדובר בנקע ולא בשבר. הבטן אמרה לא לקפוץ אבל זו כבר היסטוריה, אני מודה לכל האנשים הטובים שסייעו ונתנו תמיכה ואהבה"

קופצת המשולשת חנה מיננקו גרמה אתמול (חמישי) דאגה רבה לראשי הענף לאחר שנפצעה בניסיון השישי והאחרון שלה בקפיצה לרוחק במסגרת אליפות ישראל בה זכתה בתואר.

 

בעקבות הפציעה, מיננקו בת ה-29, מיררה בבכי וקיבלה טיפול ראשוני על ידי אנשי מד"א במקום. בהמשך היא נלקחה באמבולנס לבית החולים, שם התברר על פי הצילום אין שברים ומדובר בנקע.

 

הפוסט המרגיע של מיננקו

 

חנה מיננקו (צילום: אורן אהרוני)
מיננקו לאחר הפציעה. חדשות מעודדות(צילום: אורן אהרוני)

 

היום פירסמה מיננקו פוסט הרגעה וסיפרה שהמצב לא כל כך חמור כפי שסברו תחילה. "אז מה היה לנו באליפות ישראל: הטוב, זכיתי בדאבל עם מקום ראשון במשולשת ורוחק בבית", סיפרה הקופצת.

 

"הפחות טוב, תוצאות במשולשת (לא מובנות) ושנפצעתי בקפיצה השישית של הקפיצה לרוחק. הבטן אמרה לא לקפוץ רוחק היום (שתי תחרויות יום אחרי יום זה סכנה) אבל היה מה שהיה, זה היסטוריה. הטוב - זה נקע ולא שבר. והעבר מראה שאני חוזרת חזקה יותר", הצהירה מיננקו.

 

חנה מיננקו (צילום: אורן אהרוני)
מיננקו בפעולה. "תוצאות לא מובנות במשולשת"(צילום: אורן אהרוני)

 

"אז ניתן כמה ימים, נראה איך הכאבים והנפיחות ונראה איך הרגל. אני חזקה ואחזור הכי מהר שאפשר. רוצה להגיד תודה לחברים ממגן דוד אדום שמיד באו לעזור לי. למאיה קאלה הפיזיוטרפיסטית המדהימה של הסגל האולימפי שהיתה איתי כל הזמן, לדייויד וד"ר נמרוד סניר שדאג והשגיח ולצוות באיכילוב שבדק אותי ביעילות. אנטולי בעלי שליווה אותי בתחרות בהיעדר מאמן ולכם על כל הדאגה, העידוד, המילים החמות והתמיכה והאהבה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
חנה מיננקו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים