שתף קטע נבחר

אכזבה בחיפה: "עד להרחקה של חבשי שיחקנו מצוין"

הירוקים מעכלים את ההפסד 3:1 לשטרסבורג במוקדמות הליגה האירופית. מרקו בלבול: "שער החוץ נותן לנו תקווה". יעקב שחר ניסה לעודד את שחקני הקבוצה: "שיחקתם כמו גברים, גם ב-10 שחקנים. נלחמתם והראיתם אופי. אני מאמין שעם הקהל בבית אנחנו יכולים לעשות את זה"

מכבי חיפה אומנם עלתה ראשונה ליתרון בצרפת, אבל סיימה את המשחק אתמול (חמישי) בהפסד 3:1 לשטרסבורג ותתקשה להעפיל לסיבוב הבא במוקדמות הליגה האירופית. הירוקים התקשו לעכל את ההחמצה של דולב חזיזה בהתמודדות. משחק הגומלין ייערך ביום חמישי באצטדיון סמי עופר מול למעלה מ-20,000 אלף צופים שיקוו למהפך.

 

"עד להרחקה של חבשי שיחקנו מצוין, ואחריה היה קשה לנו. הם לחצו אותנו. ציפיתי בעשרה שחקנים להילחם ולהגיע למצבים, וכמעט עשינו את זה לקראת הסיום. אני גאה בשחקנים שלי שנלחמו ועבדו מול קבוצה איכותית מאוד", אמר בסיום המשחק מרקו בלבול.

 

מרקו בלבול מוטרד (צילום: AFP)
מרקו בלבול(צילום: AFP)

 

"נצטרך לשחק טוב יותר בגומלין. אני תמיד נשאר אופטימי ונעשה את המקסימום שלנו במשחק הבא", ציין המאמן. "אני מאמין שהכל אפשרי, מה גם ששער החוץ נותן לנו תקווה. יש לנו בסיס של שחקנים צעירים. השחקנים גילו אופי למרות החום. נתנו פייט, אבל בדקה אחת הכל התהפך. יש דברים טובים לקחת מהמשחק ויש מה לשפר".

 

הבעלים יעקב שחר עודד את השחקנים בסיום המשחק ואמר להם בארוחה שלאחר המשחק: "שיחקתם כמו גברים, גם ב-11 וגם ב-10 שחקנים. נלחמתם, הראיתם אופי. תרימו את הראש. אני מאמין שבשבוע הבא, יחד עם הקהל שלנו בבית, אנחנו יכולים לעשות את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים