בן 70 נעצר בחשד לעבירות מין בבת 12; אמה ודודתה חשודות בסרסור

המשטרה חילצה את הילדה מצימר בצפון, ועצרה את האם בת ה-38, הדודה בת ה-40 ובעל הצימרים. משרד הרווחה: הילדה הוחזרה למעון לנערות בסיכון, לאחר שברחה ממנו. מעצר החשוד הוארך ב-4 ימים

זמן צפייה: 02:19

בלשי משטרת ישראל פשטו לפנות בוקר (חמישי) על צימר בצפון הארץ וחילצו משם ילדה בת 12 ששהתה במקום עם גבר בן 70. על פי החשד, אמה של הילדה, אישה בת 38, ודודתה בת ה-40, סרסרו בילדה. נוסף לכך, המשטרה עצרה את בעל הצימרים בן ה-63. מעצרם של בן ה-70, האם והדודה הוארך בארבעה ימים.

אדם המתגורר בסמיכות לצימר בו התבצעו על פי החשד המעשים המגונים בילדה סיפר כי רבים מהשכנים מודעים למתרחש בצימר. "זה לא סוד, כל השכנים פה יודעים שיש שם זנות. כל הזמן אנחנו רואים נערות צעירות ומודיעים למשטרה", סיפר. "אותם גורמים הם גורמים פליליים. נערות נכנסות ויוצאות, אתה רואה אותן בלבוש פרובוקטיבי. זה יישוב רגוע ופסטורלי, האוכלוסייה מחפשת שקט. אף אחד לא מקבל פה את הדברים האלו".

השכן מאשים את המשטרה כי היא מודעת למתרחש לכאורה בצימר. "במשך שנים אנחנו יודעים על אותה דירה, מה מתחולל שם", הוסיף. "מדובר בבעל בית שמחזיק רשת של זנות. המשטרה יודעת, בוצעו שם מעצרים בשנים האחרונות – וכל פעם זה חוזר על עצמו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

בן 74 נעצר בחשד שביצע מעשי סדום קשים בנכדתו בת ה-10

"צלמי את עצמך בתחתונים": תושב עמנואל חשוד שפגע מינית בקטינות

חשד: נערה סרסרה בקטינה מפנימייה לנערות בסיכון באזור י-ם

עורך הדין סרי חורי | צילום: יובל סייג, חדשות 13

משרד העבודה והרווחה מסר בתגובה: "מדובר בנערה השוהה במעון לנערות בסיכון. הנערה ברחה מהמעון ומייד עם היוודע בריחתה מנהלת המעון דיווחה למשטרה. הנערה הוחזרה למעון והיא כעת מטופלת ותחת השגחה צמודה של הצוות הטיפולי. המשטרה פתחה בחקירה".

עו"ד סרי ח'ורי, סנגורו של החשוד בן ה-70 מטעם הסנגוריה הציבורית: "מדובר באדם כבן 70 ללא עבר פלילי. האיש משתף פעולה עם חוקריו מכחיש את החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו, לאור המצב המשפחתי המורכב והקשה של הילדה ואמא הוא סיפק לילדה מזון וקורת גג. אנו מקווים שהמשטרה תחקור בהקדם את גרסתו כדי לצמצם את ימי מעצרו".

בתוך כך, המשטרה עצרה צעיר בן 24 מנחף, מועצה מקומית בצפון הארץ, בגין ביצוע עבירות מין חמורות כלפי קטינה מתחת לגיל 15 בצימר בגליל. החשוד יובא היום בפני שופט בבית משפט השלום בעכו לדיון בארכת מעצרו.

גבר עצור (אילוסטרציה)
גבר עצור (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

ביום חמישי שעבר, סב בן 74 נעצר בחשד לביצוע מעשי סדום קשים בנכדתו בת העשר, ובמשטרה חושדים כי הוא ביצע את המעשים בביתו מספר פעמים - כך פורסם לראשונה בחדשות 13. עורך דינו של החשוד, קובי קמר, מסר: "מדובר באדם שמרעיף חום ואהבה על כל הנכדים שלו. להערכתי הילדה פירשה מגע תמים כמגע אסור".

יש לציין כי עברו שלושה חודשים וחצי מרגע הגשת התלונה ועד שבוצע המעצר. מדוברות המשטרה (מחוז ש"י) נמסר: "במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בחשד לביצוע מעשה מגונה ומעשה סדום בקטינה. במהלך החקירה בוצעו מספר פעולות ואתמול עצרה המשטרה חשוד בשנות ה-60 לחייו, תושב המרכז, בחשד לביצוע המעשים. היום הובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בירושלים, אשר התנהל בדלתיים סגורות, שם הוארך מעצרו עד ליום ראשון. במהלך הדיון אסר השופט פרסום שמו או כל פרט מזהה אודות החשוד. החקירה נמשכת".

לפני חודש חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים עצרו ארבעה חשודים, בהם שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם וקטינה מצפון הארץ, בחשד לביצוע שורה של עבירות מין בקטינה. מחקירת המשטרה שנוהלה עד כה, עולה כי הקטינה החשודה במעשה סרסרה בקטינה נוספת השוהה בפנימייה לנערות בסיכון, בעוד ששלושת הצעירים היו לקוחותיה. על פי החשד, החשודים ביצעו את מעשיהם בכמה מקרים ובמקומות שונים ברחבי הארץ.