כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
האסון המחריד בבית הספר

כך נפל הארון על רוחי בת ה-8 ומחץ אותה

בקרית יואל עדיין לא מעכלים את הטרגדיה הקשה אתמול בבית הספר לבנות, כאשר אחת התלמידות - רק בת 8, קיפחה את חייה כשארון כבד מחץ אותה למוות | המשטרה הוציאה תצהיר עם פרטי החקירה הראשוניים

כך נפל הארון על רוחי בת ה-8 ומחץ אותה
כיתה בבית ספר. אילוסטרציה צילום: pixabay

הטרגדיה בקרית יואל - פאלם טרי: שעות לאחר האסון המחריד, עם מותה הטראגי של הילדה רוחי פרידריך ע"ה בת ה-8, בקרית יואל הפך המקרה לשיחת היום והתושבים עדיין לא מעכלים את הטרגדיה הנוראית שפקדה את הקהילה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי רחל (רוחי) ע"ה, שהתה בכיתה עם שתיים ממורותיה, עלתה על כיסא כדי להחזיר פריט מארון גדול שהיה מחובר אל הקיר, כשלפתע הארון ניתק מהקיר, נפל עליה ומחץ אותה.

את הפרטים החדשים מספקת משטרת ניו יורק לבקשת האתר Yeshiva world news. המשטרה ציינה כי קיבלה את הקריאה במוקד בשעה 14:27 בצהריים.

כזכור, אתמול דווח ב'בחדרי חרדים', כי כוחות הצלה הוזעקו לבית הספר 'בנין מרקוביץ' שבסמטת ישראל זופניק בקרית יואל - פאלם טרי שבניו יורק, השייך לחסידות סאטמר (מהר"א), בעקבות דיווח על ארון כבד שמחץ ילדה בת 8, הכוננים ביצעו בילדה שסבלה מפגיעת ראש קש, פעולות החייאה ממושכות, תוך שהם מפנים אותה לבית החולים, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. 

יצוין כי עד כה לא ידוע אם מישהו נחקר או עוכב בחשד לרשלנות שהביאה למקרה הטראגי.

יהי זכרה ברוך.

 

אסון בבית הספר רוחי פרידריך קרית יואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד