שתף קטע נבחר

ולדימיר איביץ' לקראת קלוז': "תוצאה טובה תהיה ניצחון"

מאמן מכבי ת"א התייחס למשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הצ'מפיונס בחוץ נגד הרומנים (רביעי, 21:00): "מצפה לנו מפגש קשה. זו קבוצה איכותית שיודעת מה היא רוצה מעצמה". מאמן קלוז' דן פטרסקו: "אנחנו משחקים נגד נבחרת ישראל". דיווח: דור פרץ מועמד ללוקומוטיב מוסקבה, שעשויה לרכוש אותו תמורת 4 מיליון אירו

 

מכבי תל אביב תפגוש מחר (רביעי, 21:00) בחוץ את קלוז' הרומנית במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. הצהובים ערכו הערב מסיבת עיתונאים לקראת המפגש ומיד לאחר מכן יצאו לאימון המסכם.

 

"מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה חזקה שכבר שיחקה מספר משחקים העונה", אמר המאמן ולדימיר איביץ'. "אנחנו מתכוננים למשחק מחר, רוצים תוצאה טובה - ותוצאה טובה היא ניצחון".

 

ולדימיר איביץ' באימון מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ, רומניה)
איביץ' באימון. ממש לא חושב על תיקו(צילום: ראובן שוורץ, רומניה)

ניק בלקמן באימון מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ, רומניה)
בלקמן. יערוך בכורה מחודשת?(צילום: ראובן שוורץ, רומניה)

שחקני מכבי תל אביב באימון (צילום: ראובן שוורץ, רומניה)
עטר והחברים באימון(צילום: ראובן שוורץ, רומניה)

 

עוד אמר הסרבי על היריבה: "מדובר בקבוצה איכותית שיודעת מה היא רוצה מעצמה, אבל מחר נראה מה יקרה במשחק". על השאלה האם זה יתרון שהמשחק הראשון נערך בחוץ, אמר איביץ': "לפעמים כן ולפעמים לא. זה תלוי במצב. אין לי העדפה. הפילוסופיה שלנו היא להתכונן לכל משחק ולא משנה היכן הוא. אנחנו קבוצה שנמצאת כבר שנה ביחד ויש לנו את אותה המטרה בכל משחק".

 

מאמן קלוז', שחקן העבר דן פטרסקו, התייחס למכבי ת"א: "זו קבוצה חזקה שזכתה באליפות אדירה. יש להם שחקנים מעולים, אנחנו פוגשים את נבחרת ישראל. מקווה שנצליח להשיג תוצאה טובה, אחרת לא עשינו כלום. לשתי הקבוצות 50 אחוז לעלות לשלב הבא. היתרון שלנו עליהם הוא ששיחקנו יותר משחקים מהם מפתיחת העונה. אנחנו אלופי רומניה וצריכים להיות בטוחים בעצמנו".

 

בעיתונות הרוסית דווח שלוקומוטיב מוסקבה עשויה לרכוש את דור פרץ ממכבי תל אביב ומוכנה להציע עבורו 4 מיליון אירו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ, רומניה
ולדימיר איביץ'
צילום: ראובן שוורץ, רומניה
מומלצים