"לא תשב בממשלה"

'חוטף כתבי אישום'; עימות חריף בין אריה דרעי ל'יהיר' לפיד

ח"כ יאיר לפיד, מראשי 'כחול לבן', הגיב להצהרה של השר אריה דרעי כי לא ישב איתו בממשלה, מה שהוביל לעימות חריף סביב ה'יהיר לפיד' ו"כתבי האישום שדרעי חוטף" • העימות המלא (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד ואריה דרעי (צילומים: פלאש 90)

ח"כ יאיר לפיד, מראשי 'כחול לבן', הגיב הבוקר (שלישי) להצהרה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מאמש כי לא ישב איתו בממשלה, מה שהוביל לעימות חריף סביב ה'יהיר לפיד' ו"כתבי האישום שדרעי חוטף".

תחילה היה זה לפיד שהגיב להצהרה של דרעי שלא ישב איתו בממשלה מאחר ו'הוא נשאר אותו לפיד'. לפיד צייץ: "מודה אריה, נשארתי אני. נלחם על הגיוס, על לימודי המתמטיקה והאנגלית, נגד כל כפיה דתית".

בתגובה, כתב דרעי: "לפיד, אתה תמצית היהירות וההתנשאות. את הנזקים שגרמת כשר אוצר לאוכלוסיות החלשות, לילדים ולקשישים, אנחנו עדיין ממשיכים לתקן ונעשה הכל כדי שלא תחזור לפגוע שוב".

לפיד לא נשאר חייב והזכיר לדרעי את חקירות המשטרה וההמלצות להעמידו לדין: "כן אריה, אני לא השתניתי ואני ממשיך להלחם על עקרונותי, ואתה לא השתנית ואתה ממשיך לחטוף כתבי אישום על שחיתות".

דרעי תקף את לפיד וכתב: "יהיר לפיד, יש לך מקורות בפרקליטות שאתה קובע שיש נגדי כתבי אישום או שזה עוד שקר אופייני? אתה לא רק יהיר ושקרן, אתה גם זגזגן. פעם הכרזת ש'תשקם אותי', אחר כך הודעת שאין לך שום בעיה לשבת איתי בממשלה ולאחר שקבלת ממני תשובה שלילית, חזרת לגדף".

"לא תהיה בממשלה הבאה. תפנים", סיכם יו"ר ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר