כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
האיש שהפך לתופעה

איך קרה שרון קובי עקף את הנשיא טראמפ?

נתניהו עקף את בן גוריון - רון קובי עוקף את טראמפ • עד כמה תופעת רון קובי חדרה לחיי הישראלים - התוצאות מגוגל ידהימו גם אתכם

איך קרה שרון קובי עקף את הנשיא טראמפ?
קובי וטראמפ צילום: דוד כהן, פלאש 90

בזמן שכולם מדברים על ראש הממשלה בנימין נתניהו ששבר אתמול (שבת) שיא היסטורי והצליח לעקוף את ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון - מסתבר שגם רון קובי שובר שיא נחמד מבחינתו ו"עוקף" את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

נתונים שנאספו מ'גוגל' ומרכזים את מספר הגולשים הממוצע בישראל, מגלים עד כמה דמותו הווירטואלית של קובי חדרה לחיינו מחד, ומאידך עד כמה אין קורלציה בין מידת הפופולריות במרחב הווירטואלי ליכולות ניהול בסיסיות של עיר קטנה כטבריה - עד כדי כישלון צורב.

על פי הנתונים שנאספו עולה כי הממוצע החודשי של מספר האנשים שחיפשו במנוע החיפוש של 'גוגל' את השם רון קובי עומד על 14,800. הרבה יותר מהשר ה"אהוב" על קובי, יו"ר ש"ס אריה דרעי (6,600 חיפושים), מיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין (3,600 חיפושים), ואפילו יותר מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ - שזכה "רק" ל-12,100 חיפושים.

מי שדווקא הצליח לעקוף את קובי במדד החיפושים הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששיעור החיפושים אחריו ב'גוגל' עומד על 50,000. יותר מכל פוליטיקאי אחר, ובפער ניכר מ"מתחריו" ברשימה.

רון קובי דונלד טראמפ טבריה גוגל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד