שתף קטע נבחר

גבריאל ז'סוס: "כעסתי על מסי, מה שאמר היה מצער"

חלוץ נבחרת ברזיל התייחס לטענות ה"שחיתות" של הכוכב הארגנטינאי כנגד ראשי הקונמבול בקופה אמריקה: "רק בגלל שדברים לא הלכו כמו שהוא רצה, הוא לא יכול להמעיט במה שעשינו"

כבר חלפו שבועיים מאז טענות ה"שחיתות" של לאו מסי כנגד ראשי הקונמבול - וכעת גם גבריאל ז'סוס, חלוץ נבחרת ברזיל התייחס לציטוטים המדוברים. מסי, כזכור, סירב לקחת את המדליה בו זכתה ארגנטינה בקופה אמריקה לאחר שסיימה במקום השלישי וטען כי "הגביע הזה יועד לברזיל".

 

"כעסתי על מסי", הודה חלוץ מנצ'סטר סיטי ונבחרת ברזיל בראיון בארצו. "דווקא בגלל שהוא בחור אינטליגנטי והשחקן הכי טוב בעולם. זה שחקן שעבד קשה לאורך חצי הגמר - ורק בגלל שדברים לא הלכו כמו שהוא רצה, הוא לא יכול להמעיט במה שעשינו".

 

ליונל מסי גבריאל ז'סוס (צילום: gettyimages)
ז'סוס שומר על מסי. "כעסתי עליו"(צילום: gettyimages)

 

"זה היה מצער", המשיך ז'סוס. "אבל זה בטח היה גם בלהט הרגע. עכשיו שהוא כבר אחרי זה, אני מקווה שיירגע ויבין שהדברים שהוא התלונן לגביהם לא היו. הוא הרי לא אחד שמחפש פרובוקציות". ז'סוס

התייחס גם לזכייה של ברזיל בקופה הביתית: "היה לנו חשוב מאוד לזכות בתואר ולשמור על המסורת שבכל פעם שאנחנו מארחים את הטורניר - אנחנו גם מניפים את הגביע".

 

הנבחרת של צ'יצ'ה, למי ששכח, סיימה טורניר מצוין עם שער חובה אחד בלבד, אותו ספגה רק במהלך ה-1:3 על פרו בגמר (וגם הוא הגיע בפנדל). בכך החזירה לעצמה את התואר אותו לקחה בפעם האחרונה ב-2007.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים