שתף קטע נבחר

רוביניו: "רוצה לסיים את הקריירה בסאנטוס"

הברזילאי רוצה להמשיך את הרומן עם מועדון נעוריו אך מבהיר: "יש לי חוזה במנצ'סטר סיטי ואסור לי לשכוח את היחס הטוב שקיבלתי שם". לסיום, עקץ גם את ריאל מדריד: "התייחסו אליי כאילו אני כלום"

אין כמו בבית. תקופה לא קלה עברה על רוביניו במנצ'סטר סיטי, במיוחד מאז שרוברטו מאנצ'יני מונה למאמן ה"סקיי-בלוז", אולם כעת, שלושה שבועות לאחר המעבר למועדון נעוריו סאנטוס, נראה שהכוכב הברזילאי גילה מחדש את חדוות המשחק.

 

"סאנוס זה הבית שלי, אני מרגיש פה נהדר ונהנה לשחק", אמר רוביניו, שכבש בבכורה המחודשת שלו במועדון בשבוע שעבר: "אני חיי במדינה שלי ונמצא קרוב למשפחתי - טוב לי ואני רוצה להישאר כאן כמה שיותר זמן".

 

חשוב לציין כי לברזילאי בן ה-26 חוזה בשורות הסיטיזנס ותקופת ההשאלה שלו תסתיים בתום העונה. עם זאת, רוביניו מעוניין להמשיך את הרומן עם קבוצתו הנוכחית: "אם זה היה תלוי בי הייתי נשאר פה עד סוף הקריירה, אבל יש לי חוזה במנצ'סטר סיטי ואסור לי לשכוח את היחס הטוב שקיבלתי במועדון".


רוביניו לצד פלה: "רוצה להישאר בסאנטוס כמה שיותר" (AP)

 

שחקן הכנף לא שכח לעקוץ את קבוצתו בעבר, ריאל מדריד: "השנה האחרונה שלי

שם הייתה קשה מאוד. הם רצו שחקן אחר, את כריסטיאנו רונאלדו והתייחסו אלי כאילו אני כלום. זה הכאיב לי מאוד".

 

רוביניו נכלל בסגל של נבחרת ברזיל, שתפגוש ב-2 במארס את אירלנד למשחק ידידות ומקווה להפגין יכולת טובה שתקנה לו גם את המקום בדרא"פ: "אני רוצה להיות השחקן הטוב ביותר במונדיאל ורואה את עצמי פורח במעמד הזה".

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוביניו: "מרגיש בבית"
צילום: AP
מומלצים