שתף קטע נבחר

0:4 ליונייטד על לידס במשחק הכנה

גרינווד, רשפורד, ג'ונס ומרסיאל כבשו לשדים האדומים במשחק מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ שנערך באוסטרליה. 1:4 לסיטי על ווסטהאם ו-0:4 לוולבס על ניוקאסל בטורניר שמתקיים בסין

מנצ'סטר יונייטד המשיכה את מסע ההכנה באוסטרליה והיום (רביעי) רשמה 0:4 קליל למדי על לידס מליגת המשנה, במשחק שנערך בעיר פרת'.

 

מייסון גרינווד כבש ראשון (7) מבישול של הרכש הטרי ארון ואן-ביסקה ומרקוס רשפורד הכפיל (27). במחצית השנייה החליף המאמן אולה גונאר סולשיאר את כל ה-11 שפתחו ונהנה משערים של פיל ג'ונס (51) ואנתוני מרסיאל (69 בפנדל).

 

מנצ'סטר יונייטד (צילום: Getty Images)
מנצ'סטר יונייטד. ניצחון קליל(צילום: Getty Images)
 

 

המשחק הבא של השדים האדומים יהיה קצת יותר מאתגר ובו הם יפגשו ביום שבת את אינטר בטורניר במשחק בסינגפור. בין הקבוצות הנוספות שישתתפו הן ריאל מדריד, באיירן מינכן יובנטוס, ארסנל וטוטנהאם.

 

במקביל מתקיים בסין טורניר בהשתתפות ארבע קבוצות פרמייר-ליג נוספות. במשחק המוקדם הביסה וולבס 0:4 את ניוקאסל. דיוגו ז'וטה כבש צמד (15 ו-40), מורגן גיבס ווייט הוסיף (32) ועצמי של תומאס אלן (85) סגר את הסיפור. הזאבים יפגשו בגמר את ן מנצ'סטר סיטי שהביסה 1:4 את ווסטהאם. דויד סילבה (33), לוקאס אנמצ'ה (36) וראחים סטלרינג (59 ו-72) הבקיעו לסיטיזנס. יתרון של מארק נובל (26 בפנדל) לא עזר לפטישים. 

 


פורסם לראשונה 17/07/2019 16:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images
מנצ'סטר יונייטד
צילום: Getty Images
מומלצים