שתף קטע נבחר

נמרוד לוי חתם לשנתיים בהפועל י-ם, בר טימור האריך חוזה

הפורוורד העמיד בעונה החולפת ממוצע של 15.2 נק' ו-7.1 ריב' באשדוד. טימור ממשיך עד 2021 ויתמנה לקפטן

נמרוד לוי חתם בצהריים (רביעי) על חוזה לשנתיים בהפועל ירושלים. הפורוורד בן ה-24 (2.08 מ'), מגיע לפיס ארנה אחרי חצי עונה מצוינת במדי מכבי אשדוד (פתח אותה במכבי תל אביב), בה העמיד ממוצע של 15.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים.

 

"אני שמח מאוד להצטרף להפועל ירושלים", אמר לוי לאחר החתימה. "ראיתי את הקבוצה השמחה והמצוינת שהייתה כאן בעונה שעברה ואני מאמין שביחד נוכל להפוך את העונה הקרובה למוצלחת עוד יותר. זה מועדון גדול עם קהל נפלא שמכוון הכי גבוה שיש ואנחנו נעבוד קשה כדי להגיע לשם".

 

  (צילום: הפועל ירושלים)
לוי. בית חדש(צילום: הפועל ירושלים)

 

עודד קטש שסימן את לוי כמועמד המוביל שלו לחיזוק עמדת הפורוורד הישראלי, הוסיף: "כולנו שמחים שנמרוד איתנו. הוא שחקן מצוין שמביא איתו יכולות מאוד מגוונות בהתקפה וחוש מצוין לריבאונד. נמרוד הוא אחד שלא מפסיק לעבוד קשה ולהתקדם משנה לשנה, גרף השיפור שלו מרשים ואני בטוח שגם בעונה הקרובה נראה אותו עושה עוד כמה צעדים קדימה ועוזר לנו לעמוד ביעדים של המועדון".

 

גם בר טימור ישחק בעונה הבאה בקבוצה וימונה לקפטן. הגארד שהיה במשא ומתן על חוזה חדש בירושלים, הגיע לסיכום עם המועדון וישחק במחזיקת הגביע עד סיום עונת 2020/21. טימור בן ה-27 הצטרף למועדון בקיץ 2014 והיה שותף כבר בעונתו הראשונה לזכייה באליפות ההיסטורית. בהמשך זכה יחד עם הקבוצה באליפות נוספת, גביע מדינה אחד ושני גביעי ווינר. בעונה החולפת עלה למקום ה-15 ברשימת קלעי כל הזמנים של המועדון בליגה, ובסך הכל רשם עד היום לא פחות מ-264 הופעות רשמיות במדי הקבוצה.

 

  (צילום: הפועל ירושלים)
טימור. ישלים שבע עונות באדום(צילום: הפועל ירושלים)

 

"הכי טבעי שאמשיך במועדון שאני הכי אוהב", אמר טימור. "עם האנשים האהובים עליי והקהל האדום שכל מילה שאוסיף עליו רק תגרע ממנו. עשינו דברים גדולים ביחד בשנים האחרונות, אתן את הכל כדי שגם בשנתיים הקרובות נמשיך לעשות את זה. יאללה הפועל"

 

ירושלים סגרה את הסגל הישראלי הבכיר שלה לעונה הבאה שכולל בנוסף לטימור ולוי גם את תמיר בלאט ועידן זלמנסון. לקבוצה יש גם ארבעה זרים שחתומים כבר - ג'ייקבון בראון, ג'יימס פלדין, טיישון תומאס וסולימאן בריימו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל ירושלים
נמרוד לוי
צילום: הפועל ירושלים
מומלצים