שתף קטע נבחר

צילום: גטי אימג'ס

אול אין: סרינה והאלפ מסתערות על התואר בווימבלדון

האמריקנית מחפשת להשתוות לקורט עם הכי הרבה זכיות בגראנד סלאמים בהיסטוריה (24), הרומנייה שואפת להשיג את הגביע השני שלה בקריירה באחד מארבעת הטורנירים הגדולים. וגם: הגמר ביניהן בסינגפור שעדיין יושב לסרינה בראש. הכל מוכן להתמודדות ביניהן אחר הצהריים (16:00) באול-אינגלנד קלאב

אין ספק שלנצח את סרינה וויליאמס זה הישג יוקרתי בקריירה, אבל לטווח הארוך מסתבר שהוא ממש לא משתלם. תשאלו את מריה שראפובה שגברה על הטניסאית האמריקנית בגמר ווימבלדון 2004, ושילמה על כך אחר כך ב-18 הפסדים רצופים במפגשים ביניהן.

 

ב-2014 סימונה האלפ עשתה את אותו הדבר אחרי שמחצה את סרינה בגמר טורניר הסבב בסינגפור עם 0:6, 2:6, ומאז הרומנייה הפסידה ליריבתה שש פעמים ברציפות, כולל פעמיים בגראנד סלאמים. אחר הצהריים (שבת, 16:00) הן ייפגשו שוב, הפעם בגמר ווימבלדון.

 

סרינה וויליאמס וסימונה האלפ בסיום המשחק (צילום: AP)
סרינה והאלפ. קרב ענקיות(צילום: AP)

 

למרות שכבר נקמה בהאלפ, סרינה לא שוכחת לה את ההפסד ההוא. שלשום, אחרי שהבטיחה את מקומה בגמר בזכות הניצחון הקליל על ברברה סטריקובה הצ'כית - 1:6, 2:6, היא אמרה: "המפתח הכי גדול במפגשים בין האלפ לביני זה אותו גמר בסינגפור. לא שכחתי אותו, אף פעם לא אשכח אותו. היא שיחקה מדהים, ויכולה לשחק באותה רמה שוב".

 

סרינה יודעת שיש לה ממה לחשוש כשהשתיים יעלו למגרש המרכזי בווימבלדון לקרב על התואר. האלפ נמצאת בכושר פשוט פנטסטי, זזה בביטחון ופוגעת בכדור בצורה נהדרת. זו אולי התקופה הכי טובה בקריירה שלה. מנגד, אסור לשכוח שזה גמר ראשון שלה על הדשא באול-אינגלנד קלאב, והיא פחות מנוסה מסרינה במעמדים הללו. להאלפ יש בסך הכל תואר גראנד סלאם אחד, רולאן גארוס 2018, ועבורה זה גמר חמישי באחד מארבעת הטורנירים הגדולים בעולם הטניס.

 

סימונה האלפ  (צילום: AFP)
האלפ. בכושר נהדר(צילום: AFP)

סרינה וויליאמס (צילום: EPA)
סרינה. רוצה לעשות היסטוריה(צילום: EPA)

 

"זה אחד הרגעים המאושרים בחיי ואני שמחה להגיע לגמר, אמרה האלפ אחרי שניצחה את אלינה סביטולינה בחצי – 1:6, 3:6. "אני נלחמת בכל פעם שאני עולה למגרש, לא מוותרת על אף נקודה ומקווה שככה זה יהיה גם בגמר".

 

עבור סרינה מדובר במשחק לא פחות חשוב, אם לא יותר. האמריקנית מחפשת תואר גראנד סלאם מספר 24 בקריירה, ובכך להשתוות למרגרט קורט עם מספר תארי הגראנד סלאם הגדול ביותר בהיסטוריה. תוסיפו לזה את העובדה שסרינה לא זכתה בגראנד סלאם מאז שילדה את בתה אלכסיס אולימפיה לפני שנתיים, ותבינו עד כמה היא רעבה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
סרינה וויליאמס, סימונה האלפ
צילום: AP
מומלצים