שתף קטע נבחר

אשתו של תאודוסיץ': "הוא חותם בכוכב האדום"

מכה למכבי ת"א? יליסבטה אורסאנין אמרה במהלך הצגה בה היא משתתפת כי בעלה החליט לשחק בעונה הבאה בסרביה. בהמשך בן זוגה למופע הסביר את תשובתה. רכש מרשים נוסף מה-NBA לברצלונה

האם מילוש תאודוסיץ' יחתום בסופו של דבר דווקא בכוכב האדום בלגרד? אשתו של הרכז בן ה-32, יליסבטה אורסאנין, שחקנית במקצועה, השתתפה אתמול (חמישי) בהצגה "מלון 88", בה היא והשחקן שלצדה, ולדימיר אלקסיץ', מאלתרים תשובות תוך כדי המופע.

 

בשלב מסוים שאל אותה בן זוגה להצגה היכן ישחק בעלה בעונה הבאה? התשובה הייתה "בכוכב האדום בלגרד".

 

 

בהמשך התראיין אלקסיץ' לתחנת רדיו מקומית ואמר שאורסאנין ידעה טוב מאוד שהשאלה הזאת הולכת להגיע. מצד שני, הוא אמר שזו לא הפעם הראשונה שהוא שואל אותה במהלך המופע באיזו קבוצה ישחק תאודוסיץ', ובכל פעם היא עונה תשובה עם עיר אחרת: "פעם אחת היא אמרה מוסקבה, אחר כך אתונה ועכשיו היא הגיעה לכוכב האדום".

 

ברצלונה הודיעה רשמית: אלכס אברינס חתם

אחרי שצירפה את ניקולה מירוטיץ' מה-NBA, ברצלונה החתימה שחקן נוסף שמגיע מהליגה הטובה בעולם. הקטלאנים הודיעו על צירופו של אלכס אברינס לשנתיים הבאות. הספרדי בן ה-25 שיחק בעבר ארבע עונות בברצלונה, וב-2016 עבר לאוקלהומה סיטי ת'אנדר.

 

במהלך העונה החולפת הוא הפסיק לשחק (לקח חלק רק ב-31 משחקים), בקבוצה טענו כי מדובר בסיבות אישיות ובספרד דווח כי הוא סובל מדיכאון. לאחרונה העלה אברינס סרטון לרשתות החברתיות ובו מודיע כי האהבה לכדורסל חזרה לו והוא ישוב לשחק. אברינס הספיק לשחק 174 משחקים ב-NBA במשך שלוש עונות בת'אנדר, והעמיד ממוצע של 5.3 נקודות ו-1.4 אסיסטים ב-16 דקות.

 

ההודעה הרשמית של ברצלונה על ההחתמה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים