ההפריה שהסתבכה בארה"ב: ההורים קיבלו את תינוקם בגיל חודש וחצי

בשל בלבול במרפאת הפוריות, אישה מניו יורק נשאה עוברים של 3 זוגות - שאף אחד מהם אינו שלה. בתום מאבק משפטי, אשוט ואנני מניוקיאן זכו בחזקה על בנם כשהוא בן 6 שבועות. "זכרונות שלא יחזרו"

זמן צפייה: 02:20

הבלבול במרפאת הפוריות: בני הזוג אשוט ואנני מניוקיאן עברו בשנה שעברה טיפולי הפריה, שני עוברים הושתלו ברחמה של אנני - אך ההיריון לא התפתח. כמה חודשים לאחר מכן, הודיעו להם ממרפאת הפוריות שהעוברים שהושתלו ברחמה של אנני כלל לא שלהם, וכי העוברים שלהם הושתלו ברחמה של אישה מניו יורק, שילדה שני ילדים בחודש מארס. השניים התבקשו לעבור בדיקות גנטיות, שהוכיחו שאחד משני הילדים הוא בנם הביולוגי.

לאחר שניהלו מאבק משפטי כדי לקבל חזקה על בנם, עברו שישה שבועות ארוכים עד שזכו לחבק אותו. "כל הזכרונות האלה לא יחזרו לעולם", סיפר אשוט. אנני אמרה כי "אני מרגישה בכל יום כאילו נשדדנו. לא זכיתי להחזיק אותו, לא התאפשר לי לשאת אותו ברחמי ולא להרגיש אותו בועט". "זה כל כך קשה לא לדעת איפה הילד שלי", המשיכה. "פשוט ישבנו שם, הבטנו זה בזו ובכינו כל היום, כי לא ידענו אם נראה אותו אי פעם".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

בשל טעות במרפאת פוריות: אישה ילדה תאומים של שני זוגות אחרים

"מפחד להיות הקורבן הבא": הנערים ממוצא אתיופי על תחושת הזרות

עבור איראן – מעצר המכלית שלה הוא איתות הסלמה מארה"ב • פרשנות

אשוט ואנני מניוקיאן
אשוט ואנני מניוקיאן | צילום: החדשות 13

כזכור, בתחילת השבוע נחשף סיפורם הבלתי נתפס של בני זוג מניו יורק, שתבעו את מרפאת הפוריות בה טופלו לאחר שבשל טעות בטיפולי ההפרייה, ילדה האישה תאומים השייכים לזוג אחר. האם, ממוצא אסיאתי, ילדה זוג תאומים שאינם אסיאתים, וכל אחד מהם מתאים גנטית לזוג אחר שהשתמש בשירותי המרפאה. הזוג האסיאתי נאלץ לוותר על שני הילדים שנולדו להם, ולמסור אותם להורים הביולוגיים שלהם.

הטעות כאמור, התגלתה רק אחרי הלידה, כאשר התינוקות הלבנים - נולדו לזוג ממוצא אסיאתי. המרפאה להפריה חוץ גופית בלבלה בין העוברים של שלושה זוגות שונים - ואף אחד מהתינוקות לא שייך לבני הזוג מניו יורק, שהיו בטוחים במשך תשעה חודשים שההפריה הצליחה ושעומדים להיוולד להם תאומים. "מה לגבי האישה? מה היא עוברת עכשיו? תודה לאל שקיבלנו את ילדנו חזרה, אבל לה לא נותר לה דבר", סיכמה אנני.