לא ייאמן

נתפס נוהג בפסילה; יומיים לפני שנכנס לכלא

במסגרת פעילות המשטרה באזורי היישובים הערביים, נתפסו נהגים שלא מחזיקים ברישיון, או נפסלו לנהיגה. נהג אחד נתפס יומיים לפני כניסתו למעצר בגין עבירות תנועה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרכב (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר שנשפט וקיבל מאסר בפועל בגין עבירות נהיגה, הוא נתפס שוב, יומיים לפני שהיה אמור להיכנס למעצר בפועל, היום (ראשון) הגישה נגדו המשטרה כתב אישום.

הצעיר בן 25, הוא תושב שפרעם ובנוסף הוא נהג חדש. לאחרונה הוא נשפט על עבירות תנועה קודמות שהוא ביצע, ונידון לתשעה חודשי מאסר.

השוטרים שערכו בדיקה שגרתית באזור העיר שפרעם, כגילו לאחר בדיקה קצרה כי מדובר בנהג שיש עליו עבירות חמורות, והוא אמור להיכנס בשל כך לכלא.

הנהג שעונש המאסר שהוטל עליו ועונש המאסר המותנה שהוטל עליו לא הרתיעו אותו מלשוב ולעלות על ההגה נעצר,נחקר והיום בתום חקירה מקצועית וזריזה, הגישה חטיבת התביעות של המשטרה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של נהיגה בפסילה ונהיגה ללא פוליסת ביטוח בתוקף בבית משפט השלום לתעבורה בעכו.

בתוך כך, במסגרת אכיפת המשטרה באזורי המשולש הערבי, גם בכפר אעבלין, הבחינו שוטרים בנהג שברגע שהבחין בהם, ניסה לשנות את מסלול נסיעתו בכדי להמלט מבדיקתם. השוטרים המשיכו בנסיעתם אחרי הנהג, עד אשר חנה רכבו בחניה

בבדיקה שערכו השוטרים התברר, כי מדובר בנהג שאינו מחזיק ברשיון כלל, והוא פסול מנהיגה וכי עונש מאסר מותנה לתקופה של 8 חודשים מרחף מעל ראשו. עוד התברר, כי רק לפני שנה ריצה החשוד עונש מאסר בגין עבירות דומות.

החשוד בן ה-40 תושב חיפה נעצר, נחקר והיום לאחר חקירה יסודית ומהירה (ראשון) חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של נהיגה בפסילה, נהיגה ללא רשיון נהיגה ונהיגה ללא ביטוח בתוקף.

ממשטרת ישראל נמסר, כי "תמשיך לפעול כנגד עברייני התנועה ותביאם לדין במטרה להרתיעם ובמטרה להפוך את התנועה בכבישים הבינערוניים ובישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי הרגל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר