מטוס של אל-על, ארכיון (צילום: יונתן בייסקי, חדשות)
מטוס של אל-על, ארכיון | צילום: יונתן בייסקי, חדשות

ועד עובדי אל-על הנחה להתפקד לליכוד - ועורר קולות מחאה: בהודעה שנשלחה היום (ראשון) לעובדים נכתב כי "בישיבה האחרונה של נציבות העובדים התקבלה החלטה חשובה - לבצע התפקדות של עובדי אל-על למפלגת הליכוד". יו"ר הוועד קרא לעובדים להתפקד עם בני משפחותיהם "ללא קשר לעמדות". דיילים מחו על המכתב: "לא יאומן שמכריחים אנשים להיות חלק מפוליטיקה שהם לא מאמינים בה".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

עוד נכתב במכתב של שרון בן יצחק, יו"ר מועצת העובדים אל-על: "ככל שיתפקדו יותר עובדים ובני משפחותיהם (הבוגרים), כך נוכל לחזק את כוח העבודה הארגוני שלנו". בן יצחק הוסיף: "על כן, חברי מועצת העובדים ממליצים לכם, עובדי אל-על, להתפקד למפלגת הליכוד יחד עם בני משפחותיכם (ללא קשר להשקפותיכם הפוליטיות) במטרה להגדיל ולחזק את כוחנו כקבוצה משמעותית ובעלת השפעה במשק הישראלי".

יו"ר הוועד הוסיף: "בימים הקרובים יופצו טופסי הצטרפות למפלגת הליכוד בקרב העובדים. אנו מקווים להיענותכם ולהירתמותכם למהלך חשוב זה".

מספר דיילים אמרו לחדשות 12 Online: "זה גועל נפש". חלקם טענו שרוב הדיילים ממש לא מאמינים בהשקפות של הליכוד ולא מבינים למה הם צריכים להתפקד למפלגה שהם כלל לא מאמינים ותומכים בה.