תיעוד נרחב מהלוויה

אביו של בנימין הספיד בבכי: "בכל העולם התפללו בשבילך"

הרב ישראל מאיר ביגלאייזן, אביו של הילד שנפצע מתאונת הפגע וברח בחול המועד פסח ונפטר היום בבית החולים, הספיד במהלך ההלוויה והודה לכל המתפללים לרפואתו: התפילות לא הלכו ריקם (ארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מאות השתתפו היום (ראשון) במסע הלווייתו של הילד בנימין ביגלאייזן, שנפגע בתאונת הפגע וברח במהלך חג הפסח האחרון, ונפטר היום בבית החולים.

אביו, הרב ישראל מאיר, הספיד והודה לכל האנשים שהתפללו במהלך החודשים האחרונים לרפואת בנו. האבא סיפר כי מאות קיבלו על עצמם שלא לשוחח בטלפון בתוך בית הכנסת, לרפואת בנו.

"התפילות לא הלכו ריקם. הרגשנו בחודשים האחרונים שאנחנו משפחה גדולה. התפללו בכל העולם להחלמתו וזה חיזק אותנו", אמר.

האבא הוסיף כי הוא רוצה להודות לקב"ה על שזכה בבן כזה. הוא תיאר כיצד בנימין, שהיה ילד חכם, היה מתעניין ושואל שאלות רבות מתוך רצון ללמוד ולהחכים.

בסוף הדברים הודה האב לרופאים ולצוות בית החולים, כאשר הוא מספר כיצד פעלו מעל ומעבר על מנת לעשות הכל לטובת בנימין ובני המשפחה.

כזכור, מכתב האישום עולה, כי ביום ראשון של חול המועד, בשעות הערב, נהג סנדרוסי ברחוב גולדה מאיר בירושלים, ומאיר גמליאל נסע עמו ברכב. הם הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי, כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה.

"באותה עת חצה את הצומת הילד בן ה-11, כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הנפגע את הכביש הורה אדום. סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בנפגע - שהיה על מעבר החצייה".

עוד נכתב, כי "הנאשמים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שעמדו על הפגיעה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהנאשמים הושיטו עזרה לנפגע, מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר