לעצב את הבית עם טפטים - לא מה שחשבתם

רגע לפני הקיץ: טרנד הטפטים ומדבקות הקיר כבר כמה שנים צובר תאוצה בישראל עם אפשרויות לשינויים בבית וליצור חווית עיצוב מחדש ברגע (עיצוב, שיווקי)

טרנד הטפטים (צילום: סטיק דה קור)

דמיינו שבמקום להרוס את הקיר הישן, תוכלו פשוט להדביק עליו טפט חדש, או במקום לצבוע את כל חדר הילדים – תוכלו לפאר אותו עם ציורים מגוונים, צבעוניים ועשירים.

לא רק תמונות, אלא גם אפשרויות שבעבר היו נתלות כתמונה, כמו ברכת אשר יצר, ברכת הבית, ואפילו חורבות ירושלים. האמת? בדרך כלל בטפטים ומדבקות קיר אפשר גם פשוט לבחור תמונה בעצמכם שתהפוך לטפט ענק או מדבקת קיר בגודל של תמונה.

האם זה באמת עמיד? איזה עיצובים יכולים להיות? והאם המגזר מצטרף לטרנד – ואיזה עיצובים יכולים להיות מתאימים? יצאנו לבדוק עם איציק ואקנין, שכבר 7 שנים מנהל את סטיק דקור אתר עם מגוון ענק של טפטים ומדבקות קיר לכל חדרי הבית.

איך אתם בוחרים עיצובים לטפטים? ואקנין לא מהסס לומר שהבחירה תלויה לפי טרנדים מתחלפים ולפי הביקוש "אנחנו בודקים טרנדים, יש מעצבות שחוקרות את הטרנדים מה הולך בארץ ומה בחו"ל – ולפי זה אנחנו מעלים אפשרויות לאתר, עיצובים שמתעדכנים כל הזמן".

יש לכם גם מעצבים ועיצובים משלכם? “כן, יש לנו צוות של 3 מעצבים שמביאים גם דוגמאות מקוריות שלנו, או שפועלים לפי בקשות של לקוחות, כמו למשל במשרדים שבוחנים מהו 'החזון' של הלקוח ולפי זה מתאימים עיצוב. אלו מקומות שבדרך כלל יש להם תקציב לעיצוב יותר מקורי אישי. אבל בדרך כלל רוב האנשים רוצים יחידות בודדות, ולכן עדיף להסתכל באתר שלנו שם יש מעל 10,000 עיצובים בצבעים שונים ובגדלים שונים".

מערה עם כדורים מרחפים - לרכישה לחץ כאן. צילום: סטיק דקור
בריקים לבנים לחלל הבית - לרכישה לחץ כאן
בריקים לבנים לחלל הבית - לרכישה לחץ כאן צילום: סטיק דקור
הגדלה
חיתוכי צורות שיש לבן - לרכישה לחץ כאן
חיתוכי צורות שיש לבן - לרכישה לחץ כאן צילום: סטיק דקור
הגדלה
חיתוכי צורות אפורות - לרכישה לחץ כאן צילום: סטיק דקור מדבקת קיר פריחת הדובדבן - לרכישה לחץ כאן צילום: סטיק דקור הגדלה
מדבקת קיר פריחת הדובדבן - לרכישה לחץ כאן צילום: סטיק דקור
בובה וספר - לרכישה לחץ כאן צילום: סטיק דקור ציור חורבות ירושלים - לרכישה לחץ כאן צילום: סטיק דקור הגדלה
ציור חורבות ירושלים - לרכישה לחץ כאן צילום: סטיק דקור

חיתוכי צורות – טרנד מאוד חזק בעיצוב

למה בעצם לשים טפט? הוא יכול להחליף ממש עיצוב של קיר? “טפט יכול יכול להחליף שיפוץ. בהחלט. גם הרבה עושים את זה. במקום לכסות קיר שקצת התיישן והוא לא כל כך יפה כמו בעבר. אבל צריך להוסיף סייג חשוב: אם הקיר מתקלף לגמרי או הרוס אז גם הטפט לא יחזיק עליו. צריך שהקיר יהיה מוכן 'ובריא', ואז זה חוסך לך שיפוץ. יש כאלה למשל שאוהבים לשנות את הקירות הלבנים בצבע או בטקסטורה של בטון או חיתוכי צורות – טרנד מאוד חזק עכשיו שהרבה שואלים עליו, ובטח חלקכם כבר ראיתם אצל מישהו בבית דוגמאות כאלה".

.בוא נשאל ת'כלס, טפט זה גם לשמרנים או שזה רק לכאלו שמכילים שינויים קיצוניים? “טפט יכול להיות שמרני, יש אנשים שאוהבים דברים רגועים כמו בריקים לבנים, וישנם כאלו שאוהבים דוגמאות של פרחים, או ממש נגיעות קטנות של צורות והרוב נקי ולבן. מהצד השני יש לנו גם דוגמאות של הרבה גרפיטי ודוגמאות 'רועשות' יותר לחדרי נוער, יותר צבעוניים ומקושקשים, אז כל אחד והאופי שלו והרצון שלו. יש לנו הרבה לקוחות, מבוגרים, שרוצים להחליף את הקירות הלבנים במשהו יותר מעניין – וטפטים זה פשוט הפתרון המושלם בשבילם".

טפטים זה דבר מתחלף? זאת אומרת, ישנם כאלו שקונים אצלך פעם בכמה זמן? “יש כאלו שהחליפו כל שנתיים-שלוש טפט, והיה לי מישהו שאפילו החליף כל חודש טפט במשך כמה חודשים. אבל למה להחליף טפט? הם עמידים ונשמרים והם לא פוגעים בקיר ובצבע".

הטפטים עמידים למים? הדבק לא יורד? “הטפטים שלנו מגיעים עם שכבה מיוחדת והמים לא יכוליםלהרטיב את הטפט – אלא אם כן הייתה בקיר רטיבות מלפני. אבל טפטים ומדבקות קיר יכולים להחזיק גם כמה שנים טובות".

אתה מזהה גידול במגזר בקניית טפטים ומדבקות קיר? “הרבה מהציבור החרדי אוהבים טפטים, יותר מהציבור הכללי. ישנם כאלו שברגע שהם קנו פעם אחת אפילו נהיו אובססיביים. אנחנו עובדים עם גני ילדים במגזר, חנויות מאמה שערים, בית"ר עלית, וגם בטבריה ובבני ברק מוכרים את העיצובים והטפטים שלנו. יש לנו גם מדבקות קיר מעוצבות למגזר".

"אבל חשוב להדגיש, שלא חייבים לבחור דוגמאות שלנו. אם ראיתם דוגמא יפה במקור אחר, או יש לכם תמונה או צילום שתרצו שיהפכו לטפט או מדבקת קיר – זה אפשרי בהחלט. מדבקת קיר יכולה להחזיק גם 5 שנים ומעלה, ככה במקום תמונה עם מסגרת שיכולה להיות לא יפה, אפשר פשוט מדבקת קיר, ואפילו הדפסה על זכוכית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר