עוקבים אדוקים של המדור בוודאי זוכרים שדיווחנו  בשבוע שעבר על אישה מגעילה שתיעדה את עצמה מלקקת גלידות בסופרמרקט בטקסס – ובכן כעת, ישנה התפתחות דרמטית בפרשה. על פי הדיווחים, המשטרה עצרה ביממה האחרונה את האישה מהסרטון והתברר כי מדובר בקטינה.

הפרשה התפוצצה ברשתות החברתיות בשבוע שעבר, לאחר שהתיעוד של האישה המסתורית מלקקת את הגלידה מן הקרטון ואז מחזירה אותו למקרר הפך לוויראלי. "מה זאת ההתנהגות פסיכוטית הזו?!", נכתב בשורת התיאור של הסרטון, אשר נצפה כמעט 13 מיליון פעמים בטוויטר בלבד. כעת, דווח שהיא אותרה ונעצרה על ידי כוחות המשטרה של סן אנטוניו – עיר מגוריה.

 

כלי התקשורת המקומיים מדווחים כי מדובר בקטינה מן האזור ועל כן, הם לא מתכוונים לפרסם את שמה. לפני הפרסומים על מעצרה, דווח כי היא עשויה לעמוד למשפט על חבלה בדרגה שנייה, עברה פלילית עליה ניתן לקבל עונש שנע בין שנתיים ל-20 שנות מאסר, כמו גם קנס כספי של עד 10,000 דולר.

כעת, לאחר שהתברר שהיא קטינה, התמונה השתנתה לחלוטין. ג'סיקה פבסוורת', דוברת תחנת המשטרה בלופקין (מזרח טקסס), התייחסה לדיווחים ואמרה שהמשך הטיפול בחשודה הועבר למחלקה לעבריינים צעירים במדינה. נכון לעכשיו, עדיין לא פורסם כתב אישום והפרשה עדיין מתפתחת.