מכחיש את ה'חסינות'

בנימין נתניהו תוקף את אהוד ברק: "רודן קטן"

ראש הממשלה התייחס בשידור חי לחוק החסינות ואמר כי "אין צורך בזה ולא צריך את זה כי לא היה כלום ולכן גם לא יהיה כלום" • בנוגע לחמאס אמר: "נערכים למערכה גדולה" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ערך היום (ראשון) שידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, והתייחס לשאלות הגולשים, תקף את אהוד ברק והתייחס לחוק החסינות.

לדבריו, "לא כללנו שום שינוי בחוקי החסינות עם המפלגות איתן חתמנו הסכמים קואליציוניים. הלכנו להקים איתן ממשלה, אף אחד לא ידע שלא נקים ממשלה, והעובדה היא שלא כללנו את זה".

"אין צורך בזה, לא צריך את זה, קודם כל כי לא היה כלום ולכן גם לא יהיה כלום אבל מעבר לכל דבר אחר - יש חוק קיים ולא צריך חוקים חדשים".

נתניהו תקף: "זה הכל בלופים של אהוד ברק שמקשקש על "קץ הדמוקרטיה" - זה קשקוש ואוויר חם. לא יהיה שום שינוי בחוקי החסינות".

הוא הוסיף, "האיש הזה הוא רודן קטן, הוא קובע מי יהיה בתוך המפלגה, לא נותן שם דמוקרטיה. זוכרים שאמר שיהיה צונאמי מדיני. ישראל בפריחה מדינית הכי גדולה שלו".

"הדמוקרטיה הישראלית איתנה והדבר האחרונה שהיא זקוקה לו היא ההטפות של אהוד ברק. זה איש שניצל כי שניים ממכריו שמרו על זכות השתיקה, אחד מהם הוא אלדד יניב. והוא עדיין לא מדווח על שני מיליון הדולר שקיבל מקרן וקסנר".

בתשובה לשאלת הגולשים על המצב בעוטף עזה מול חמאס, אמר ראש הממשלה: "המדיניות שלי היא אחת - לחפש את השקט של תושבי הדרום, אבל בלית ברירה נערכים למערכה גדולה".

מ'כחול לבן' נמסר בתגובה: "זהו זיגזג נוסח נתניהו מודל 2019: אפריל: "לא אקדם חוק חסינות". מאי: קונה מפלגות במו"מ רק תמורת חוק החסינות. יולי: "לא יהיה שינוי בחוקי החסינות". מישהו עוד מאמין לו?".

אהוד ברק הגיב: "לא יהיה כלום כי אין כלום? ביבי, אני מכיר אותך היטב. לפי קצב פליטת השקרים, מחוג הלחץ שלך מתקרב ל- 100. ביבי, תשתה קצת מים. רק התחלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר