"היה לי יום שחור - ככה אני מקנה ביטחון לילדים": כך הסבירה את עצמה כרמל מעודה, "הגננת המתעללת", בחקירתה הראשונה - עוד לפני שידעה שבידי המשטרה תיעודים מפלילים לכאורה. על פי הפרסום הבוקר (ראשון) בידיעות אחרונות, מעודה אמרה את הדברים בזמן שהחוקרים הציגו לה לראשונה את החומרים הקשים שהגיעו לידיהם ממצלמות האבטחה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

על פי הדיווח, כשהציגו חוקרי המשטרה סרטון אחר שבו היא נראית פוגעת באחד הילדים אמרה מעודה: "ביום הזה הייתי שטן". אתמול נעצר צעיר בן 18 מקרני שומרון החשוד בהצתת ביתה של הגננת - והכחשתו למעורבות באירוע. "חפשו את האדם הנכון, אני לא עשיתי כלום", אמר החשוד לחוקרים. למרות זאת, המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו.

החשוד, צעיר בן 18 מההתנחלות קרני שומרון, נעצר לאחר שחוקרים שצפו בסרטוני האבטחה ממצלמות הממוקמות בקרבת ביתה של הגננת, קבעו כי הוא ביצע את המעשה. אתמול סיפר גורם המעורה בחקירה כי נלקחו דגימות משלושה מוקדים שונים באזור המחסן שבקומת הקרקע של הבניין, שם על פי ההערכות, החלה השרפה. כלל הדגימות שנלקחו הועברו לבדיקת מעבדה.

בחקירתו הכחיש החשוד כל קשר לגן של מעודה ולהצתת ביתה וטען כי לא עשה דבר. קרוב משפחתו סיפר כי היה מופתע לשמוע שנעצר. "זה ילד טוב שלא קשור לעניינים האלה", סיפר. "אני מתקשה להאמין למה שאני שומע בחדשות".