נעצר יחד עם אביו

פיגוע הדריסה: המחבל שפצע חמישה לוחמי צה"ל - נלכד

במהלך פעילות כוחות צה"ל ושב"כ, לאחר פיגוע הדריסה סמוך לכפר חיזמא, נעצר המחבל - יחד עם אביו. מהחקירה עולה כי המחבל זיהה את הלוחמים ודרס אותם. 3 נפצעו בינוני ו-2 קל (צבא וביטחון)

(צילום: דובר צה"ל)

חמישה לוחמים של צה"ל, נפצעו אמש (מוצאי שבת) בפיגוע דריסה בסמוך למחסום חיזמא, מצפון לשכונת פסגת זאב בירושלים. שלושה מהלוחמים נפצעו באורח בינוני ושניים נפצעו באורח קל.

במהלך הלילה, בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל ושב"כ, נעצר המחבל החשוד בדריסת הלוחמים, יחד עם אביו. דובר צה"ל מסר כי "המחבל ואביו נתפסו בתום סריקות ובידוק במחסום של כוחות צה"ל במרחב, בעקבות פעילות מודיעינית של שב"כ. השניים נלקחו לחקירת כוחות הביטחון".

הלוחמים שנפצעו הם מכוח של פיקוד העורף שעסקו בתגבור צירים כאשר כפי הנראה הכוח היה במשימה באזור שבין חיזמא לענתות וכאשר בדק דבר מה, הוא הופתע על ידי המחבל שפגע בהם עם הרכב.

עוד נמסר מדובר צה"ל כי "מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי מדובר בפיגוע דריסה, במהלכו המחבל זיהה את הלוחמים ששהו בנקודה לצד הדרך במהלך משימה מבצעית ודרס אותם. כתוצאה מפגיעת הרכב נפצעו שלושה לוחמים באורח בינוני ושני לוחמים נוספים באורח קל. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

"צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעל לסיכול ניסיונות פיגוע וללכידת מחבלים".

פרמדיק מד"א דוד טרכטנברג סיפר כי "כשהגענו המקום היה חשוך, ראינו 4 פצועים שוכבים בצד הכביש כולם היו בהכרה מלאה, אחד מהם גבר בשנות השלושים סבל מחבלות בפנים ובגפיים, צעירה כבת 20 סבלה מחבלה בראש ובפנים ושני צעירים נוספים כבני 20 סבלו מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותם בדחיפות לבתי החולים כששניים מהם במצב בינוני ושניים במצב קל".

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר אמש כי "לבית החולים הגיעו 3 פצועים מהאירוע בחיזמא. פצועה ופצוע במצב קל עד בינוני ופצוע נוסף במצב קל כלל הפציעות הן באזורי הגפיים. הפצועים הועברו להמשך בדיקות וטיפול.

מבית החולים 'הדסה הר הצופים' נמסר כי לבית החולים "פונה הלילה פצוע אחד כבן 30 מארוע דריסה באזור חיזמא. מצבו קל עד בינוני, סובל מחבלת גפיים ונמצא בהכרה מלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר