עוררה שערה: איך הפכה תינוקת מיפן לפרזנטורית החדשה של פנטן?

צ'נקו הפכה לכוכבת אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים בזכות רעמת השיער הענקית שעל ראשה, וכשיש עוקבים - יש קמפיינים • בינתיים בווימבלדון, הילד הרע של עולם הטניס מסעיר את הרשת • טכנומן

זמן צפייה: 04:30

מבת השנה וחצי שהפכה לפרזנטורית החדשה של פנטן, דרך מהדורת לגו מיוחדת של סיינפלד ועד לשחקן הטניס שלא מפסיק לעורר שערוריות - אלו הם הדברים שהעסיקו את הרשת בימים האחרונים.

חברת הענק "פנטן" גייסה פרזנטורית חדשה לפרסם את המותג ביפן – תינוקת בת שנה וחצי שהפכה לכוכבת אינסטגרם בזכות רעמת השיער האדירה שעל ראשה בגיל כל כך צעיר. כשאמא שלה הבחינה בתופעה, היא פתחה לה חשבון אינסטגרם שהפך את צ'נקו התינוקת לתופעת רשת עם מאות אלפי עוקבים. ועם העוקבים – מגיעים גם הקמפיינים. חברת הענק אימצה את התינוקת ושמה אותה במרכזן של פרסומות ביפן. "היא סמל נפלא למגוון תרבותי", ציין בכיר בחברה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"זה התיקון שלי": הסטרטאפ המשפחתי של הקומיקאי אמירם טובים

"50 זה ה-30 החדש": החברות הכי טובות שיוזנקו ל"מרוץ למיליון"

פעם נוספת: תקלה עולמית בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק

הפרזנטורית החדשה של ''פנטן''
הפרזנטורית החדשה של ''פנטן'' | צילום: החדשות 13

בינתיים בווימבלדון – ניק קיריוס, הילד הרע של עולם הטניס שמאחוריו כבר שערוריות רבות מחוץ ועל המגרש, עושה זאת שוב – השערוריה הפעם הגיעה במסיבת העיתונאים אחרי שהפסיד במשחק לשחקן האגדי רפאל נדאל. כאשר נשאל קיריוס על ידי אחד העיתונאים אם הוא מתחרט שיצא לפאב בלילה שלפני המשחק החשוב, ענה בתגובה: "אתה נראה ממש נרגש כשאתה שואל את השאלה הזו, החיים שלך ודאי משעממים מאוד". בתשובה לשאלה אחרת אמר: "בסופו של יום זה טניס, זה באמת כזה חשוב?".

ניק קיריוס במסיבת העיתונאים
ניק קיריוס במסיבת העיתונאים | צילום: החדשות 13

ועבור אוהבי הנוסטלגיה: לכבוד ציון 30 שנים לשידור הפרק הראשון של הסדרה המיתולוגית "סיינפלד" – מעצב אמריקני יצר מהדורת לגו מיוחדת שתשחזר את הסדרה המקורית וכוללת את כל הבית של ג'רי וכמובן את כלל הדמויות מהסדרה.

מהדורת לגו ''סיינפלד''
מהדורת לגו ''סיינפלד'' | צילום: החדשות 13