פרשת החשד להתעללות בעפולה. אחת האימהות שעל פי החשד בתה סבלה מהתעללות של סייעת בגן, הקליטה שיחה עם הסייעת החשודה, בה היא לא מכחישה את דבר ההתעללות ומודה שבתקופה האחרונה עברה ימים לא קלים ואף שיתפה את בנותיה ברצונה לעזוב את הגן.

המטפלת שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים ונאסר עליה ליצור קשר עם ההורים או להתקרב לגן עד לתום החקירה. בימים הקרובים ימשיכו חוקרי המשטרה לגבות עדות מהורים נוספים בגן.

התמלול המלא:

אימא: “אין לי הרבה מה להגיד לך ל׳. אין לי. חוץ מזה, שאת אימא לילדים, והרסת לעצמך כרגע את החיים. את הרסת לעצמך את החיים, וחבל. אני כל כך, כל בוקר הייתי... לא יוצאות לי המילים, באמת. מכירה את זה שאת רוצה לבוא רותחת לבן אדם, ואז את מגיעה מול הבן אדם ונעתקות לך המילים? זה מה שקורה לי כרגע״.

סייעת: ״את יודעת מה הכי כואב? שמ׳ הסתכלה שם על הספר והיא אומרת לי ׳אבל מ׳ (הסייעת- ש.א) היא לא בן אדם רע, היא לא בן אדם רע. את יודעת שאני אוהבת את הילדים״.

אימא: ״את יודעת מה זה מזכיר לי עכשיו שאת מדברת? עם כמה שזה יישמע רע? הבחורות שאנחנו רואות בחדשות, שאנחנו רואות יום יום בחדשות ואומרות מה זה הדבר הזה?״.

סייעת: ״אני חייבת לשתף אתכן במשהו, אני בשבוע שעבר אמרתי לבת שלי שאני חייבת לדבר עם ר׳ (הגננת- ש.א) אני מפחדת להגיע למצב שאני מאבדת עשתונות, היה לי מאוד מאוד קשה, ואני הכי לא רציתי שזה יקרה״.

גננת: ״איבדת עשתונות ולא באת לדבר איתי? אני הבן אדם הראשון שבאים לדבר״.

סייעת: ״אני יודעת, ברור לי, זה ברור לי״.

אימא: ״את יודעת מה קורה לנו שאנחנו מאבדות עשתונות? את יודעת מה קורה לי שאני מרגישה חוסר סבלנות בחדר? אני יוצאת לסיגריה״.

סייעת: ״אני גם אמרתי לבנות שאני רוצה להגיד לענת שאני לא רוצה להמשיך כי, שזה לא... שזהו כאילו לפעמים עדיף להפסיק״.

אימא: ״שנה שלמה? חודשיים לפני בדיוק באותו יום?״.

הסייעת: ״הייתה לי תקופה...היה לי נורא קשה לאחרונה, באמת, ואני לא יודעת...״

אימא: "ומה ב׳ אשמה? מה היא אשמה? מה ילד אחר אשם?״.

סייעת: ״היא לא אשמה. אף אחד לא אשם״.

אימא: ״הרגשת עצבנית כשערכת אותם למפגש? קומי, לכי לנ׳ (הסייעת השנייה- ש.א) תגידי לה, קשה לי, אני יוצאת החוצה, תארגני אותם את למפגש".

גננת: ״הייתי איתם 2 דקות בחדר, לא היית איתם עכשיו...״

אמא: "גם לא היה סוער בחדר, הכל היה נראה רגוע. בלי שמע, בלי שמע את יכולה לראות שהכל היה רגוע. את יודעת מה? גם אם לא היה רגוע, 20 ילד מתרוצצים עכשיו, מה גרם..."

גננת: ״הלכת לסלון, איך את לא קוראת לי. היית בסלון, איך לא קראת לי?״.