"הייתי מוכן לפגוש את הטייס וללחוץ לו את היד": לאחר נחיתת החירום של מטוס מחברת אייר "אייר אלקטרה", שהיה בדרכו לארץ מגרמניה עם תקלה בגלגל המטוס, הנוסעים יחזרו את הדרמה שהתחוללה על הטיסה ואת הרגעים הדרמטיים.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

אחד הנוסעים סיפר כי כשהם עלו על הטיסה הכל היה כרגיל, אך עד שבזמן ההמראה הם שמעו מכות מהגלגל וחשבו שהיה פנצ'ר. הנוסע הוסיף כי הוא הבין את העובדה שאחד מהצמיגים התפוצץ בשל עבודתו בתעשייה האווירית, כמו יתר הנוסעים.

הוא המשיך לספר על הרגעים בהם הטייס הודיע להם על התקלה: "הטייס דיבר רגוע וסיפר מה קרה, הטייס היה מעולה הייתה לו אנגלית טובה". הנוסע הוסיף כי הדיילות הסבירו באיזה עמדה עליהם לשבת, ואיך להגן על הראש כדי לא לקבל מכה במידה ותהיה נחיתת חירום.

למרות הדרמה הגדולה שהתחוללה הנוסע, כמו יתר הנוסעים, סיפר כי הוא לא היה מודע לסערה בתקשורת בארץ סביב העניין. "אחותי התקשרה אלי ושאלה אותי 'אתה על הטיסה?', אמרתי לה 'כן אני על הטיסה', זהו".

בשלב מסיים מטוסי קרב ליוו את הטיסה. הנוסע סיפר כי הוא אומנם לא ראה את המטוסים, אך הניח בשל מקצועו שהם יטוסו מעל המגדל ויסתכלו במשקפת אם יש בעיה. גם נוסע נוסף סיפר כי לא ראה את המטוסים כל הזמן אבל הבחין בהם חולפים מתחת ועושים סיבוב גדול.

אותו נוסע סיפר כי שמר דווקא על קור רוח: "לא ידענו הרבה דברים, לא לקחנו את זה ברצינות חמורה", אמר והוסיף כי אפילו בנותיו, שהתקשר אליהן לאחר שהחיתה, לא היו מודעות בכלל למקרה. כמו בנותיו, גם הוא לא היה מודע לבלגאן שהתחולל בארץ בעקבות הטיסה: "בכלל לא היינו מודעים, אף אחד לא ידע, העיקר שזה נגמר בשלום וכל טוב, הייתי מוכן לפגוש את הטייס וללחוץ לו את היד".

נוסעת נוספת סיפרה כי עוד מגרמניה היא הרגישה את התקלה, אך הכל עבר בשלום. נוסע שהיה מאחוריה הוסיף כי הם קראו תהילים והתפללו כדי שהכל ייגמר.