"ככל שהקשבתי לו יותר, הבקשות שלו הפכו ליותר ויותר מוזרות", סיפר בריאן וולף, קבלן בנייה מסולט לייק סיטי אשר במדינת יוטה. בריאיון שהוא ערך לאחרונה עם כלי התקשורת באזור, הוא גולל כיצד הוא הבין שאיוּלה אג'אי בעצם ביקש ממנו לעצב לו חדר עינויים סודי מתחת למרפסת של ביתו.

אג'אי נעצר בימים האחרונים בחשד למעורבות במותה המסתורי של הסטודנטית מקנזי לואק. על פי הדיווחים, כוחות המשטרה ערכו חיפוש בביתו של החשוד לאחר תלונות של השכנים על שריפה גדולה בחצר האחורית שלו. במהלך החיפושים, הם גילו חלקת אדמה שנחפרה לאחרונה בחצר, שם נמצאו שרידי גופתה השרופה של הסטודנטית בת ה-23 יחד עם חפציה האישיים.

View this post on Instagram

A post shared by Sean Moody (@seanmoodyksl) on

וולף מספר כיצד החשוד יצר איתו קשר ימים ספורים לפני היעלמותה של לואק, סטודנטית לסיעוד וקינסיולוגיה (חקר תנועת הגוף), וביקש ממנו לעצב חלל חשוד מתחת לביתו - עם ווים שנתלים מן הקיר ויורדים עד לגובה ממוצע של בני אדם.

"הייתי כזה: 'למה אתה צריך ווים גדולים כל כך בגובה הזה?'", סיפר הקבלן, "אז הוא אמר לי שזה בשביל לתלות מדפים לבקבוקי יין". מעבר לזה, וולף התבקש לבנות את החדר כך שהוא יהיה אטום לרעשים ויוכל להיפתח אך ורק עם טביעת האצבע של אג'אי. הקבלן סרב, כמובן, ולאחר שדווח על מציאת שרידי גופתה של לואק בחצר ביתו של החשוד, הוא דיווח על כך לכוחות המשטרה.

View this post on Instagram

A post shared by kutv2news (@kutv2news) on

View this post on Instagram

A post shared by ABC4 News (@abc4utah) on

נכון לשעה זו עדיין לא ברור מה המניע לרצח, אבל מסתמן שהתברר טיב היחסים בין החשוד והקורבן. על פי החשד, ייתכן שלואק הייתה ה"שוגר בייבי" של אג'אי, כלומר, הוא מימן את אורח החיים שלה בתמורה לזוגיות/יחסי מין. במהלך חקירת התקרית, חברותיה של לואק מבית האחווה שלה באוניברסיטת יוטה סיפרו שהיא ניהלה מערכת יחסים עם שני "שוגר דאדי'ס" - ואלו מימנו לה את הלימודים. כמו כן, דווח שהיא נהגה לייעץ לנשים אחרות בקמפוס שהתעניינו בתחום.

 אג'אי נעצר ללא התנגדות בביתו ביום שבת וכעת מואשם בחטיפה, רצח ושיבוש הליכי חקירה. במידה והוא יימצא אשם בכל הסעיפים המיוחסים לו, הוא עשוי לקבל גזר דין מוות.