"הביטול טרם בטל"

אדלשטיין עדיין אופטימי: הבחירות יבוטלו?

"הביטול טרם בוטל ולא במקרה שלא ראו הודעות מתלהמות מאף צד", אמר יו"ר הכנסת שהוסיף כי "אחרי הבחירות, בדיוק אותם שחקנים יצטרכו להתעסק עם אותם נושאים" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין חזר היום (ראשון) על עמדתו כי ייתכן והבחירות יבוטלו, ולא נצעד שוב אל הקלפי. בדברים שנשא בכנס הרצליה אמר כי "תוך כמה ימים יהיה ברור אם יהיו בחירות".

לדבריו, "הביטול טרם בוטל ולא במקרה שלא ראית הודעות מתלהמות מאף צד". הוא הסביר כי "להערכתי, אחרי ה-17 בספטמבר בדיוק אותם שחקנים יעמדו סביב אותו שולחן ויצטרכו להתעסק עם אותם נושאים".

לכן טוען אדלשטיין, "היה עדיף לציבור כולו שלא היו עושים שבתון שלישי השנה, שעולה למשק מיליארדים". הוא הוסיף: "לפחות אוכל להסתכל על עצמי במראה אחרי ה-17 בספטמבר ולדעת שניסיתי".

אדלשטיין טען כי ח"כים נוספים סבורים כך. "התחושות לפני פיזור הכנסת היו 'זה לא בא לי טוב בעין', זה לא רוצה לשבת עם זה, והן השתלטו. בשבועיים האחרונים התחילו להופיע תחושות חדשות, וזה הפיח בי תקווה".

"עוד לא איבדתי סופית את התקווה כי בכל זאת לפעמים השכל הישר גם צריך לעבוד. הרי מי מבטיח שלא יהיה בחירות גם בפעם השלישית?", תמה יו"ר הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר