הזמן רץ כשנהנים: הקשישות שמתחרות וזוכות בתחרויות אתלטיקה

פלו פיליון מיילר, אמריקנית בת 85, קיבלה בחודש שעבר חמש מדליות זהב ושתיים כסף. ג'וליה "הוריקן" הוקינס, בת 103, שברה שיאים בתחרות ריצה לגיל השלישי. "מקווה להעניק השראה לאחרים"

זמן צפייה: 02:29

פלו פיליון מיילר, בת 85, זכתה בחודש שעבר בלא פחות משבע מדליות בתחום האתלטיקה – חמש זהב ושתי מדליות כסף. "הגוף שלנו, אם לא משתמשים בו, מאבדים אותו", אמר מיילר. היא רצה, מנתרת מעל מכשולים במסלול ואפילו מטילה כדורי ברזל. "זה הגיע בטבעיות, פשוט אהבתי את זה מפני שזה היה מאוד מאתגר. אני מאוד אוהבת אתגרים", סיפרה האתלטית.

מיילר, תושבת ורמונט שבארצות הברית, החלה לקפוץ במוט בגיל 65. היא סיפרה שהתחילה כי "ראיתי כמה גברות שקופצות במוט, והן לא ניתרו לגובה רב. אמרתי לעצמי – 'זה נראה מאתגר, אני רוצה לנסות גם'".

Capture
ג'וליה ''הוריקן'' הוקינס האצנית בת ה-103 ומתמודדת נוספת בתחרות

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תמר זנדברג מול ניצן הורוביץ: היום – הפריימריז לראשות מרצ

ברק: "יכול לקחת את ראשות הממשלה ב-10 דקות אם נתניהו יסתלק"

נסעו בפראות – וניגחו ניידת: כך נעצרו חשודים בגניבת צאן • צפו

מיילר אינה לבד. גם ג'וליה "הוריקן" הוקינס, תושבת לואיזיאנה, שמבוגרת ממנה כמעט בעשרים שנים והיא בת 103, זכתה בשבוע שעבר בתחרות ריצה לגיל השלישי במקצים ל-50 ו-100 מטרים, במסגרת המשחקים הלאומיים שהתקיימו בניו מקסיקו ושברה את שיא העולם במקצים הללו. הוקינס אמרה בתום התחרות ש"היכולת שלי לעשות זאת מעוררת גם בי השתאות רבה".

Capture
ג'וליה ''הוריקן'' הוקינס, אצנית בת 103 | צילום: החדשות 13

מיילר והוקינס מוכיחות שאף פעם לא מאוחר להתחיל. הוקינס החלה לרוץ רק אחרי שהגיעה לגיל מאה, לאחר שכּל השנים התמחתה ברכיבה על אופניים. את מיילר, כאמור, תפסה הקפיצה במוט רק בגיל 65. "אני מקווה שאני מעניקה השראה לאנשים לשמור על בריאותם".